Zeeman

5.011 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

5 sep 2023

budbee levert laat en communiceerd slecht

budbee levert laat waren bij mijn moeder een vrouw tegen de 70 pas om 10 over 10 in de avond je bent verplicht een app te downloaden om te communiceren wordt je gebeld krijg je een hele rare dingen tehoren
5 sep 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
30 jun 2023
Bij online bestellen slechte voorlichting als er een gratis is moet je zelf in winkelwagentje doen dit gaat niet automatisch dus kreeg ik niks gratis terwijl ik 6 damesslips had gekocht dus niks 2gratis
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam

Product na betaling en bevestiging niet leverbaar

Product besteld en betaald, daarvan een bevestiging ontvangen en een paar dagen later kreeg ik ineens een mail dat het product toch niet meer op voorraad is en het ook niet meer geleverd kon worden
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
10 sep 2023
De bestelling die ik gedaan heb is er nog steeds niet. Elke keer wordt de bestelling uitgesteld, dat is inmiddels al 3X gebeurt, en nu heb ik niet eens een nieuwe datum van de bestelling gekregen.
11 sep 2023

Bezorging slecht

Mijn eerste ervaring is helaas slecht me pakketje staat dat die is afgeleverd helaas niet ontvangen budbee weet niet waar die is bezorger heeft niks achtergelaten waar die het heeft afgeleverd
14 nov 2023
Boxershorst besteld verzending alles was goed nu 3x gedragen en 3x na 1 keer dragen al gescheurd in de kruis. Wat een slechte kwaliteit tegenwoordig..voorheen nooit problemen gehad.. jammer..
15 nov 2023
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
7 nov 2023
Stop met bezorgdienst BUDBEE. Bezogtijd is veel langer. Ik zou mijn pakket vrijdag 3 november krijgen maar nu is 7 november en het is er nog niet. Houd het bij Post.nl en stop met BUDBEE
7 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Het duurt veel te lang voordat het artikel geleverd wordt. Bezorg service laat te wensen over, erg onduidelijke mails over leverdatum. Ik bestel in elk geval nooit meer iets bij Zeeman
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hievoor en we hopen dat je ons toch een herkansing wilt geven. Groeten, je Shopteam
12 okt 2023
Your delivery service is terrible I’m still waiting for my parcel. This is not acceptable keeping customers waiting by changing delivery date lol the time. I won’t be ordering again
12 okt 2023
Dear customer, Sorry for this. We advise you to contact customer service at service@zeeman.com. They will find a solution for you. Greetings, your shopping team
Bestelling kwam veel later dan oorspronkelijk aangegeven. Dat is misschien wel begrijpelijk vanwege Sinterklaas, maar toch echt een dag of vijf later, dat graag tevoren aangeven...
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Het is erg druk bij de bezorgdiensten. Groeten, je Shopteam
Mijn 1e bestelling ,is bezorgd staat op mail ,maar niks ontvangen, jammer 2 avonden voorniks gewacht ,moeite doen voor service gedoe en nu afwachten waar mijn pakket is gebleven .
Antwoord van Zeeman
Ten eerste heb ik de bestelling nog steeds niet en bovendien heb ik geen idee of het nog komt. Je wordt heel slecht op de hoogte gehouden. Al tweemaal te vergeefs zitten wachten.
28 sep 2023
informatie m.b.t. bestelling is slecht. je krijgt verkeerde informatie. Duurt lang. uiteindelijk bericht gekregen dat het bij de buren was bezorgd. Dit was dus helemaal niet waar!
28 sep 2023
3 dec 2023

Nog niet ontvangen ivm levering via budbee

Bestelling is nog niet binnen, wordt via budbee geleverd, maar deze kunnen door drukte pas na 10 dagen leveren, kan daardoor nog niet zeggen over de artikelen die ik besteld heb
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Pakket zou zaterdag bezorgd worden Kreeg een mail dat we niet thuis waren We waren er wel, hebben zelfs de bezorger zien rijden Nu afwachten of en wanneer we bereid cut krijgen
3 dec 2023

wat een levertijd

wij zitten nog steeds te wachten op de bestelling van 26 11 2023. Volgens mij klopt er dan toch echt iets niet met wat zij beloven wat de levertijd is. Echt niet normaal!!!!!!!
23 jun 2023
Zou adviseren om niet meer met Budbee als bezorger samen te werken. Heb mijn pakket nog steeds niet binnen. Al 3 dagen op rij geen bezorging gehad omdat ze niet eens aanbellen.
26 jun 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
9 nov 2023
De manier waarop mijn bestelling van mijn t shirts is thuisgestuurd is schandalig. Het leken wel vodden hoe alles in de doos was gegooid. Bestel nooit meer bij Zeeman online
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Onze welgemeende excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Iets besteld online. Zat een gat in. Als service bieden ze aan dat je er mee naar de winkel kan. Maar als ik naar de winkel had gekund dan had ik toch niet online besteld?

Problemen met levering

Ik had garen besteld. De eerste keer werd de levering geannuleerd. De tweede keer werd slechts één van de twee dozen geregeld. Klantenservice is heel vriendelijk, dat wel.