bodylab.nl
Beoordelingen:

746 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.642 beoordelingen in totaal  

3,97
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

de meest kritische beoordeling

19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Late order

i placed my order 10 days ago and i still don’t have any information on where it is. The website said that it would take 4 to 5 days.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Geachte klant, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie, zodat we u kunnen helpen. Hartelijk dank!
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Geachte klant, Volgens de tracking van de zending heeft u uw pakket nu ontvangen. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Bedankt voor uw aankoop en geniet van de producten! Hartelijk dank!
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
You need to improve your packaging for shipping. My package had been opened and half of the contents of the creatine package had spilled inside the box
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Dear client, I'm sorry to hear about the issues you encountered with your package. It's unacceptable that the packaging wasn't up to standard and that the contents were spilled inside the box. Your feedback is invaluable, and we'll take immediate steps to improve our packaging for shipping to prevent such incidents in the future. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to reach out to our customer service team. Thanks!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen reactie op me e-mails en een erg lange verzend tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Geachte klant, Onze klantenservice heeft hierover op 10 april al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
1.5 weken gewacht op product
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Geachte Klant, Volgens de trackinglink heb je je pakket nu ontvangen. Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen. Bedankt voor je aankoop en veel plezier met de producten!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Leveringen met 2-3 dagen, ik wacht al 2 weken
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Je hebt al informatie over de creditnota ontvangen van onze klantenservice.
AR
Adeeb R.
Capelle en de ijssel
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
HA
Homam A.
Apeldoorn
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is aangekomen. Er is een tekort aan benodigde materialen Factuurnummer: 2800245595 Bestelnummer: 2800292174 Je bestelling is van: 24-04-24 04:09 Ik heb deze bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets in het pakket, ook al is het pakket volledig geseald. Verkoop
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 4 dagen na het aanvraag om een product terug te sturen heb ik nog niets van hen gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Helaas hebben we geen verzoek van u ontvangen. Gelieve ons opnieuw te contacteren via e-mail, zodat we u een retourlabel kunnen toesturen. Met vriendelijke groet.
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht levering bestellen nog niet binnen duurt langer als een week
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
12 dagen geleden
Beste Klant, volgens de trackinginformatie heeft u uw pakket nu ontvangen. Als er nog verdere vragen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nooit mijn bestelling mogen ontvangen maar heb al wel betaald. Dag geld. Bestel de volgende keer weer bij Body en Fit.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte communicatie en service.

Zeer slechte communicatie en service. Ik maak een bestelling. Een week lang geen mail of bericht. Ik kijk even op hun portaal en zie dan dat mijn bestelling geannuleerd is. Geen woord hierover ontvangen via mail. Ik stuur een bericht hierover en dan krijg ik te horen dat ze geen betaling hebben ontvangen. Ik stuur meteen paypal betalingsbewijs door waarna het terug stil wordt. Opeens krijg ik via mail een trackingcode en zie ik dat de bestelling onderweg is. In totaal 2 weken geduurd voor ik iets had ipv. De beloofde 2 dagen. Mijden is de boodschap! Voldoende alternatieven die zich wel aan hun woord houden en de dag erna leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Belofte over snelle levering wordt niet nagekomen!
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling besteld op 28 maart en vandaag nog steeds niks. Ook geen track-en-trace code gekregen. Waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is na tien dagen nog steeds niet verzonden, terwijl ze zeggen dat je het binnen twee a drie werkdagen in huis zou hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
9 apr 2024
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Langer dan 1 week mij bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 apr 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung haben Sie Ihr Paket nun erhalten. Sollten noch weitere Fragen offen sein, können Sie sich gerne erneut an uns wenden. Vielen Dank für Ihren Einkauf und viel Spaß mit den Produkten! Die längere Lieferzeit durch die erhöhte Nachfrage bitten wir zu entschuldigen.
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hello I have a problem I still haven't received the package, and the status is as delivered, no one from the information department responds to sent e-mails
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
5 apr 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung haben Sie Ihr Paket nun erhalten. Die längere Lieferzeit durch die erhöhte Nachfrage bitten wir zu entschuldigen. Sollten noch weitere Fragen offen sein, können Sie sich gerne erneut an uns wenden. Vielen Dank für Ihren Einkauf und viel Spaß mit den Produkten!
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden