Zeeman

5.060 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.816 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Kleur lijkt niet!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
6 jan 2024

Zeeman een prima winkel met slechte bezorgservice

Zeeman op zich is een prima winkel met leuke, betaalbare spulletjes. Maar de bezorgservice waar ze mee werken is voor mij een punt om er niet meer te bestellen. De bezorgservice die word aangeboden is budbee. De eerste bezorgdag, vrijdag, werd er niet geleverd. Hebben wel geprobeerd mij te bellen maar helaas het telefoontje gemist. De 2de bezorgdag, maandag, zou er tussen 16.00 en 22.00 bezorgd worden ( best laat als om 3.30 je wekker gaat); werd om 22.01 geinformeerd dat het helaas niet bezorgd zou worden... toen er voor gekozen om het tijdvak in te korten om tussen 16.00 en 19.00 te laten zorgen zodat ik niet weer voor jan met de korte achternaam op zou moeten blijven moet ik €2.90 extra betalen om dit aan te kunnen passen! Doe dan maar gewoon postnl of iets dergelijks zodat het naar het afhaalpunt wordt gebracht....
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Je kunt ook met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam

Prima ervaring maar wat mij betreft onnodig

Ik had een kleine bestelling die ik gewoon in de winkel had kunnen kopen als mijn maat een keer op voorraad zou zijn. Het gaat om basic shirts met lange mouw. In de Zeeman bij mij kan ik deze al maanden alleen kopen in maat 46-50. Hele stapels liggen er in die maten. En die stapels worden ook niet kleiner dus blijkbaar is er geen grote vraag naar. Maat 36-38-40 is er bijna nooit en zowel dan liggen er twee ofzo. Misschien kan er wat meer aandacht komen voor voorraadbeheer in de winkels? Het online bestellen is verder prima gegaan maar ik vind het niet duurzaam dat er iemand moet gaan rijden voor vier shirts. Zorg gewoon dat er een normale verhouding aan maten in de winkel ligt. Ik snap dat er maten uitverkocht kunnen raken voor er nieuwe voorraad komt maar dit is al maanden zo.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Mijn maat is er sporadisch tot zelden voor een product. Ik krijg niet het idee dat er een goed algoritme achter jullie maatsysteem zit. Als ik vraag wanneer er weer voorraad is in de winkel zegt men daar ‘van de week weer’ of ‘komt automatisch’ terwijl ik op de site kan zien dat er dáár iig géén voorraad ligt. Mijn maat is XXL/XXXL en van het product liggen er dan bérgen S-jes dus mijn vermoeden over het ontoereikende algoritme zou serieus nemen. Het personeel is vriendelijk genoeg maar heeft blijkbaar geen enkele invloed op de aanvoer. Het is mij deze afgelopen week voor het eerst gelukt om een zestal T-shirts (2050063209603) van mijn voorkeur te pakken te krijgen via de webstek, waarvoor mijn verbouwereerde dank!
22 sep 2023

Damesblazer en damesbroek zwart

Ik had een damesblazer en damesbroek in 2 maten besteld, maten 46 en 48 . Mt 48 was een beetje aan de ruime kant voor mij . Het jasje zou nog kunnen.De stof bevat een beetje stretch.Dat komt goed uit . De stof is verder prima.Toch was ik niet helemaal tevreden. Ik vind de blazer bij mij niet zo mooi staan .En de broek bevat geen rits en knopen en ook geen lusjes om eventueel een riem te dragen .Je trekt de broek dus zo aan .Ook dat gaat prima Maar toch als geheel stuur ik het terug En helaas was het in een kleine plastic zak verstuurd.Het geheel was erg kreukelig. Ik zelf krijg dat wel weer voor elkaar. Maar het had iets beter gekund
25 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Excuses voor de verpakking. Groeten, je Shopteam
6 jul 2023

Terugbrengen

De zwangerschapskleding die ik heb besteld is fijn. Twee broeken vond ik helaas te laag aan de achterkant maar dat is smaak. Toen ik dat terug ging brengen (dit kan alleen in de winkel) en ook weer spulletjes mee nam werd het onduidelijk. Ik moest een bedrag betalen, terwijl er op het bonnetje stond dat ik geld terug kreeg als verrekening. Hele team erbij want ze kassaire vond het ook bijzonder. Blijkt dat je online aankopen niet kan verrekenen met nieuwe aankopen. Nu hoop ik dus dat ik mijn geld terug gestort krijg. Want dat duurt een aantal dagen.
6 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
30 aug 2023

Afhaal kluis stuk

Mijn pakketje ligt al anderhalve week in een apparaat van Budbee maar het is stuk en wordt maar niet gerepareerd.. Contact gehad met Zeeman hierover en hun zouden erachteraan gaan en ik zou een bericht ontvangen als het apparaat gemaakt is.. Ik ga in de week van 8 september op vakantie en dan hoop ik dat ik mijn product wel heb.. Misschien moet je als Zeeman jezelf afvragen of budbee een goede manier is van bezorgen.. aangezien ze het apparaat maar niet repareren en daar minstens er 80 pakjes in zitten
30 aug 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover toch ook even contact op te nemen via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
ED
Ellen D.
Den Haag
15 okt 2023

slordig

De site is traag en verandert zelf het aantal producten. ik ben 5(!) jaar geleden verhuisd en nog steeds na ettelijke veranderingen en verwijderingen van mijn adres komt mijn oude adres weer naar boven. dit zorgt voor grote problemen met de bezorging, die dan door zeeman op mijn bordje wordt geschoven. laatste bestelling: 10 shirts besteld, van elke kleur 2. 9 shirts gekregen... er gaat altijd wel iets mis bij zeeman.
16 okt 2023
Telefonisch contact gehad wat betreft de voorraad, daar werd mij verteld dat het product pas in Januari weer geleverd zou worden. Met deze info andere wol gekocht om mijn project te vervolgen, na 1 week zie ik tot mijn verbazing toch weer het product op voorraad in de webshop. Besteld en ontvangen de andere wol teruggebracht en wat ik inmiddels alweer verwerkt had (4× Julia) afgeknipt en weggegooid...erg jammer!!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Door vernieuwingen in het logistieke proces kan bevoorrading momenteel op een ander tijdstip plaatsvinden dan vooraf gepland. Groeten, je Shopteam
22 jun 2023
Jammer dat grote maten alleen online zijn. En dat je deze ook niet kosteloos naar de winkel kunt laten sturen. Omdat je niet kunt passen bestel je vaak meerdere maten. Als iets dan goed zit shirtje van 6,99 en je wilt er nog zo 1 dan komt daar 5 euro verzendkosten bij, dit vind ik niet correct omdat jullie er voor kiezen dat het niet kosteloos met de vracht meegestuurd kan worden naar de winkel.
22 jun 2023
8 nov 2023

Graag de juiste levertijd vermelden

Prijs/kwaliteit was prima. Ik had shirts besteld voor Halloween, het pakket zou op vrijdag geleverd worden. Helaas was het er pas op maandagavond, waardoor mijn kinderen hun shirts tijdens het feestje op zaterdagavond niet aan konden. Ik was zelf laat met bestellen uiteraard, maar als de daadwerkelijke levertijd op de website vermeld had gestaan, had ik het anders aan kunnen pakken.
8 nov 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 okt 2023

Niet geheel tevreden

Voor de producten geef ik 5 sterren. De bezorging echter een 1. Budbee bezorgd niet op zaterdagen. Je kunt bij je bestelling aangeven wanneer je de producten wilt ontvangen. Dit had ik gedaan en zou binnen 2 dagen er zijn volgens de datum die zeeman aangaf op de website. Bezorging is met budbee. En heb er in totaal 7 dagen op moeten wachten voordat ik het pakket kon ontvangen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
28 jul 2023
Levering duurde een week, besteldienst Budbee communiceert goed, maar omslachtig. Klantenservice reageerde snel en persoonlijk op mijn vraag hoe lang het nog duurde. Tip: laat Budbee pas bericht sturen als de zending echt bij hun aangekomen is. Nu wordt verwachting gewekt dat je pakje snel komt, maar pas dagen later wordt het bezorgd. Dan ga je je afvragen wat er aan de hand is.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam

Zeeman verdient een nieuwe webshop

Ik vind dat Zeeman een aantal kwalitatieve producten heeft tegen een goede prijs. De website is alleen echt een drama. Een webshop uit het jaar nul. Als de website beter zou werken, zou ik vaker bestellen. Loop nu af en toe langs de winkel, maar de voorraden voor kindermaten worden vaak niet aangevuld. Ik kan een fan worden als julie iets beter jullie best doen. :)

Trage verzending

Winkel is goed, bezorging is een ramp omdat ze hier Budbee voor inschakelen, die houden zich aan geen enkele afspraak en verzetten keer op keer de leverdatum. Gecombineerd met late verzending door Zeeman zelf, wacht ik nu al een week op mijn zending. De verwachte aankomst is pas over een paar dagen, ander halve week na aankoop. Dit doen we dus niet nog een keer.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
19 okt 2023

Prima producten maar slecht verpakt

Dit was mijn tweede bestelling en opnieuw ontving ik een doos met gemorste wasmiddelen. De producten zijn slecht verpakt en de deksels zijn slecht gesloten. Ik ben zeer ontevreden over deze bestelling. Hoe kunnen ze op deze manier dingen naar klanten sturen? Ik hoop oprecht dat dit verandert, want bij de volgende bestelling stuur ik het "vuil" terug.

Bestellen prima bezorgen onlogisch

Bestellen ging prima echter het bezorgen was erg onduidelijk en uiteindelijk ben ik snel dezelfde items gaan kopen daar er werd vermeld dat het nog langer zou duren. De dag erna kreeg ik een melding of ik niet mijn pakket zou vergeten te halen. Daarnaast vind ik het vreselijk onhandig dat je het niet kunt ophalen in een zeeman winkel.