bodylab.nl

742 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.644 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

1 okt 2023
Slechte kwaliteit, poeder vormt blokjes na twee weken!
2 okt 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern zutiefst, von Ihrer negativen Erfahrung zu hören und entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unserem Produkt hatten. Die Zufriedenheit unserer Kunden liegt uns sehr am Herzen. Unser Kundenservice wird sich in Kürze mit Ihnen in Verbindung setzen, um Ihr Anliegen näher zu besprechen und eine zufriedenstellende Lösung zu finden. Wir schätzen Ihr Feedback, da es uns dabei hilft, unsere Produkte und unseren Service kontinuierlich zu verbessern. Nochmals vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis. Vielen Dank!
4 aug 2023
Bestelling na X aantal week nog niet binnen.
1 sep 2023
Pakket kwam kapot aan. Potten waren open
AK
Angela K.
Amsterdam
14 nov 2023
Bestelling is nog steeds niet geleverd
15 nov 2023
Geachte Klant, Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Uw zorg is voor ons van groot belang, en we betreuren eventuele ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft uw zaak al in behandeling genomen en u hierover geïnformeerd. We doen ons uiterste best om uw kwestie zo snel mogelijk op te lossen en uw bestelling bij u te bezorgen. Indien u verdere vragen heeft of aanvullende ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservicemedewerker.
8 aug 2023
Slechte kwaliteit.
25 okt 2023
Niks ontvangen
26 okt 2023
Beste klant, Ik wil me oprecht verontschuldigen voor de ongemakken die u heeft ondervonden met uw bestelling. Het is buitengewoon vervelend om te horen dat u ogenschijnlijk niets heeft ontvangen. Volgens de traceerinformatie van DHL is het pakket echter als bezorgd geregistreerd. In dergelijke gevallen kunnen er af en toe onduidelijkheden of misverstanden bij de levering optreden. We begrijpen hoe frustrerend deze situatie voor u moet zijn. We willen ervoor zorgen dat uw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice om deze kwestie op te helderen. Ons klantenserviceteam zal alle nodige stappen ondernemen om te verifiëren wat er precies met uw levering is gebeurd. Als blijkt dat het pakket daadwerkelijk niet bij u is aangekomen, zullen we onmiddellijk maatregelen nemen om het probleem op te lossen. Er zal een onderzoek worden ingesteld om ervoor te zorgen dat u uw bestelling ontvangt of alternatief gecompenseerd wordt. Nogmaals willen we ons oprecht bij u verontschuldigen en danken wij u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
13 jun 2023
6 jun 2023