Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman
Beoordelingen:

4.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25.078 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Meest relevante negatieve beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren  
Relevantie
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
RS
Ria S.
Culemborg
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bijna een week levertijd, kan niet in deze tijd, is niet meer wat men gewend is.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
29 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De stickers op de t- shirts zijn overbodig, zijn er zeer moeilijk af te krijgen. Bij 1 shirt zelfs NIET. Is ook milieu belastend.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 mei 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Het beste kun je het artikel nat maken of in water leggen, dan gaat de sticker eraf. Excuses voor het ongemak. Groeten, je Shopteam
11 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere bezorgdienst nemen want mijn pakketje is al 4x vertraagd zonder mij dit te laten weten.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 van de 5 artikelen verkeerd geleverd maar ik heb geen zin in het gedoe om het te ruilen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller verzenden Meer maten op voorraad Voorraad laten kloppen met webshop
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 mei 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte voorraad beheer

Heel vaak zijn dingen na bestelling toch opeens uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mei 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet compleet en slechte kwaliteit producten
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelproces bij Zeeman verliep goed. Nog steeds niets ontvangen!!

Bestelproces verliep goed.
Beoordeling melden
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te langzame levering
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 mei 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorgservice van Zeeman is matig. Bezorgdatum en tijd vermeld, maar deze kloppen niet terwijl je er wel thuis voor blijft. Na contact met Zeeman word er actie ondernomen en dagen later afgeleverd door een bezorger die pakketje neer smijt voor de deur op de openbare straat ! Producten zijn niet fysiek in de winkel te vinden dus was genoodzaakt online te bestellen. Maar op deze manier besteelt Zeeman de mensen zonder producten te ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wanneer je niet tevreden bent, kun je altijd contact op te nemen met service@zeeman.com Excuses hiervoor. Groeten je Shop Team
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ontevreden pakket kon niet goed uit de kluisjes van postnl en thuisbezorgen koste me meer geld. Wat zonde is. Lijk me beter dat hier eens vraag word gedaan bij post nl. Daarnaast moet ik iets retour doen in de winkel want ik liever via online versie retour wil doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel veel producten niet gevonden , Veel producten die wel vond waren niet in mijn maat leverbaar , Blijkbaar heb ik 20 cent te veel betaald Hoewel je boven de 50 euro moet bestellen voor gratis verzenden , wordt wel met 2 pakketen verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prijskaartje

Bij ontvangst hing er een kaartje aan de kleding "2 voor €10", terwijl ik er per stuk €6,99 voor heb betaald. Ik had de kleding direct nodig voor mijn baby, dus kon niet eerst naar de winkel om dit probleem te melden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
24 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review.Op dat moment was de actie al afgelopen. Je hebt dus de juiste prijs betaald, alleen zaten de labels er per abuis nog aan. Excuses voor deze onduidelijkheid. Groeten, je Shopteam
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kan beter.

De bezorging is erg traag en zelfs voor afhalen in de winkel moet betaald worden. Dus gewoon voor verbetering vatbaar. Dit is niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De voorraad op de site klopt niet! Dus je besteld en later krijg ik oeps het is er helaas niet! Dit is al een 4de!! keer. Dat kan gewoon niet!
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam