bodylab.nl
Beoordelingen:

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal  

3,95
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

de meest kritische beoordeling

19 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
1 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling anderhalf week geleden geplaatst nog steeds geen bezorging. Was op voorraad stond er. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
2 feb. 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung liegt Ihr Paket bereits seit dem 27.01. abholbereit. Bitte prüfen Sie den von uns gesendeten Tracking-Link. Viele Dank!
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst op 5 februari en 10 dagen later nog steeds geen levering :-(
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een oplossing voor het probleem vinden. Dank u wel!
2 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht bezorgd en mailen worden niet gewaardeerd
Beoordeling melden
10 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen. Ze hadden het niet eens
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dagen geleden
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was levering niet mogelijk omdat de leverancier ons de gewenste artikelen niet kon leveren. Als gevolg daarvan waren er geen goederen meer op voorraad. Onze excuses voor het ongemak! Uw aankoopbedrag is uiteraard al teruggestort. Hartelijk dank!
12 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Customer service has not helped me locate my order

I have ordered twice in the past 2 weeks from bodylab, the first shipment ( order number) 2800272509 wasn't delivered due to DHL, not the fault of Bodylab. The second order (order number 2800273738) the tracking status has not changed since day one, I emailed bodylab customer service with my concerns and have received no help in contacting DHL to find out the status of the shipment. This is really bad customer service.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
19 jan. 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Nachricht. Verzeihung für die längere Wartezeit und verspätete Lieferung. Die DHL hatte leider massive Probleme, welche die pünktliche Auslieferung nicht mehr gewährleisten konnte. Vielen Dank!
11 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Chemische sauzen..

Ik vond de witte chocolade saus en carmelsaus zero sugar echt niet te doen.. Heel chemisch.. Ik heb wel betaald ervoor omdat het dus al open was, maar ik werd er echt misselijk van en dat heb ik niet snel. Jammer!! Verder over Bodylab niks op aan te merken want dit was mijn eerste bestelling, en wellicht gewoon een verkeerde keuze gemaakt..
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
19 jan. 2024
Beste klant, Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de onaangename ervaring met de witte chocoladesaus en de karamelsaus zonder suiker. Het spijt me dat ze als chemisch werden ervaren en dat je er zelfs misselijk van werd, wat niet snel gebeurt. Het feit dat je ervoor hebt betaald omdat het al geopend was, maakt het extra vervelend. Ik waardeer je feedback en betreur het dat je eerste bestelling bij Bodylab niet aan je verwachtingen voldeed. We zullen kijken naar manieren om onze producten te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, sta ik tot je beschikking.
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling geplaat op 6-01-2024 nog steeds niks vernomen!

Bestelling geplaat op 6-01-2024
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
19 jan. 2024
Beste klant, Dank u wel voor uw bericht. Helaas heeft DHL afgelopen week enkele grote problemen gehad met de levering. Hierdoor kon een tijdige bezorging helaas niet worden gegarandeerd. Volgens de track-and-trace informatie ontvangt u vandaag uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw producten en danken u hartelijk voor uw begrip.
12 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had een bestelling geplaatst en na 8 dagen stond het nog steeds “in behandeling”. Heb hieromtrent gemaild en vernomen dat het gratis product (door grote bestelling) uitgeput was en daardoor mijn bestelling nog niet verzonden was. Heb hierop dan reactie gegeven dat het erg is dat ik eerst dien te mailen vooraleer men mij hiervan op de hoogte brengt. Heb dan bestelling laten doorgaan maar zonder het gratis product. Hiervoor kreeg ik in eerste instantie geen compensatie, maar kreeg dan na te mailen een code voor 10 euro op volgende bestelling… vind dit wat pover daar er met de kortingen van de website altijd meer dan 10 euro korting is… Had eerder een gratis product of vervangend product verwacht nij mijn bestelling. Na laatste mail ook geen reactie meer gekregen.
Beoordeling melden
SS
sylvie s.
Hekelgem België
26 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...
Beoordeling melden
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nooit iets ontvangen! Vorige week maandag heb ik de spullen besteld. 10 dagen later nog steeds niets binnen. Aan de reactie te zien zou er iemand 12 december langs zijn geweest, echter heb ik een video deurbel van ring en die heeft niets geregistreerd. In de t&t data staat dat ze mijn adres niet konden vinden, misschien een andere bezorgpartner zoeken.
Beoordeling melden
29 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens gemailed en documenten gestuurd maar daarna niks meer vernomen. Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dec. 2023
Hallo beste Klant, beste klantin het spijt ons zeer te horen dat uw pakket niet is aangekomen. Helaas heeft DHL gemeld dat het pakket verloren is gegaan. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Om dit goed te maken, hebben we al een creditnota voor u in gang gezet. Als u nog verdere vragen heeft of als wij u ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten
29 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
besteld maar niet geleverd, voor mij bestaat deze site niet meer, ik zal het merk veranderen....
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dec. 2023
Beste Klant, beste Klatin, volgens de verzendingsinformatie is uw bestelling op 24.11. bij u aangekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, maak dan gebruik van onze klantenservice. We helpen u graag verder.
30 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een bestelling geplaatst en tot op heden geen respons gehad (10 dagen geleden).
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dec. 2023
Hallo beste Klant, beste Klantin, onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bestelling van 10 dagen geleden. Wij begrijpen dat dit frustrerend is en waarderen uw geduld. Wij zullen onmiddellijk onderzoeken wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat u spoedig de benodigde informatie ontvangt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten.
6 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retour niet behandeld en genegeerd

Ik heb per ongeluk mijn bestelling verdubbeld bij het afrekenen. Ik heb dat laten weten en alles was in orde voor de retour maar tot op heden heb ik nog altijd niks gehoord over de retour en wanneer ik een mail stuur moet ik weer alles opnieuw uitleggen aan dezelfde persoon... En daarna weer genegeerd ben!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
31 okt. 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, Het spijt ons dat dit is gebeurd. Onze klantenservice heeft uw verzoek al geregistreerd en behandelt het. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk een reactie op uw retouraanvraag ontvangt. Bedankt voor uw begrip en geduld.
14 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt ontzettend lang voordat mijn bestelling binnen is
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
14 nov. 2023
Hallo beste klant, Excuseer voor het ongemak met betrekking tot de lange levertijd van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan. We doen ons best om de vertraging aan te pakken en de situatie te verbeteren. Als u verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw begrip en geduld in deze kwestie.
AK
Angela K.
Amsterdam
14 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
15 nov. 2023
Geachte Klant, Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Uw zorg is voor ons van groot belang, en we betreuren eventuele ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft uw zaak al in behandeling genomen en u hierover geïnformeerd. We doen ons uiterste best om uw kwestie zo snel mogelijk op te lossen en uw bestelling bij u te bezorgen. Indien u verdere vragen heeft of aanvullende ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservicemedewerker.