bodylab.nl

746 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

1 jul 2023

Slechtste ervaring supplementen shop ooit

Alles was open gebroken in de doos en ben nu al 2 dagen aan het mailen en nog geen stap verder. Bestel hier nooit meer.
Had een bestelling geplaatst en na 8 dagen stond het nog steeds “in behandeling”. Heb hieromtrent gemaild en vernomen dat het gratis product (door grote bestelling) uitgeput was en daardoor mijn bestelling nog niet verzonden was. Heb hierop dan reactie gegeven dat het erg is dat ik eerst dien te mailen vooraleer men mij hiervan op de hoogte brengt. Heb dan bestelling laten doorgaan maar zonder het gratis product. Hiervoor kreeg ik in eerste instantie geen compensatie, maar kreeg dan na te mailen een code voor 10 euro op volgende bestelling… vind dit wat pover daar er met de kortingen van de website altijd meer dan 10 euro korting is… Had eerder een gratis product of vervangend product verwacht nij mijn bestelling. Na laatste mail ook geen reactie meer gekregen.
19 mei 2023

Er valt veel te verbeteren

Hoi Rond 18 april en daarna heb ik jullie gebeld maar er werd nooit opgenomen. 18 april heb ik ook een uitgebreide mail gestuurd naar info@bodylab.nl met vragen over enkele fat burners waarvoor ik ook belde, tot nu toe is daar nog niet op gereageerd totaal geen klant service dus. Toch heb ik twee producten besteld om dat de website en de producten er veel belovend uit zien. De bestelling zou er binnen 3 tot 5 dagen zijn, ik had maandag besteld zaterdag was het er een dag te laat dus. Normaal maak ik daar geen probleem van, maar dat er nooit geen telefoon werd opgepakt of de mail beantwoord werd vind ik zeer triest. Dat kan dus echt wel beter, succes. gr Frans
1 mei 2023
Ik heb mijn bestelling nu (ruim een maand na bestelauto) nog niet binnen en krijg geen reacties op mails etc
23 jun 2023
geen communicatie, spullen zijn niet geleverd. Zijn retour gegaan nog voordat ze afgeleverd zouden worden
1 mei 2023
Verzonden naar een verkeerde adres daarna retour naar bodylab en sindsdien niks meer van ze gehoord!!!
SS
sylvie s.
Hekelgem België
26 dec 2023

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...
Nooit iets ontvangen! Vorige week maandag heb ik de spullen besteld. 10 dagen later nog steeds niets binnen. Aan de reactie te zien zou er iemand 12 december langs zijn geweest, echter heb ik een video deurbel van ring en die heeft niets geregistreerd. In de t&t data staat dat ze mijn adres niet konden vinden, misschien een andere bezorgpartner zoeken.
31 okt 2023

Retour niet behandeld en genegeerd

Ik heb per ongeluk mijn bestelling verdubbeld bij het afrekenen. Ik heb dat laten weten en alles was in orde voor de retour maar tot op heden heb ik nog altijd niks gehoord over de retour en wanneer ik een mail stuur moet ik weer alles opnieuw uitleggen aan dezelfde persoon... En daarna weer genegeerd ben!
Antwoord van bodylab.nl
31 okt 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, Het spijt ons dat dit is gebeurd. Onze klantenservice heeft uw verzoek al geregistreerd en behandelt het. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk een reactie op uw retouraanvraag ontvangt. Bedankt voor uw begrip en geduld.
27 jul 2023

Gebrekkige communicatie en levering

Nadat ik na 3 dagen geen track&trace heb ontvangen besloten te bellen, zou teruggebeld worden maar helaas, dag later nogmaals gebeld.. moest nog even geduld hebben. Idd dag erna kreeg jk track&trace. Echter na 6 pogingen is het dhl niet gelukt om te bezorgen…
13 aug 2023
Ik ga hier niet nog een keer bestellen. Duurt ruim een week voor je het binnen hebt en met openen van de doos vloog de creatine me om de oren want de potten waren open wat ook helemaal logisch is als je kijkt naar de manier van inpakken
29 apr 2023

Zending open en stuk ontvangen

Bij het openen van de bestelling, lag mijn hele bestelling open en stuk in de doos. Nu ben ik vervolgens al ruim anderhalve week contact aan het zoeken met Bodylab, maar ben nog steeds niet geholpen!
2 aug 2023
Ik heb 3 maal stackers 2 besteld en het werkt gewoon echt niet. Zonde van het geld. Ik hoopte er net even wat extra energie van te krijgen, maar wordt er eerder moe van zo jammer en teleurgesteld.
3 aug 2023

Slechte service

Geen updates, duurt allemaal heel lang. Niemand bereikbaar. Zending geannuleerd i.v.m. foutief adres waar al eerder wel zendingen naar zijn verzonden.
RV
Richard V.
Amsterdam
10 sep 2023

Wat er te verbeteren valt, alles

Wat er te verbeteren valt? Te veel op om op te noemen. 1 -het lange wachten op de bestelling . 2- DHL parcel . 3- communicatie. 4- service.
Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens gemailed en documenten gestuurd maar daarna niks meer vernomen. Slechte service.
Antwoord van bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste klantin het spijt ons zeer te horen dat uw pakket niet is aangekomen. Helaas heeft DHL gemeld dat het pakket verloren is gegaan. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Om dit goed te maken, hebben we al een creditnota voor u in gang gezet. Als u nog verdere vragen heeft of als wij u ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten
14 aug 2023
4/8 besteld en nu nog niet binnen. Wel een mail gehad dat het later is maar dit is ook al enige tijd geleden.
28 apr 2023
Bestelling werd opeens ala retour aangemeld en geannuleerd. Geen communicatie erover van hun kant.
21 jun 2023
La pire entreprise que j'aie jamais vue de ma vie Service client très médiocre.
15 jun 2023
pakket niet ontvangen, geen reactie op mijn mail gekregen.