Zeeman

5.061 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

25 nov 2023
Zaten 2 fouten dingen in.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
24 nov 2023
Slordige levering
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
23 nov 2023
Bestelling werd pas bezorgd op 23 november terwijl was aangegeven dat het de 20ste zou zijn.
23 nov 2023
Het zwarte T-shirt maat M was veel te weid. Ik vind het wel fijn dat het zo betaalbaar is.
23 nov 2023
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
21 nov 2023

Producten perfect, verpakking rommeltje

Ik had m.n. t-shirts en ondergoed besteld; alles was letterlijk in de doos gegooid. Ik snap dat het om de marge gaat, maar dit was wel echt een zooitje. Er hoeft zéker geen plastic sealing omheen maar iets van in papier wikkelen zoals Zara bijv doet, komt iets klantvriendelijker over.
21 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam

Kleuren wol niet beschikbaar

Heel veel kleuren wol zijn regelmatig niet beschikbaar. Erg jammer!! Ik neem heel veel af dus ik zou nóg méér kunnen afnemen indien het beschikbaar is!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Door vernieuwingen in het logistieke proces kan bevoorrading momenteel op een ander/later tijdstip plaatsvinden dan vooraf gepland. Groeten, je Shopteam
18 nov 2023
Zat lang tussen bestellen en ontvangen
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
17 nov 2023
Betere omschrijving van de kleding maten
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
15 nov 2023

Items goed, maar de manier waarop niet.

Het bezorgen duurde behoorlijk lang en het kwam in de kreukels aan. De 3 kleding items zaten gepropt in de verzendingszak en niet gevouwen. Tip: laat je bestelling ophalen bij een Zeeman vestiging, kleding items vouwen voor verzending.
15 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
14 nov 2023
het ontvangen pakket was prima, alleen de bezorging was knudde. zou op 9 november bezorgd worden, tot 2200 uur zitten wachten, dan een e-mail krijgen van de bezorger dat de bezorging gecanseld is, vervolgens pas op 13 november bezorgd
14 nov 2023
Retour bon bij besteling dan hoef je dat niet zelf te onderzoeken hoe dat moet is best wazig
12 nov 2023
Het zou prettig zijn als je gratis bij jouw filiaal zou kunnen afhalen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
12 nov 2023
Slechte kwaliteit kleding
11 nov 2023
10 nov 2023
Jammer dat de foto's op de webshop niet duidelijker waren over hoe de stof eruit zag. En ik heb van 1 artikel 2 besteld in dezelfde maat, maar 2 verschillende maten ontvangen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
9 nov 2023
Kon niet alles leveren dat ik besteld had. Geld werd snel teruggestort
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
9 nov 2023
Dat je kan thuisbezorgen in de avond is alleen maar een plus punt in mijn geval helaas niet. Ben ziek en lig altijd vroeg in bed bezorger kwam echt heel erg laat dus viel bijna om. Maar dat is alles
8 nov 2023
Levertijd fuurt wel lang