bodylab.nl

685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

Goede goedkope producten, service wat minder

Producten zijn niet duur en de kwaliteit is prima. Na 2 weken wachten op bestelling nog niks gehoord en was het nogsteeds “processing”. Contactadres was lastig te vinden op de site, maar nadat ik na 2 weken een mailtje te sturen bleek er 1 product op te zijn en kreeg ik pas opties. Ik nam een alternatief, hier werd gelukkig heel makkelijk mee gedaan en daarna had ik binnen enkele dagen de bestelling binnen. Als iets op is had ik graag van hun kant uit eerder gehoord. Alle producten waren geleverd en de kwaliteit was prima.
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging van uw bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er complicaties waren bij de verwerking en dat u moeite had om onze contactgegevens te vinden. We danken u voor uw begrip en willen u verzekeren dat we werken aan verbetering van onze processen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Verpakking onhandig. Bakjes gaan elke keer weer moeilijk open. Pas na 5 dagen de bestelling binnen.
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat u problemen had met onze verpakking en het openen van de bakjes, evenals dat uw bestelling pas na 5 dagen is aangekomen. Uw zorgen zijn belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat uw ervaringen worden verbeterd. Aarzel niet om uw feedback of suggesties voor verbetering naar onze klantenservice te sturen. Dit zal ons helpen onze service te optimaliseren en ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet.
3 mrt 2024
Communicatie van leverdienst Duitsland naar België loopt niet goed
Antwoord van bodylab.nl
Lieber Kunde, liebe Kundin, melden Sie sich diesbezüglich doch bitte an unseren Kundenservice, dieser hilft Ihnen gerne weiter. Vielen Dank!
Slecht klantenservice, bijna niet te bereiken
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met onze klantenservice. We waarderen uw feedback zeer en willen u laten weten dat ons klantenserviceteam al bezig is met het onderzoeken van uw zaak. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de klantenservice moeilijk te bereiken is en we doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. We willen dat u weet dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit heeft en we zullen er alles aan doen om uw zorgen op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw geduld. Met vriendelijke groet.
Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
ervaring over levertijd en contact is niks mis mee dat is goed en snel. alleen kom ik weer sucralose en asculfaam-k tegen, en die rommel hoort m.i. niet in een menselijk lichaam. staat nu ongebruikt, en ben over naar ander merk.
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de ingrediënten volledig. Het is belangrijk om producten te kiezen die overeenkomen met uw persoonlijke opvattingen en overtuigingen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, sta ik tot uw beschikking en help ik u graag verder. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het huidige product, maar het is goed dat u een alternatief hebt gevonden dat beter aansluit bij uw behoeften.
IV
Inge V.
Rotterdam
Bestelling duurt heel lang geen reactie van bodylab nalv mail die ik heb gestuurd over waar mijn bestelling blijft. order besteld 8-2. Vandaag 20 -2 nog steeds geen idee wanneer het binnenkomt
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen over deze kwestie. Helaas heeft DHL het pakket niet kunnen leveren. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald. Hartelijk dank!
28 jan 2024
Het deksel van de doos was kapot. Gevolg veel eiwit poeder in de kartonnen doos. Mogelijk beschadigd geraakt tijdens de verzending. Had beter verpakt kunnen worden.
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de bestelde goederen beschadigd bij u zijn aangekomen. Natuurlijk zorgen we onmiddellijk voor compensatie, maar we hebben nog wel een foto van het beschadigde artikel nodig. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beloven het probleem spoedig op te lossen!
17 feb 2024

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!
Spullen sturen met een houdbaarheidsdatum die nog niet verstreken is...
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen en helpt u graag verder.
20 jan 2024
Verzending duurt veel te lang. Zeker als er concurrentie is die de volgende dag levert. Verpakkingen gaan heel moeilijk open. Dus ben niet echt tevreden.
Antwoord van bodylab.nl
Beste Klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de langere verzendtijd en de moeilijkheden bij het openen van de verpakkingen. We werken eraan onze service te verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
18 jan 2024
toujours pas reçu mon colis alors que la commande a eu lieu le 5 janvier!!!
Antwoord van bodylab.nl
Cher client, chère cliente, Nous tenons à présenter nos excuses sincères pour la période d'attente que vous avez subie sans recevoir votre colis. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant, surtout lorsque vous attendez avec impatience votre commande. Après avoir vérifié le suivi de l'expédition, nous constatons que le colis est déjà arrivé selon les enregistrements. Nous regrettons cependant qu'il y ait eu des retards, et nous tenons à vous assurer que nous faisons tout en notre pouvoir pour résoudre la situation. Nous prendrons immédiatement des mesures supplémentaires pour nous assurer que votre colis vous parvienne le plus rapidement possible. Si vous avez d'autres questions ou préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter. Encore une fois, veuillez accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés, et nous vous remercions de votre compréhension.
13 jul 2023
Ik had weer gezijk met dhl. Wat een kut bedrijf is Dat. 1 x was het niet geleverd. Was ik voor 850 euro voedingssuplementen kwijt. Het kostte mij toen veel moeite om het opnieuw van jullie vergoed te krijgen. Dit keer stuurde dhl me 4 x naar het verkeerde afhaalpunt. Want prijs kwalitatief had ik jullie best 4 Sterren willen geven. Alleen de service van dhl wordt ook met jullie beleving geassocieerd
4 jun 2023
Lange levertijd wacht nu al 12 dagen op levering. Na sturen van mail krijg je automatische mail terug dat vanwege drukte het antwoord ook nog wel 4 tot 5 dagen kan duren. Voorheen zate er een distributiecentrum in Nederland en kreeg je je bestelling binnen 2 dagen in huis. Maar daar zijn ze mee gestopt, en nu moet alles uit Duitsland komen.
18 nov 2023
Vind dat het lang onder weg is Is nu al 10 dagen onder weg en weet nog niet wanneer het binnen komt Heb al en mail gestuurd maar nog geen andwoord binnen vind het zeer slecht heb je en dikke bestellingen gedaan en dan maar wachten denk niet dat ik nog en keer bestel hier
21 nov 2023
Geachte klant, Ik hoop dat deze boodschap u in goede gezondheid bereikt. Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen omdat uw bestelling nog niet is verzonden. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw producten tijdig te ontvangen, en we betreuren de ontstane ongemakken. Wees er zeker van dat we met man en macht werken om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden. Door een onverwachte toename in de vraag hebben we momenteel te maken met een grotere hoeveelheid bestellingen. We verzekeren u dat ons team alle beschikbare middelen inzet om de vertraging tot een minimum te beperken. We willen u bedanken voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Onze hoogste prioriteit is ervoor te zorgen dat u uw bestelling in perfecte staat ontvangt. We houden u op de hoogte van de verzendstatus en streven ernaar aan uw verwachtingen te voldoen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice
15 aug 2023
Te late levering, wisten ook dat de levering te laat zou komen maar melden dit niet voordat je bestelt. Vervolgens een excuus wat naar mijn mening onterecht is. Bodylab mag wel leren wat precies excuus aanbieden is.
RV
Robin V.
Bilzen
8 sep 2023

Betere sluiting producten

Bij de levering is blijkbaar de pot wey open gegaan. Een kwart van de pot lag in de kartonnen doos. Waarschijnlijk niet de fout van Bodylab maar toch.
7 jun 2023
Producten ontvangen na een aantal dagen. De verpakking van de producten zat niet goed dicht waardoor er veel verspilling is geweest.