Zeeman

5.054 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.988 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

25 aug 2023

geen echte service

ik wou een bepaalde sweater die er niet was een dag later was hij er wel waardoor ik nu 2 keer bezorg kosten moest betalen. Ik was al 3 keer in de winkel wezen kijken en uiteindelijk had ik jullie gemaild waar is die sweater dan krijg ik een mailtje ga naar de winkel ik zit in een rolstoel dus voor mij is dat een heel gedoe maar ik heb het 3 keer gedaan toen maar gedacht ik bestel de rokjes wel online want in de winkel was het niet. twee dagen later waren in eens de sweaters online erg jammer zeker omdat ik zoveel moeite heb gedaan om ze te krijgen verder hebben jullie erg leuk spul
28 aug 2023
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
De klantenservice leren te luisteren naar klachten en klanten in tijden van drukte. Ik werd slecht te woord gestaan met standaard opmerkingen die ik zelf ook had bedacht en er rekening mee had gehouden bij mijn bestelling en mij niet verder hielpen. Toen ik haar vroeg me uit te laten praten heeft ze nee gezegd en de hoorn zonder groet erop gelegd. Toen ze de telefoon aannam klonk ze erg sjagerijnig. Ik heb altijd geleerd de telefoon met een lach op je gezicht op te nemen omdat dat doorklinkt in je stem. Verder ook online bestellingen standaard binnen een dag verwerken en versturen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Geachte dames en heren, Bestelling op 25 november jl. geplaatst, nog steeds niet binnen! Op de site stond vermeld, dat deze door PostNL én niet door Budbee bezorgd zou worden! Kreeg daarna van Budbee drie mailtjes, waarin ik niet kon aangeven, dat mijn bestelling naar een afhaalkantoor (kluisje in een AH-winkel) gebracht zou worden (omdat ik overdag nooit thuis ben en mijn buren hiermee niet wil belasten). Dus al met al een slechte ervaring! Fijn weekend! Bertjan Trines, Meijel.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
2 okt 2023
Levering verliep perfect maar de zwangerschaps broeken die ik had besteld konden allemaal retour, zo'n slechte pasvorm en ook akelige materialen, zonde! Dit ben ik van zeeman anders gewend. Prachtig dat ze een goede lijn positie kleding proberen op de markt te zetten maar ga dan ook goed kijken wat lekker zit voor een zwangere. Het oog wil wat maar hoe het zit is net zo belangrijk.
3 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
BW
Bianca W.
Zevenhuizen
12 nov 2023
Mijn pakketje is ergens afgeverd door budbee alleen niet bij mij.En ik heb nog niks verder van zeeman gehoord wat ze er aan gaan doen.Ik heb al een paar mails gestuurd maar nog weinig reactie. Dus ik wacht nog een paar dagen af.Vraag me alleen af of jullie trust fonds werkt want er staat dat mijn bestelling beschermd is tot 100 euro.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
9 nov 2023
ik kon niet kiezen om mijn pakket op te halen bij zeeman. Hierdoor zou het in een Budbee box geleverd worden. Toen kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk was en kwamen ze bij mij thuis waarna ze te lui waren om aan te bellen en mijn pakket in het trappengat hebben neergezet. Iedereen had het zo mee kunnen nemen..
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Groeten, je Shopteam
25 jul 2023
De maat van de bestelde artikelen viel heel anders uit dan verwacht. Ik vond de telefonische klantenservice ronduit slecht in informatie voorziening. Ik heb de artikelen in de winkel teruggebracht waar de juiste maat niet voorradig was en ik weer opnieuw verzendkosten heb moeten betalen om online te bestellen
25 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
21 sep 2023

Ontbrekende artikelen

Contact op moeten nemen met de klantenservice omdat de bestelling niet compleet was, tevens kleding opgepropt en letterlijk in de doos gesmeten, kreeg als reactie; het blijft mensen werk. Maar het werd doorgegeven aan het distributiecentrum. De reactie op de mail was snel, maar wel bijzonder.
21 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
7 jan 2024
Na het openen van de verpakking schrok ik. De heren t- shirts waren als oude vodden in de zak gefrommeld. Slordig! Het leek alsof ze al waren gedragen. In de was zijn ze flink gekrompen. Ik had beter een maat groter kunnen kopen. De onderbroeken zijn prima. Alle waar is naar zijn geld!
15 aug 2023
Levering is slecht. Bestelling heeft dagen bij Budbee gelegen, zonder dat ik iets hoorde.Uiteindelijk heb ik zelf contact opgenomen met Zeeman. Die hebben weer contact opgenomen met Budbee. Daarna is eindelijk de bestelling geleverd.
16 aug 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses voor het ongemak. Groeten, je Shopteam

Ik he bslecht nog steeds mijn bestelling niet…

Ik he b nog steeds mijn bestelling niet ontvangen waardeloos vroeger met Post NL had ik dit allang ontvangen we hebben sowieso geen goede ervaring met deze bezorgdienst levert de spullen helft van de tijd niet geen goede communicatie
Antwoord van Zeeman
Hartelijk dank voor je beoordeling. We begrijpen dat je graag wilt weten wanneer je je bestelling ontvangt. Vanwege Sinterklaas, Kerst, Black Friday en Cyber Monday is er grote drukte bij de bezorgdiensten. Hierdoor ontstaat helaas vertraging in de aflevering van je zending. De bezorgdiensten doen hun uiterste best voor je! Onze excuses hiervoor.
9 jun 2023

Eigenlijk ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van jullie produkten Maar de ,,Zeeman zakelijk,, is niet goed op orde. Vragen die onbeantwoord blijven , geen contactpersoon. Geen communicatie over de nagekomen bestelling.
15 sep 2023
Mijn bestelling was niet leverbaar. Dus alles in de winkel gaan kopen. Vervolgens kreeg ik toch de bestelling geleverd. Alles dubbel. Nu moet ik weer naar de winkel om de bestelling te retourneren. Dus slechte communicatie.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact geweest. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
18 okt 2023
Slechte bezorging Budbee. Op de site kon ik kiezen tussen PostNL of Budbee. Aangezien het tijdstip van Budbee mij beter uit kwam, daar voor gekozen. Ben inmiddels bijna een week verder en hopelijk komt het vanavond…..
19 okt 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 sep 2023
Ik dacht dat ik het bij zeeman op kon halen maar nu moest ik een app instaleren om in een box bij Albert Heyn te komen terwijl Zeeman om t,hoekje was. Dat doe ik niet meer gewoon POST NL en thuis bezorgen.
20 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Je kunt inderdaad ook met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam
22 mei 2023

Op voorraad, maar niet leverbaar. Jammer!

Producten op voorraad op de site, maar niet leverbaar. Onduidelijke communicatie over de levering en uiteindelijk niet alles gekregen wat ik besteld had. Ga de volgende keer wel weer gewoon naar de winkel.
22 mei 2023
20 jun 2023
Ruim één week op de bestelling moeten wachten. Nog nooit zo een slorig pakket ontvangen, alle kleding zat in de tas gepropt ivp netjes opgevouwen/ verpakt. Zal niet snel weer online bestellen bij de Zeeman
21 jun 2023
3 sep 2023

Verzenden is drama

Ze verzenden met Budbee maar dat is echt drama, duurt veels te lang voordat je bestelling binnen is, gooien het pakketje gewoon in het portiek, aflevering op laatste moment gecanceld nee niet best dit
4 sep 2023
6 jan 2024

te groot ingepakt

Het was een heel klein artikel, vrij groot ingepakt. Normaal gesproken had het gemakkelijk in de brievenbus gepast. Nu moest ik er helaas 5 dagen op wachten voordat de postbezorger het kwam brengen.
Er geadverteerd dat er de volgende dag geleverd zou worden als je voor 12uur zou bestellen 29 november jl een bestelling gedaan, tot op dit moment nog geen levering gezien, de datum is nu 6 december
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking over levering herkennen we niet. Groeten, je Shopteam