Zeeman

5.060 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.816 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

8 jul 2023

46 bol wol, verschillende verfbaden

ik had 46 bollen garen gekocht, bestemd voor 1 groot sprei. Iedereen weet dat je altijd wol van hetzelfde verfbad moet kopen. ik kreeg van 3 verschillende verfbaden. Bij telefonische navraag bij Zeeman blijkt dat ze daar niet aan kunnen voldoen. Hoezo niet? En nu....hoe verder? De hele lol van het haken is er al vanaf.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
11 jul 2023
Ik vind de bezorging niet optimaal. Woon in Kampen maar kan alleen Zwolle in de winkel laten uitleveren. Onhandig!! Ook Budbee kent geen afleveringen, neem een bezorger die bijv. een pakketautomaat heeft, het alternatief die zevenkamp biedt is burenbezorging. dat vindt ik eigenlijk een slecht alternatief.
11 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Meer keuze bij verzenden/verzendkosten bijvoorbeeld ophalen bij PostNL of DHL punt. Of bestelde goederen in een zeeman winkel ophalen?En gratis verzending na 50 euro bij de zeeman?? Dan moet ik 20 boxers bestellen? Beetje vervelend als je na 7 zeeman winkels nog geen maat xl kunt vinden.
7 nov 2023
Afekenen liep bast op maandag. Dinsdag lukte het wel. Levering duurt 6 dagen (di besteld, maandag bezorgd) dus je moet geen haast hebben. Vervoerder budbee komt s'avonds om half 10 aanbellen terwijl ik bij budbee had aangegeven te kloppen ivm slapende dreumes. Verder alles goed gegaan
7 nov 2023
21 nov 2023

Producten perfect, verpakking rommeltje

Ik had m.n. t-shirts en ondergoed besteld; alles was letterlijk in de doos gegooid. Ik snap dat het om de marge gaat, maar dit was wel echt een zooitje. Er hoeft zéker geen plastic sealing omheen maar iets van in papier wikkelen zoals Zara bijv doet, komt iets klantvriendelijker over.
21 nov 2023

Helft niet geleverd

Ik bestelde 4 zakjes kerstdecoratie. Waren volgens de site gewoon leverbaar. Maar op de dag van verzenden kreeg ik bericht dat er 2 niet geleverd konden worden. Ik had niet besteld als ik dat van te voren wist. De verzendkosten zijn nu hoger dan mijn geleverde artikelen. Erg balen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
3 okt 2023

Jammer dat niet kan afhalen in de winkel.

Het product is top! Maar vind het jammer dat ik het product niet gratis kon afhalen in de winkel. (Ze hadden in de winkel niet meer de goede maat en de medewerkster gaf aan dat ze deze niet appart voor mij kon bestellen en dat ik deze vai de site kon bestellen. )
3 okt 2023
23 jun 2023
De bezorging. Je moet nog eens verzendkosten extra betalen als je de artikelen overdag geleverd wilt krijgen. En als ze dan aangeven te komen , krijg je het bericht dat de levering geannuleerd is en mag je weer een dag wachten . Zeeman laat bezorgen door Budbee
26 jun 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
27 jun 2023
Er zou voor vrijdag geleverd worden (tussen 2-3 dagen) werd een paar dagen later. Dat is niet erg, maar wel als je zegt dat het er voor vrijdag is en zaterdag pas bezorgd is. Nu was de bestelling te laat, en had ik beter naar de winkel kunnen gaan.
27 jun 2023
DL
Daisy L.
Waalre
3 mei 2023
De bezorgdienst vind ik maar een ramp. Wacht nu al ruim een week op mn pakketje. En dat omdat hun gewoon simpel weg niet langskomen maar wel zeggen dat ik niet thuis ben en bij poging 2 was het weer verkeerd gesorteerd.. hopelijk lukt poging 3 wel..
3 mei 2023

Gekreukelde kleding

Ik had 2 katoenen setjes besteld en dat was bij elkaar gepropt in een te klein zakje🤔. Daardoor heel erg gekreukeld. Zou het de volgende keer in een groter zakje doen, kreeg het er ook bijna niet🙈 Retourneren in de winkel in Pijnacker ging top!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam

Bezorging Budbee drama

Ik vind Zeeman een leuke en soms verrassende winkel. Maar de bezorging door BudBee werkelijk heel erg slecht. Kortom, wen week na bestelling is het pakketje nog steeds niet bezorgd. Dus over het produkt zelf kan ik nog niets zinnigs zeggen.
15 nov 2023

Items goed, maar de manier waarop niet.

Het bezorgen duurde behoorlijk lang en het kwam in de kreukels aan. De 3 kleding items zaten gepropt in de verzendingszak en niet gevouwen. Tip: laat je bestelling ophalen bij een Zeeman vestiging, kleding items vouwen voor verzending.
16 jun 2023
Bezorging duurt lang. Na 4 werkdagen is het pakket nog steeds niet bij PostNL op de website staat levering binnen 2-3 werkdagen. De site heeft relatief weinig aanbod aan baby/kinderkleding. De prijs/kwaliteitverhouding is wel echt top.
14 nov 2023
het ontvangen pakket was prima, alleen de bezorging was knudde. zou op 9 november bezorgd worden, tot 2200 uur zitten wachten, dan een e-mail krijgen van de bezorger dat de bezorging gecanseld is, vervolgens pas op 13 november bezorgd
15 nov 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam

Netter inpakken

Ik was niet zo tevreden hoe het in de dooswas gedaan. .Doos was eigenlijk te klein en had best wel veel artiken . De badlakens waren er in gepropt en goed gekreukt.Een theedoek Was helemaal scheef geknipt.Dus dat kan voortaan bet
AT
Anneke t.
Appelscha
10 sep 2023

Slecht verpakt !

Artikelen op zich prima, maar slecht verpakt, gewoon los in een zakje, erg kwetsbaar. Verder jammer dat het met budbee wordt bezorgd, de man op zich was vriendelijk, maar werd laat in de avond pas bezorgd, wat voor mij lastig is.
11 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
10 okt 2023

ondergoed voor heren besteld

Ik had ondergoed voor heren besteld. Stond toen ook zo op de website. Is nu wel aangepast, en op mijn bonnetje. Maar het bleken kinderondergoed te zijn, dus veel te klein. Heb ik opnieuw, hopelijk nu de juiste, moeten bestellen.
11 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
21 jun 2023
De bezorgservice is slecht. Ze zeggen te zijn geweest en gebeld maar dit is niet gebeurd. Vervolgens een verschrikkelijke app waar je zou moeten kunnen aangeven waar en wanneer bezorgd. 3 dagen later ontvangen dan bedoeld.
21 jun 2023
Helaas was mijn bestelling niet compleet Ook geen retour formulier erbij waardoor ik het niet terug kan sturen. Als oplossing kreeg ik 5 euro korting wat wel goed geregeld is maar had liever me bestelling compleet.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en we hopen je een volgende keer beter van dienst te zijn.. Groeten, je Shopteam