Zeeman

5.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.800 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

De bezorgservice van Zeeman is matig. Bezorgdatum en tijd vermeld, maar deze kloppen niet terwijl je er wel thuis voor blijft. Na contact met Zeeman word er actie ondernomen en dagen later afgeleverd door een bezorger die pakketje neer smijt voor de deur op de openbare straat ! Producten zijn niet fysiek in de winkel te vinden dus was genoodzaakt online te bestellen. Maar op deze manier besteelt Zeeman de mensen zonder producten te ontvangen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wanneer je niet tevreden bent, kun je altijd contact op te nemen met service@zeeman.com Excuses hiervoor. Groeten je Shop Team
Ontevreden pakket kon niet goed uit de kluisjes van postnl en thuisbezorgen koste me meer geld. Wat zonde is. Lijk me beter dat hier eens vraag word gedaan bij post nl. Daarnaast moet ik iets retour doen in de winkel want ik liever via online versie retour wil doen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
Heel veel producten niet gevonden , Veel producten die wel vond waren niet in mijn maat leverbaar , Blijkbaar heb ik 20 cent te veel betaald Hoewel je boven de 50 euro moet bestellen voor gratis verzenden , wordt wel met 2 pakketen verstuurd.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam

Prijskaartje

Bij ontvangst hing er een kaartje aan de kleding "2 voor €10", terwijl ik er per stuk €6,99 voor heb betaald. Ik had de kleding direct nodig voor mijn baby, dus kon niet eerst naar de winkel om dit probleem te melden.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review.Op dat moment was de actie al afgelopen. Je hebt dus de juiste prijs betaald, alleen zaten de labels er per abuis nog aan. Excuses voor deze onduidelijkheid. Groeten, je Shopteam

Kan beter.

De bezorging is erg traag en zelfs voor afhalen in de winkel moet betaald worden. Dus gewoon voor verbetering vatbaar. Dit is niet klantvriendelijk.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
7 apr 2024
De voorraad op de site klopt niet! Dus je besteld en later krijg ik oeps het is er helaas niet! Dit is al een 4de!! keer. Dat kan gewoon niet!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
YJ
Yvonne J.
Heemskerk
7 apr 2024
Nog niet aangekomen jullie vervoerder komt gewoon niet wanneer ze zeggen dat ze komen, nu wachten en hopen dat het nog komt
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
SS
Stefan S.
Alphen aan den Rijn
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. We zullen je klacht intern bespreken. Groeten, je Shopteam
11 feb 2024
Goeiemorgen, Jullie spullen zijn heel goed ben ik blij mee, Maar als het aankomt ..de Pantykousjes zijn de doosjes Gebroken !..en heel slecht lelijk ingepakt !!! Steeds weer als ik ze bestel nu ook weer
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Je kan artikelen waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. Groeten, je Shopteam
Kosten van de bezorging zijn vrij hoog en ook duurde het best lang eer het pakket binnen kwam. Ter vergelijking, ik heb een pakket uit Italie laten komen wat binnen 3 dagen besteld en bezorgd was.
JS

Onduidelijke omschrijving product

Flanellen pyjama besteld. Bleek alleen een flanellen jasje en de pyjamabroek was geen flanel maar tricot en heel strak van model. Balen!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
2 dagen lang bericht dat pakket krijg en heb nog niet Was gewoon thuis
Budbee heeft na 4 dagen de spullen nog niet bezorgd, er irritant
Pakketje werd geannuleerd Kreeg hem 3 dagen later binnen
28 jan 2024
Stuurt verkeerde items op
21 jan 2024

Bestellingen Fanshop gaan meestal fout

Echt elke keer als ik iets bestel van de fanshop wordt niet de gehele bestelling geleverd omdat er alsnog iets niet voorradig meer blijkt te zijn. Het lijkt me verstandig als Zeeman eens gaat omkijken naar een ander logistiek systeem (ik werk trouwens bij SAP). Daarnaast vind ik het leuk om items te bestellen waarop het Zeeman-logo is afgedrukt (het is mijn achternaam) en bij de laatste bestelling bleek het geleverde tasje niet overeen te komen met de foto op de webshop: geen naam erop. Jammer dit en ik ben beter gewend van jullie.
7 jan 2024
Na het openen van de verpakking schrok ik. De heren t- shirts waren als oude vodden in de zak gefrommeld. Slordig! Het leek alsof ze al waren gedragen. In de was zijn ze flink gekrompen. Ik had beter een maat groter kunnen kopen. De onderbroeken zijn prima. Alle waar is naar zijn geld!
6 jan 2024

te groot ingepakt

Het was een heel klein artikel, vrij groot ingepakt. Normaal gesproken had het gemakkelijk in de brievenbus gepast. Nu moest ik er helaas 5 dagen op wachten voordat de postbezorger het kwam brengen.

Slechte bezorging

Pakket ligt al 5 dagen bij Budee... Al een week geleden besteld en nog geen mail dat het bezorgd gaat worden, dus dat gaat nog wel even duren...
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam