bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl
Beoordelingen:

757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.847 beoordelingen in totaal  

4,11
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

23 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Echt een super leverancier, voor de supplementen. Bestelling geplaatst keurig geleverd alleen tijdens de levering 1 pot open gegaan en alles lag los in de doos. mail gestuurd direct antwoord en kreeg de keuze geld terug of een nieuwe en 2 dagen later was de nieuwe al binnen. Echt super
WK
wout K.
Hoogeveen

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
T shirt in de maat 'm was groter dan verwacht en van mindere kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 dagen geleden
Lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Nachricht. Wir bedauern sehr, dass Ihnen die bestellte Ware nicht gefällt. Wenn Sie den Artikel zurücksenden möchten, kontaktieren Sie uns doch gerne, sodass wir Ihnen ein Retourenlabel zukommen lassen können. Vielen Dank!
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking zoals het deksel zat toch wel veel stof , zat precies ergens in de kelder ofzo vond dit heel raar niet echt proper. Dit heb ik al vaker aangetroffen wanneer ik iets bestel.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
11 jun 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns aufrichtig für den Zustand der Verpackung. Das ist nicht unser Standard, und wir verstehen Ihre Besorgnis. Bitte seien Sie versichert, dass wir Maßnahmen ergreifen, um sicherzustellen, dass dies nicht wieder vorkommt.
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending: snelheid en communicatie
Beoordeling melden
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending. Deze duurt lang. Kreeg geen track&trace melding. Bij navraag aan klantenservice, kreeg ik uiteindelijk een screenshot dat deze was afgeleverd bij de buren.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
14 mei 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns zutiefst für die Unannehmlichkeiten, die Sie aufgrund der Verzögerung bei der Lieferung Ihrer Bestellung erfahren haben. Es tut uns leid zu hören, dass Sie keine Tracking-Informationen erhalten haben und dass die Kommunikation bezüglich des Zustellstatus unzureichend war. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und es ist bedauerlich, dass wir Ihre Erwartungen in diesem Fall nicht erfüllt haben. Wir verstehen, wie frustrierend es sein kann, auf eine Lieferung zu warten, ohne genaue Informationen darüber zu haben, wo sich das Paket befindet. Wir werden Ihr Feedback ernsthaft berücksichtigen und Maßnahmen ergreifen, um unsere Lieferprozesse zu verbessern und sicherzustellen, dass unsere Kunden in Zukunft besser informiert sind. Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Anliegen mitgeteilt haben. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen und Sie bald wieder als zufriedenen Kunden begrüßen zu dürfen.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange wachttijd voor levering 1 week
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
21 mei 2024
Geachte klant, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

levertijd slecht, verpakking stroef, goede prijskwaliteit

De levertijd is niet 2 tot 3 dagen! Duurde een week. Ook is de verpakking van de producten slecht te openen. Wel is het goede prijskwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Geachte klant We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week moeten wachten voordat de producten geleverd waren, voor de rest alles netjes ingepakt en bezorgd.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gewicht per scoop is veel lager als aangegeven. Consistentie wisselend per verpakking. Alleen de prijs is goed.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet helemaal duidelijk wanneer bestelling wordt bezorgd op het moment van bestellen .
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De vanille smaak is voor mij veel toeziet, ik vind hem niet goed mengen met kwark.
Beoordeling melden
PC
Pedro C.
Tienen
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling duurde lang dan normaal en geen bevestiging gekregen van verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
23 apr 2024
Geachte klant, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde een week voor ik de bestelling ontving. Best wel lang dus.
Beoordeling melden
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant, Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan ten zeerste. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij de verwerking en levering van uw bestelling. Wees gerust dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op als u verdere vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
RV
R V.
Schijndel
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prijs ok , levertijd te lang

Produkt en prijs prima , levertijd te lang .
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
BN
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.
Beoordeling melden
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verpakking is niet stevig genoeg voor het gewicht dat werd verzonden. De doos kwam volledig dichtgetaped door de vervoerder aan omdat deze helemaal kapot gegaan was en de pakken amandelmelk er uit waren gevallen. Hierdoor is de verpakking van de melk ook verzwakt en helaas lastig te openen omdat het karton niet meer de originele vorm heeft.
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lange verwerk en verzendtijd

Het verwerken van een order en verzenden duurt erg lang. In de huidige tijd kan eea in 24 uur op locatie zijn. 48 uur vind ik acceptabel (2 werkdagen). Nu duurt het minimaal een week. Indien je contact zoekt met de klantenservice krijg je vaak hetzelfde antwoord. Sorry, drukte of onderbezet.
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie,moest zelf aansporen waar mijn bestelling bleefom te horen dan dat één product niet voorradig was,andere oplossing dan maar het tweede was dan plots ook niet meer op voorraad dus annulatie bestelling.Het positieve is alles snel terugbetaalt zonder gedoe.
Beoordeling melden