bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
29 jan. 2024
ervaring over levertijd en contact is niks mis mee dat is goed en snel. alleen kom ik weer sucralose en asculfaam-k tegen, en die rommel hoort m.i. niet in een menselijk lichaam. staat nu ongebruikt, en ben over naar ander merk.
31 jan. 2024
Beste klant, Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de ingrediënten volledig. Het is belangrijk om producten te kiezen die overeenkomen met uw persoonlijke opvattingen en overtuigingen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, sta ik tot uw beschikking en help ik u graag verder. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het huidige product, maar het is goed dat u een alternatief hebt gevonden dat beter aansluit bij uw behoeften.
IV
Inge V.
Rotterdam
Bestelling duurt heel lang geen reactie van bodylab nalv mail die ik heb gestuurd over waar mijn bestelling blijft. order besteld 8-2. Vandaag 20 -2 nog steeds geen idee wanneer het binnenkomt
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen over deze kwestie. Helaas heeft DHL het pakket niet kunnen leveren. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald. Hartelijk dank!
28 jan. 2024
Het deksel van de doos was kapot. Gevolg veel eiwit poeder in de kartonnen doos. Mogelijk beschadigd geraakt tijdens de verzending. Had beter verpakt kunnen worden.
29 jan. 2024
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de bestelde goederen beschadigd bij u zijn aangekomen. Natuurlijk zorgen we onmiddellijk voor compensatie, maar we hebben nog wel een foto van het beschadigde artikel nodig. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beloven het probleem spoedig op te lossen!

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!
Spullen sturen met een houdbaarheidsdatum die nog niet verstreken is...
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen en helpt u graag verder.
20 jan. 2024
Verzending duurt veel te lang. Zeker als er concurrentie is die de volgende dag levert. Verpakkingen gaan heel moeilijk open. Dus ben niet echt tevreden.
22 jan. 2024
Beste Klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de langere verzendtijd en de moeilijkheden bij het openen van de verpakkingen. We werken eraan onze service te verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
18 jan. 2024
toujours pas reçu mon colis alors que la commande a eu lieu le 5 janvier!!!
22 jan. 2024
Cher client, chère cliente, Nous tenons à présenter nos excuses sincères pour la période d'attente que vous avez subie sans recevoir votre colis. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant, surtout lorsque vous attendez avec impatience votre commande. Après avoir vérifié le suivi de l'expédition, nous constatons que le colis est déjà arrivé selon les enregistrements. Nous regrettons cependant qu'il y ait eu des retards, et nous tenons à vous assurer que nous faisons tout en notre pouvoir pour résoudre la situation. Nous prendrons immédiatement des mesures supplémentaires pour nous assurer que votre colis vous parvienne le plus rapidement possible. Si vous avez d'autres questions ou préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter. Encore une fois, veuillez accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés, et nous vous remercions de votre compréhension.
15 jan. 2024
18 nov. 2023
Vind dat het lang onder weg is Is nu al 10 dagen onder weg en weet nog niet wanneer het binnen komt Heb al en mail gestuurd maar nog geen andwoord binnen vind het zeer slecht heb je en dikke bestellingen gedaan en dan maar wachten denk niet dat ik nog en keer bestel hier
21 nov. 2023
Geachte klant, Ik hoop dat deze boodschap u in goede gezondheid bereikt. Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen omdat uw bestelling nog niet is verzonden. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw producten tijdig te ontvangen, en we betreuren de ontstane ongemakken. Wees er zeker van dat we met man en macht werken om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden. Door een onverwachte toename in de vraag hebben we momenteel te maken met een grotere hoeveelheid bestellingen. We verzekeren u dat ons team alle beschikbare middelen inzet om de vertraging tot een minimum te beperken. We willen u bedanken voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Onze hoogste prioriteit is ervoor te zorgen dat u uw bestelling in perfecte staat ontvangt. We houden u op de hoogte van de verzendstatus en streven ernaar aan uw verwachtingen te voldoen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice
7 nov. 2023
Ondertussen 2 weken aan het wachten
9 nov. 2023
Hallo beste Klant, beste Klantin, Het spijt me dat je zo lang hebt moeten wachten. Volgens de traceerinformatie was er sprake van overmacht, zoals zware weersomstandigheden, wat tot de vertraging heeft geleid. Onze excuses voor het ongemak. Als je nog vragen hebt, laat het ons alsjeblieft weten.
13 jul. 2023
Ik had weer gezijk met dhl. Wat een kut bedrijf is Dat. 1 x was het niet geleverd. Was ik voor 850 euro voedingssuplementen kwijt. Het kostte mij toen veel moeite om het opnieuw van jullie vergoed te krijgen. Dit keer stuurde dhl me 4 x naar het verkeerde afhaalpunt. Want prijs kwalitatief had ik jullie best 4 Sterren willen geven. Alleen de service van dhl wordt ook met jullie beleving geassocieerd
21 mrt. 2023

Na week bestelling nog niet geleverd

Na een week is bestelling nog niet ontvangen. Bij mailen van naar het infokanaal ontvang ik een Duitstalige standaardmail met een ticketnummer.
4 jun. 2023
Lange levertijd wacht nu al 12 dagen op levering. Na sturen van mail krijg je automatische mail terug dat vanwege drukte het antwoord ook nog wel 4 tot 5 dagen kan duren. Voorheen zate er een distributiecentrum in Nederland en kreeg je je bestelling binnen 2 dagen in huis. Maar daar zijn ze mee gestopt, en nu moet alles uit Duitsland komen.
HD
Hans d.
Spijkenisse
18 mrt. 2023

Betalen met IDEAL

Ik vond het niet fijn dat je met IDEAL betalen geen andere bank kon kiezen dan ABN AMRO. Noodgedwongen heb ik maar gekozen voor KLARNA,waar je later bleek een account voor moet aan te maken. En de bezorging duurde daardoor ook langer dan dat ik gewend bent van een bedrijf dat sportvoeding leverd.
15 aug. 2023
Te late levering, wisten ook dat de levering te laat zou komen maar melden dit niet voordat je bestelt. Vervolgens een excuus wat naar mijn mening onterecht is. Bodylab mag wel leren wat precies excuus aanbieden is.
RV
Robin V.
Bilzen
8 sep. 2023

Betere sluiting producten

Bij de levering is blijkbaar de pot wey open gegaan. Een kwart van de pot lag in de kartonnen doos. Waarschijnlijk niet de fout van Bodylab maar toch.
7 jun. 2023
Producten ontvangen na een aantal dagen. De verpakking van de producten zat niet goed dicht waardoor er veel verspilling is geweest.
8 aug. 2023

Producten goed, levering slecht

Producten zijn prima, levering duurde een week. Vind dat echt te lang in 2023 dus zal hier niet snel weer bestellen.