Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.986 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

9 feb 2024
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Zeeman top

Niet alles wat ik besteld had was voorradig, hele bestelling betaald. Had het geld van de niet voorradige producten eerder op mijn rekening terug gestort gekregen dan dat ik een mail hierover of de zending ontvangen had. Kom je weinig tegen meestal duurt het 2 a 3 weken. Maar niet bij Zeeman.
22 jun 2024
De eenvoud van de winkels.het gebruik van katoen. De prijs .kwaliteit verhouding.heb altijd het gevoel van iets goeds voor weinig geld. Mijn shirts gaan al jaren mee. 100 keer wassen nog geen kleur verschil.en het model is nog steeds ok. Dus vaste klant 🙏
22 jun 2024
De snelle en correcte en netjes bezorging was uitstekend, zag er allemaal goed uit!!! Wat ik toch wel opvallend vond de verzendkosten diw zijn toch een stukje hoger dan andere online websites voor kleding!!!
3 jul 2024

Online beeteld ivm weinig voorraad winkel!

Heb online besteld omdat ik in de Winkel niet kon vinden wat ik zocht....Weinig op voorraad daar! Maar bestellen ging prima online en had nog een leuke Korting ook! Werd ook heel snel verzonden!

Prima service

De bestelling werd snel opgestuurd. Helaas bevielen niet alle artikelen en heb deze geretourneerd in de winkel. Ik had na 2 uren mijn geld alweer op mijn rekening.
5 jul 2024
Alles verliep vlekkeloos. Al had ik dingen die retour moesten. Verbetering: Kleding is uitverkocht... mogelijk kan ik n melding krijgen als t weer voorradig is.
22 jun 2024

Winterjasjes voor een klein prijsje

De winterjasjes die ik besteld heb zijn van uitstekende kwaliteit, lekker warm gevoerd er zitten zelf wantjes bij, echt super en dat voor zo´n klein prijsje.
Snel ontvangen, goeie producten voor een lage prijs. Zeker voor baby's en zwangere vrouwen. De overslag rompertjes en de speen klip zijn een aanrader.
18 jun 2024
Goede service online, maar ook in de winkel heel prettige medewerkers, ik kom heel graag bij Zeeman (Adelaarsplein Apeldoorn)!
29 jun 2024

Prima service

Overzichtelijke website om te bestellen, leuk assortiment voor een nog leukere prijs, bezorging is prima en spullen ook goed.
YV
Yvonne v.
Lelystad
Ik ben met de spullen die heb gekocht zeer tevreden. En ik had mijn spullen ook snel geleverd. Ben erg tevreden met alles
30 jun 2024

Prima!

Alles is prima verlopen. Ik heb de complete bestelling vrij snel ontvangen. De bestelling was goed verpakt. Netjes.
TA
Tara A.
Heerenveen

Goede kwaliteit, mooie prijzen.

De bestelling kwam op tijd. Zeeman heeft mooie kwaliteit garen voor een mooie prijs. Zeker de moeite waard.
21 jun 2024
Makkelijk besteld, jammer genoeg verkeerde maat, snel gewisseld bij de winkel. En lief en leuk geholpen.
SW
Sepora W.
Biervliet
3 jul 2024

Bestelling compleet en snel.

Bestelling compleet en snel en wat ik retour wilde doen in de winkel, ging dat ook snel en eenvoudig.
20 jun 2024
Online bestelling geretourneerd in de winkel en dezelfde dag het geld weer om mijn bankrekening.
4 jul 2024
Nette afhandeling bestelling en bezorging. Goede communicatie en zelfs een dag sneller in huis.

Goedkoop, goede kwaliteit, snelle levering …… prima!

Voor het eerst iets bij Zeeman gekocht!😁 Goedkoop, goede kwaliteit, snelle levering …… prima!
De pasvorm is goed dankzij de maat tabel . Goede kwaliteit ik ga zeker vaker bestellen
26 jun 2024
Zeeman zelf heeft leuke kleding voor kleintjes alleen de bezorging laat te wensen over