bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl
Beoordelingen:

758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.844 beoordelingen in totaal  

4,11
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

23 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Echt een super leverancier, voor de supplementen. Bestelling geplaatst keurig geleverd alleen tijdens de levering 1 pot open gegaan en alles lag los in de doos. mail gestuurd direct antwoord en kreeg de keuze geld terug of een nieuwe en 2 dagen later was de nieuwe al binnen. Echt super
WK
wout K.
Hoogeveen

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice dik onvoldoende

Bezorging waardeloos en klantenservice dik onvoldoende. Pakket was niet bezorgd…..maar volgens de prutser van de klantenservice stond mijn handtekening er toch echt…..het leek er niet eens op. Uiteindelijk bleek het pakket twee straten verderop bij iemand voor de deur te zijn gezet. Deze mensen hebben het gelukkig contact met mij opgenomen. Waardeloze bezorging en waardeloze klantenservice….dik onvoldoende.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
18 uur geleden
Geachte klant, bedankt voor uw vriendelijke e-mail waarin u onze klantenservicemedewerker herhaaldelijk een *** noemde toen hij u probeerde te helpen. Vriendelijke groeten Uw Bodylab team
10 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb voor de tweede keer besteld en heb het pakket niet ontvangen, alleen een terugbetaling waar ik om moest vragen, maar dit is precies wat mij is overkomen bij dit bedrijf
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 jul 2024
Beste klant, Het spijt ons zeer dat u voor de tweede keer hebt besteld en het pakket niet heeft ontvangen, enkel een terugbetaling hebt ontvangen waar u om heeft moeten vragen. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit verbeterd wordt.
12 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bodylab kan geen factuur met btw verlegd maken voor Belgische ondernemingen. Spijtig anders ging ik meer op deze site bestellen.
Beoordeling melden
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
vorige order zomaar gecanceld. niks vernomen. artikelen opnieuw moeten bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
2 jul 2024
Geachte klant Helaas is je bestelling geannuleerd omdat we de betaling niet hebben ontvangen. Je bestelling is daarom na 2 weken automatisch geannuleerd door ons systeem. Plaats je bestelling opnieuw via onze online shop. Hartelijk dank en nog een fijne dag!
7 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan, zou nog een mail ontvangen dat het is verzonden. Nooit gehad. Gemailt, geen reactie. Ineens zie ik dat het geld is terug gestort. Lekker dan.
Beoordeling melden
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen bestelling ontvangen???
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
29 mei 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice zal uw verzoek onmiddellijk in behandeling nemen en u per e-mail informeren.
12 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
my packge back to bodylab
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
18 jun 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, hiermit informieren wir Sie über die Retoure Ihrer Bestellung, da laut Transportdienstleister der Empfänger nicht angetroffen wurde. Ihre Bestellung und die dazugehörige Rechnung werden automatisch storniert. Falls Sie schon bezahlt haben, wird Ihnen der Betrag zurückerstattet. Über unseren Webshop können Sie nun noch einmal neu bestellen. Bitte stellen Sie sicher, dass jemand in Ihrer Abwesenheit das Paket entgegennehmen kann. Durch eine Notiz für den Transportdienstleister an der Klingel oder dem Briefkasten kann eine erneute Retoure vermieden werden.
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al vele malen besteld maar bestelling niet gekregen bestelling ging MET DHL tot de grens en word dan weer doodleuk teruggestuurd naar bodylab daarna wel weer het geld retour .maar ik wil gewoon mijn spullen .
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant, Hierbij informeren wij u over de retourzending van uw bestelling, omdat volgens de transportdienst de zending tijdens het transport beschadigd is geraakt. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan! Uw bestelling en bijbehorende factuur zijn automatisch geannuleerd. Het betaalde bedrag is terugbetaald. Met vriendelijke groeten,
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling 2 mei gedaan het is nu 12 mei en me bestelling is nog niet geleverd!!! Bestel der nooit meer!!!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
14 mei 2024
Beste Klant, Volgens de tracking van de zending heb je je pakket op 07.05.2024 ontvangen. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust weer contact met ons op. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
9 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
10 mei 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Uw bestelling is klaar voor afhaling sinds 01.05.2024. Controleer de tracking van de zending opnieuw.
OE
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte communicatie en service.

Zeer slechte communicatie en service. Ik maak een bestelling. Een week lang geen mail of bericht. Ik kijk even op hun portaal en zie dan dat mijn bestelling geannuleerd is. Geen woord hierover ontvangen via mail. Ik stuur een bericht hierover en dan krijg ik te horen dat ze geen betaling hebben ontvangen. Ik stuur meteen paypal betalingsbewijs door waarna het terug stil wordt. Opeens krijg ik via mail een trackingcode en zie ik dat de bestelling onderweg is. In totaal 2 weken geduurd voor ik iets had ipv. De beloofde 2 dagen. Mijden is de boodschap! Voldoende alternatieven die zich wel aan hun woord houden en de dag erna leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
HA
Homam A.
Apeldoorn
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is aangekomen. Er is een tekort aan benodigde materialen Factuurnummer: 2800245595 Bestelnummer: 2800292174 Je bestelling is van: 24-04-24 04:09 Ik heb deze bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets in het pakket, ook al is het pakket volledig geseald. Verkoop
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hello I have a problem I still haven't received the package, and the status is as delivered, no one from the information department responds to sent e-mails
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 apr 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung haben Sie Ihr Paket nun erhalten. Die längere Lieferzeit durch die erhöhte Nachfrage bitten wir zu entschuldigen. Sollten noch weitere Fragen offen sein, können Sie sich gerne erneut an uns wenden. Vielen Dank für Ihren Einkauf und viel Spaß mit den Produkten!
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
You need to improve your packaging for shipping. My package had been opened and half of the contents of the creatine package had spilled inside the box
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Dear client, I'm sorry to hear about the issues you encountered with your package. It's unacceptable that the packaging wasn't up to standard and that the contents were spilled inside the box. Your feedback is invaluable, and we'll take immediate steps to improve our packaging for shipping to prevent such incidents in the future. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to reach out to our customer service team. Thanks!
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late order

i placed my order 10 days ago and i still don’t have any information on where it is. The website said that it would take 4 to 5 days.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Geachte klant, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is na tien dagen nog steeds niet verzonden, terwijl ze zeggen dat je het binnen twee a drie werkdagen in huis zou hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.