Zeeman

5.068 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.910 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

LV
De klantenservice van Zeeman is voor ingewikkelder bestellingen niet toereikend. Moeilijk goed communiceren als elkaar 100% verstaan en begrijpen noodzaak is. De bezorging door Budbee is ook niet toereikend: hun computer stuurt berichten, die verwarring zaaien, met gevolg uitgestelde bezorging. Hun klantenservice is niet adequaat …..duurt te lang voor er contact is, waardoor bezorging fout loopt. Nu bericht met nú gegevens, die niet volledig zouden zijn ondanks dat ze zelf hielpen invullen, scheppen verwarring, laat bezorging uitstellen, omdat ze pas na 48 u antwoorden, zodat de boel langs elkaar heen loopt. Vorige week zou bezorgd worden, nu pas vanavond, maar weer dezelfde mededeling: uw gegevens zijn niet compleet. Bij zorginstellingen moet je aanbellen. Niet buiten op de stoep zetten. Niet bij buren. Niet terug sturen. Hoe moet dit nu voor onze zieke medeburgers? Is al erg genoeg dat ze geen normaal fijn leven hebben, nog geen uitzicht erop zelfs.
7 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
20 sep 2023

De bestelling online op zich ging vlot, maar toen...

De bestelling op zich ging vlot. De bestelde artikelen werden ook netjes op tijd bezorgd door post-NL. Echter, bij het open maken van de doos trof ik zo`n ellendige vorm van inpakken aan dat mijn eerste gedachte was RETOUR en SNEL!!! Heb ook niks verder bekeken of gecontroleerd, ik had expres diverse uitvoeringen laten komen om een keuze te kunnen maken. Maar, helaas het was niet zo netjes verpakt als verwacht. DUS, online kopen werd weer eens op een ongezouten manier ontmoedigd. HEEL ERG JAMMER zeeman. En de manier van het aanpakken/oppikken van mijn klacht per mail laat ook zeer te wensen over. Op zich heeft zeeman best goede kwaliteit artikelen. Dus des te triester om het zo te bezorgen en laks om te gaan met het beklag ervan. Misschien toch maar naar de HEMA waar je dan iets meer betaald maar waar je het dan ook terugkrijgt bij de service eromheen.
21 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact geweest. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en je klacht is aan ons distributiecentrum gemeld, zodat dit verbeterd kan worden. Je Shopteam
10 nov 2023

Levering

Dit gaat niet over de webshop maar over de bezorging. Het duurt ontzettend lang! Het zou eerst op mijn werk geleverd worden zodat er iemand aanwezig zou zijn. Vervolgens krijg ik de bezorgtijd dat zegt; tussen 16:00 en 22:00. Omdat de winkel open is tot 18:00 heb ik ervoor gekozen de bestemming om te zetten naar een locker. Dit zorgde ervoor dat het 2 dagen langer heeft geduurd om te leveren. Vervolgens krijg je van de Budbee een sms met een link waarin je je locker code kan opvragen, werkt de hele link niet! Met veel moeite de code gekregen, is mijn pakketje ook nog open gescheurd. De inhoud klopte en was gelukkig onbeschadigd maar erg slecht! In een tijd waarin webshops bijna onmisbaar zijn geworden, heeft Zeeman echt de slechtste webshop en leverings dienst!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en onze welgemeende excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Ik heb nooit zo slechte verzending gezien , die post die u bedrijf mee werkt . heel slecht is , ik heb tot nu toe , mijn bestelling niet kunnen krijgen . afspraak was op donderdag 14-12-2023 vanaf 16:00 tot 22:00 uur . ze zijn niet opdagen , alleen om 10:15 mij gebeld , ze zeiden dat ze kunnen niet mijn post bij mij brengen . ik had hele dag tot laat nacht op hun te wacht . maar helaas . en daarna ze hadden een soor kiezining , als ik wil mijn post moet ik nog betalen en ik heb voor tweede keer betaald zodat mischien vanavond, als voor hun goed komt , mijn bestelling brengen. ik hoop en ik bid dat mijn bestelling terug zien , in plaat van deze post bedrijf jullie kunnen met post LN werken .
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Mijn pakket is nooit bij de transporteur aangekomen. Volgens hen moest ik bij Zeeman zijn. De Zeeman klantenservice zei vervolgens dat het wel bij de transporteur moest liggen en dat ik de 72 uur leveringstermijn af moest wachten. Dat heeft me dus 1 werkdag en vervolgens ook nog een weekend wachten gekost. Kortom op maandag besteld en een week later nog geen pakket ontvangen. Beloof dan geen 2-3 werkdagen levertijd. Het is dat ik de juuste maat niet in de winkel kon krijgen en wel online moest bestellen anders had ik de levering geannuleerd. En dan moet ik nog verzendkosten betalen ook, zelfs als ik het in de winkel ophaal.
20 jun 2023
Beste klant, hierover zijn wij al in contact met je vanuit de klantenservice via service@zeeman.com. Groeten, je shopteam
8 jul 2023

Een week geleden vestje besteld, niets ontvangen

Een week geleden vestje besteld. Zou afgelopen woensdag geleverd worden. Hele dag thuis gezeten. Niets ontvangen. Donderdag nog niet. Budbee had gemeld dat ze het vestje ontvangen hebben. Maar niet wanneer ze het kwamen leveren. Al dagen lang niet! Kan er niet dag in dag uit voor thuis blijven. Heb nu thuis afleveren (waar ik eigenlijk voor betaald had) gewijzigd in afhalen bij de Budbee box bij AH. Hoopte dat dat ook sneller gaat. Ga eerdaags met vakantie en wilde het vest daarvoor hebben. Maar nog steeds niets gehoord. Geen code, nog niet eens dat het vestje het depot in Breda bereikt heeft.
22 jun 2023
Ik kocht voor mn schoonvader 2 korte sportbroeken en bij binnenkomst bleek dat joggingbroeken te zijn. Veel te dik dus veel te warm! Mn schoonouders (flink op leeftijd) hadden alles meteen weggegooid (pakbon etc) Dus nu geld kwijt en broeken kunnen niet gedragen worden! Het zou fijn zijn als u in zo’n geval coulance zou toepassen en het geld terug zou storten ( sturen wij u de broeken retour)
22 jun 2023
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
Ik heb de producten nog niet ontvangen. Slechte communicatie tussen verzendbedrijf en mij. Ze zouden vandaag komen tussen 16.00 en 22.00 uur. Blijkt dat ze verkeerd gesorteerd hebben en moet ik nog langer wachten op mijn bestelling. Dit terwijl Zeeman mij een weekgeleden al een bericht heeft gestuurd dat de bestelling in Breda klaar ligt. Ik wacht dus nog even af.
26 okt 2023

meer dan week wachten op je bestelling

Vanaf moment van bestellen tot aan vandaag (tijdbestek van 1 week) elke dag melding dat bestelling er aan komt (budbee) Tot op heden nog niet ontvangen (1 week) Tevens geen communictie van Zeeman waarom bestelling niet komt en of excuus voor de vetraging. Mijn advies; koop uw spullen van Zeeman bij Zeeman in de winkel en niet online, is namelijk een dingetje ;-)
26 okt 2023
GH
G. H.
Maasbree
3 dec 2023
Een andere bezorgdienst inschakelen de bestelling zou woensdag bezorgd worden wij thuis niks bezorgd, toen zou het op donderdag komen weer thuis niks bezorgd Toen zou het op vrijdag komen we krijgen Een SMS we zijn er bijna 5 minuten later SMS Het is niet gelukt en dan blijft het stil. Ons voorstel is boek het geld terug , dan kopen we het wel ergens anders.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Het is erg druk bij de bezorgdiensten. Groeten, je Shopteam
10 nov 2023
De besteller stond voor mijn paadje naar de voordeur. Het regende en zonder mij het pakketje te geven reed hij weg. Nu is het onvindbaar en geannuleerd. Ik krijg mijn geld nog niet terug, zeker geen nieuwe bestelling waar ik om heb gevraagd. Ze willen het eerst uitzoeken. Ik mag wachten…..Ik heb wel al betaald, ook voor bezorging en heb de artikelen nodig.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
Vrijdag 27 oktober bestelling geplaatst en na een week wachten nog niks binnen. Nu staat het dat het pas 6 nov geleverd gaarlt worden. Als ik geen verzendkosten had hoeven te betalen was hetbprima. Maar aangezien ik verzendkosten betaal verwacht ik wel iig binnen 3 werkdagen bestelling te ontvangen 1e keer bestelling geplaatst maar ook gelijk laatste keer!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
23 aug 2023
Bestelling is niet aangekomen op factuuradres. Door typefouten was factuuradres Heiveldstraat 2. Moest echter zijn huisnummer 28. Ook op andere opgegeven adressen niets bezorgd. Ook diverse adressen rondom huisnummer 2 is niets afgegeven. De bewoners van nr. 2 zijn op vakantie. Hopelijk is het niet bij de voordeur neergelegd wat vaker schijnt te gebeuren.
23 aug 2023
Levering veel te laat! Zeker geen twee tot drie werkdagen zoals op de site staat aangegeven. Het kostte twee werkdagen voordat het pakket verzonden werd door zeeman. Het is nu een week geleden dat ik de bestelling heb gedaan, en ik heb nog steeds niks ontvangen. Vanuit de support krijg ik geen antwoord terug toen ik hier een klacht over in gediend heb.
Antwoord van Zeeman

Een week geleden besteld, nog niks geleverd

Een week geleden besteld. Nog niets ontvangen en ook geen zicht op wanneer het pakket geleverd gaat worden. Slechte communicatie. Onnodig veel e-mails van Bieber (die moeten leveren), over hoe je t geleverd wil hebben. Maak je een foutje daarbij kun je t moeilijk terug draaien. Verder zou je ook nog gebeld worden ? Veel rompslomp
29 sep 2023
Waardeloze bezorging. Je moet eindeloos lang op je pakket wachten. Na een week kreeg ik bericht dat mijn bestelling die avond zou worden bezorgd. 's Avonds om 22.00 kreeg ik bericht dat mijn pakket 3 dagen later wordt bezorgd. Dan is het 10 dagen onderweg. In die tussentijd had ik wel 10x naar een winkel kunnen gaan.
2 okt 2023
4 mei 2023
Neem een ander bezorg bedrijf. Rond het bezorg moment word ik div. Keren gebeld door onbekende telefoonnummers, neem je op word er niet terug gepraat. Nu komen ze voor de 2e keer langs, bellen 1x aan en begint direct daarna het pakketje door de brievenbus (wat niet mogelijk was) te prakken Nooit eerder meegemaakt
8 mei 2023
12 jul 2023

Fouten bij retourneren

Ik wilde de gehele bestelling in de zeeman retourneren (broek+vest) hierbijnzou ik bezorgkosten terug krijgen. De broek kon niet retour (geen idee waarom niet). Toen Zouden ze de vest en bezorgkosten doen. Achteraf blijkt alleen het vest eraf te zijn gehaald. Nu dus dubbel betaald voor 1 broek!
13 jul 2023
4 jul 2023

levertijd niet waarmaken

Heb iets besteld via de website vorige week maandag en op donderdag geleverd worden het is nu dinsdag en ik heb het nog niet in huis. Als je een levertijd op de site zet en je kunt dit niet waarmaken moet je het er ook niet opzetten. Vooral niet omdat we het bestelde zaterdag moesten hebben.
5 jul 2023
12 okt 2023
Postbezorger gezien via onze ring, neemt pakje weer mee in zijn bus .vermeld dat hij het bij de buren heeft geleverd. Op de camera van de buren is niets te zien ,zij hebben ook niets ontvangen. Chat gestuurd naar de bungee bezorgers niets gehoord. Pakje nog steeds niet. Ontvangen ontvangen
16 okt 2023