Zeeman

5.068 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.910 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Verlate bestelling

Ik heb vorige week mijn bestelling online gedaan, er staat op de website 2-3 werkdagen lever tijd. Nu een ruim een week verder en mijn bestelling is nog niet geleverd. Aangezien deze collectie alleen online te bestellen is. Weet ik nog niet of ik dit nogmaals via deze keuze zal bestellen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Het is erg druk bij de bezorgdiensten. Groeten, je Shopteam
eerder werd of ging alles via post nl. Nu gaat via wat anders en heb ik mijn bestelling nog niet binnen terwijl er een paar keer gezegd wordt dat het geleverd wordt . Ik hou mijn dagen en tijd voor alles in de gaten en dat kost wel wat. Dus een volgende bestelling komt er niet meer.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
6 mei 2023
gekwalificeert personeel achter de telefoon , duidelijkheid op de webshop want als je bestelt dan kun je een dag uitkiezen maar in de praktijk kunnen jullie dat niet nakomen , had een telefoniste aan de telefoon die slecht te verstaan was en een on samen hangend verhaal vertelde
8 mei 2023
15 aug 2023
Als je bij aflevering niet thuis bent neemt Budbee je bestelling weer mee retour en moet je via Budbee een nieuwe afspraak maken en/of aangeven dat het bij de buren afgegeven mag worden etc. Aan de ene kant natuurlijk heel netjes maar voor mij net teveel gedoe en handelingen.
16 aug 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Je kunt ook met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam
30 sep 2023
bezorger komt gewoon niet.Dan verkeerde bestelling.Bij reclameren in winkel,maar de helft restitutie en geen bezorgkosten terug.Bij weer terug in winkel kon winkelbediende niets doen en moet ik terugkomen als manager er is.Pffft ,U begrijpt dat ik dit niet goed vind. regards.
2 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact en intussen is het opgelost. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, je Shopteam
Ze moeten een andere bezorgdienst nemen. Budbee komt niet en is zeer moeilijk te volgen. Ik heb zelfs daardoor € 3,90 extra verzendkosten, omdat ik het pakket voor een bepaalde tijd vandaag moet hebben ivm mijn zoontje die weer naar de instelling waar hij woont teruggaat.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Ik heb 3 december een bestelling gedaan bij Zeeman, het is nu 10 december en er is nog steeds niets bezorgd terwijl men wel 4.99 aan verzendkosten rekent . Heb 3 dagen geleden hierover een mail gestuurd , tot op heden geen antwoord. Voor mij de laatste keer Zeeman
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
17 mei 2023

Slechte bezorging

Het gaat niet om Zeeman zelf, maar de manier van bezorgen, mijn pakje zou zaterdagavond komen, dat werd geannuleerd, ik moest er zelf achteraan gaan waarom en nu op woensdag is de status nog hetzelfde en heb ik net zelf opnieuw berichtje gestuurd waar het blijft!
22 mei 2023
4 nov 2023

Jammer van de late verwerking

Op zaterdag had ik de bestelling gedaan. En dan op woensdag pas wordt die blijkbaar pas verwerkt en bleek dat er 1 artikel niet geleverd kon worden.. Nu voor alleen een pyjama ook verzendkosten moeten betalen. Had die net zo goed in de winkel kunnen halen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
30 sep 2023
Ondergoed besteld, bezorgkosten erbij voor 50 % van de waarde. Diverse mails over de order, dan van de bezorger, wachten tot 22 uur, om 22.01 u bericht: niet gelukt, opnieuw werk van invullen bezorgopties, Kortom ik bestel nooit weer uit de webshop.
2 okt 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Onze bestelling is verdwenen tussen Zeeman en bezorger. Zeeman start een onderzoek op en neemt hier 10 dagen de tijd voor. Ik zou het op prijs gesteld hebben als een nieuwe levering zou zijn opgestart ipv 10 dagen op antwoord te moeten wachten.
Antwoord van Zeeman
Niet eerst iemand blij maken dat een bestelling is gelukt, en daarna na een dag alsnog een mail sturen dat de bestelling is geannuleerd omdat het product niet op voorraad is. Terwijl dat wel het geval was op moment van bestelling plaatsen.
23 sep 2023
maak gebruik van een professionele afleverings service. Naast een mededeling van de huidige, kennelijk onderweg om 22.15 in de avond van 21/9, heb ik nog steeds niets ontvangen. Dat vind ik nou jammer voor een evt. volgende bestelling.
25 sep 2023
Aflevering stond in de App als besteld. Echter niet. Ik had het geluk dat een mevrouw uit een volgende flat het pakje vond op de brievenbussen en het mij bracht. Dus, zolang Zeeman deze vervoerder werkt zal ik niets bestellen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Vanaf euro 50 kun je ook met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam
31 okt 2023
Waardeloze bezorging, extra er voor betaald om het op mijn tijd bezorgd te krijgen, maar nee hoor pakket kwam te laat, zonde van het geld. Geen goed idee om online te bestellen. Jammer ook omdat ik zelf niet de deur uit kon
1 nov 2023
9 jun 2023

Niet leverbare producten

Ik had een 8tal gelijke t-shirts besteld. Na 5 dagen kreeg ik een berichtje dat de helft van de shirts niet leverbaar is. Dit was niet te zien in de webshop. Na 7 dagen is mijn pakketje nog steeds niet binnen. Erg jammer...
4 jun 2023
Ik moest langer wachten op mijn bestelling dan aangegeven was. Daarnaast kloppen de maten niet met de verwachte pasvorm, is de kwaliteit van de producten lager dan verwacht. Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar.
5 jun 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
12 nov 2023
Betere communicatie, klant helpen bij probleem Budbee die niet bezorgd. Klant serieus nemen bij klacht. Sneller reageren. Andere bezorgdiensten zoeken. Wel eco laten bezorgen want Budbee kwam met gewone diesel bus.
Antwoord van Zeeman
Verzending is een ramp. Besteld op maandag 28 november, nog steeds geen pakket ontvangen. Ligt volgens gegevens al vanaf 29 november bij budget. Het is nu 4 december. Dus zeeman neem een andere pakketbezorger.
27 okt 2023
Bestelling nog niet ontvangen! Was aangegeven dat het 24 okt jl bezorgd zou worden. Vervolgens werd het gewist en tot nu toe niets ontvangen! En wel betaald! En nu vraagt u mijn beoordeling!! Nou….. slecht!!!