Zeeman

5.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.344 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Wat ik besteld had is perfect !!! Alleen de bezorger wordt je doodziek van want die veranderd steeds de bezorg dag van Vrijdag en uiteindelijk kon ik het om 7 uur halen bij mijn bezorgpunt, dat wil je toch niet meer vandaag aan de dag.
WD
Wilma d.
Ouderkerk aan de Amstel
28 jan 2024

Perfecte ervaring

Was de 1e keer online voor een bestelling bij Zeeman, en dat ging perfect. Je wordt netjes op de hoogte gehouden over je pakket en je weet dus wanneer dit bezorgd wordt.
11 feb 2024
Bestellingen worden snel bezorgd. Alles is altijd in orde. En als iets niet past dan kan ik het in een winkel terug brengen of ruilen.

Prima levering, makkelijk retour

Prima levering, achteraf betalen met Riverty. Helaas bevallen de producten me niet echt, maar bestellen bij Zeeman an sich was prima!
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam

maten kloppen en leuk betaalbaar ondergoed

wat me het best bevalt is dat jullie maten kloppen. en alle ondergoed en sportbeha's echt heel leuk, goede kwaliteit en niet duur.
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Gemakkelijk te bestellen. Wat kan beter; meer voorraad voor online bestellen. Vaak is het niet leverbaar of uitverkocht.
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Ga altijd naar zeeman. Maar hij is bij mij weg. Maar zag dat ik kon bestellen. Top. Maar blijft een gemis in mij buurt.
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Bestelling vlot en compleet ontvangen! Persoonlijk vind ik altijd wel fijn om ook een papieren factuur te krijgen.
27 jan 2024

goede levering

De produkten van Zeeman zijn goed en ik ben blij dat ik kan kiezen om het pakket te laten verzenden met Budbee.
RB
René B.
Marrum
10 feb 2024
Snelle correct verpakte bezorging - en kwaliteit zoals ik van Zeeman gewend ben: prima tegen een prima prijs!
27 jan 2024
Ik vind het helemaal goed. Alle waarde naar zijn geld. Correcte bezorging. Dus u hoeft niet te verbeteren
Levering was optijd en volgens vooraf aangegeven datum. Producten zijn allemaal wat ik heb besteld.
GT
G t.
Lichtenvoorde
11 feb 2024
Snelle levering en de kwaliteit van de dekbedden lijkt goed. In de praktijk npg niet uitgeprobeerd.

Personeel 👍

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Heel makkelijk: iets terugbrengen geen probleem!
MT
marian t.
enschede
Snelle levering, goed verpakt, bestelling compleet. Goede kwaliteit van de artikelen
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Exact geleverd wat besteld was, maten waren ook goed, dus niets terug te sturen.
Het zou fijn zijn als jullie meerdere artikelen in de online shop kunnen doen .
Het werd goed en snel bezorgd en fijn dat je kan zien Hoelaat die bij je huis is
10 feb 2024
Vlotte bezorging en service bij retouren in de winkel bij online bestelling.

Goede webshop

Klantenservice wat onzeker bij vragen over product, maar heel vriendelijk!