Zeeman

5.060 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.816 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Andere vervoers bedrijf..nu meer dan week geleden dat ik besteld heb.Budbee stuurt alleen maar mails dat ik ook naar afhaal locaties kan sturen..waarom ik betaal voor aan huis levering Oh en ik heb het nog niet he
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
23 dec 2023
Ik vond de keuzemogelijkheid nogal verwarrend. Veel verschillende uitvoeringen door elkaar, waardoor ik toch niet het juiste artikel heb ontvangen het was voor mij de eerste keer dat ik online bij u bestelde
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Als 1 product in de stelling van het magazijn ontbreekt, wordt de hele bestelling geannuleerd. Dit is geen prettige ervaring. Geeft de klant geen keuze om iets na te sturen, maar bepaal dit zelf als zeeman.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Zeeman op zich is prima, maar bezorging via BudBee is aan aanfluiting. Vrijdag al besteld en nu, vrijdag erna nog steeds niets ontvangen. En wanneer het wel op afhaallocatie is, is me niet duidelijk..
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hiervoor kun je contact opnemen met service@zeeman.com Groeten je Shopteam
28 aug 2023
Mijn oude onderbroeken waren maat XXL, maar de nieuwe 10 onderbroeken waren ook XXL en veel kleiner in openingen voor de benen. Dit kan aan de maat van de andere fabriek liggen. VRAAG : IS ER OOK XXXL
29 aug 2023
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
9 nov 2023
Dat je kan thuisbezorgen in de avond is alleen maar een plus punt in mijn geval helaas niet. Ben ziek en lig altijd vroeg in bed bezorger kwam echt heel erg laat dus viel bijna om. Maar dat is alles
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
27 jun 2023
Nieuwe bezorgdienst nemen, want deze is slecht, moest twee maal op ze wachten en op het laatste werd ik afgemeld en de derde keer was ik op weg naar beneden en werd het pakje aan de deurknop gehangen
27 jun 2023
5 jun 2023
Ja advies is een andere pakket bezorger te nemen. Deze bezorg firma presteert het om een aangekondigde bezorg datum en tijdstip tot twee keer te cancelen. Daarvoor onnodig thuisgebleven, irritant!!
5 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Dat is heel vervelend. Je klacht heeft onze aandacht en je kunt ook weer met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam
KF
Karin F.
Kortgene
2 mei 2023

Onjuiste artikel

De juiste artikelen sturen die ik besteld heb en niet ineens 'n ander artikel ervoor in de plaats geven. En zorgen dat de bestelling op de afgesproken dag en tijd wordt geleverd en niet 2dgn later.
2 mei 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
LB
Lesley B.
Zwiggelte
De levering via Budbee heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Factuur allang ontvangen. Het probleem is dus niet perse zeeman, wel hun samenwerkingspartner. Kan de producten dusnog niet beoordelen
15 sep 2023

Rolstoelonvriendelijke kluis

Rommelige communicatie, voorbeeld van validisme: Ik moet hulp vragen om een code in te toetsen. De toetsen zitten te hoog als je in een rolstoel zit. Voorbeeld van eerst doen en dan nadenken!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
25 okt 2023

bruine vlek in boxer

Er zaten helaas allemaal kleine bruine vlekjes in de voorkant van de gele mannen boxer. Dat was wel heel jammer aangezien het een cadeautje zou zijn. De rest van de bestelling was wel goed.
25 okt 2023
21 okt 2023
De bezorging is met budbee komt veel te laat in de avond. Liever een andere bezorging of de mogelijkheid om te kiezen. En als je het in de winkel ophaalt vind ik moet dit niets kosten.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Je kunt ook met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam
28 sep 2023
Het duurde wel erg lang voor mn pakketje er was.. daarnaast zaten er actie kaartjes aan de kleding, van een actie die niet online stond en waar ik wel gebruik van had willen maken.
28 sep 2023
JK
Jantine K.
Uithoorn
27 apr 2023
bestelling kon wel door gezet en betaald worden maar 1 product bleek toch niet op voorraad. Omdat ik daar achteraf een andere optie voor moest kiezen was ik 2x verzendkosten kwijt
1 mei 2023
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com. Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
3 okt 2023
Had graag gezien dat ik bestelling in een Zeeman winkel had kunnen halen. Dan had mijn bestelling met de normale aanvoer van goederen gekund en waren er geen portokosten geweest.
3 okt 2023
25 nov 2023
Prima dat er een website is maar bij de keuze zelf afhalen (gratis) komt alleen de mogelijkheid bezorgen (€5) naar voren aáls je dus afhalen aanvinkt! Treurig! Gauw herstellen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
Ik had een dekbedovertrek besteld. Kwaliteit valt voor zeeman tegen. De instopstrook was voor een gedeelte gescheurd en ook een naad. Vind ook de verzendkosten duur voor zeeman
Antwoord van Zeeman
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
10 nov 2023
Jammer dat de foto's op de webshop niet duidelijker waren over hoe de stof eruit zag. En ik heb van 1 artikel 2 besteld in dezelfde maat, maar 2 verschillende maten ontvangen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
LV
26 jun 2023
Voorraad is enorm beperkt, maat is vaak uitverkocht, waardoor ik daarom altijd bezorgkosten moet betalen want 50 euro vind ik enorm veel in vergelijking met andere webshops
26 jun 2023