bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

30 jan. 2024
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.

Lange verwerk en verzendtijd

Het verwerken van een order en verzenden duurt erg lang. In de huidige tijd kan eea in 24 uur op locatie zijn. 48 uur vind ik acceptabel (2 werkdagen). Nu duurt het minimaal een week. Indien je contact zoekt met de klantenservice krijg je vaak hetzelfde antwoord. Sorry, drukte of onderbezet.
Slechte communicatie,moest zelf aansporen waar mijn bestelling bleefom te horen dan dat één product niet voorradig was,andere oplossing dan maar het tweede was dan plots ook niet meer op voorraad dus annulatie bestelling.Het positieve is alles snel terugbetaalt zonder gedoe.
12 feb. 2024
Moest lang wacht
7 jan. 2024
De verpakking is niet stevig genoeg voor het gewicht dat werd verzonden. De doos kwam volledig dichtgetaped door de vervoerder aan omdat deze helemaal kapot gegaan was en de pakken amandelmelk er uit waren gevallen. Hierdoor is de verpakking van de melk ook verzwakt en helaas lastig te openen omdat het karton niet meer de originele vorm heeft.
25 jan. 2024

Slecht verpakt

De bestelling is altijd correct en binnen een acceptabele termijn geleverd. Het jammere is dat nog geen enkele bestelling heb ontvangen zonder schade. Er zijn altijd deuken in de blikjes en de verpakking is gescheurd alsof ermee gegooid is.
19 jan. 2024
13 jan. 2024
5 nov. 2023

langzame levering

Als er staat snelle levering verwacht ik deze binnen 2 dagen. Dit heet helaas 7 dagen geduurd dan spreek ik niet meer van snel. verder is het product wel goed.
12 nov. 2023

Long delivery time

The package came just after more than 9 days, which is quite long. Never order here if you need the products soon.
7 nov. 2023

Grote brokken in pré workout

Lange levertijd en grote bronnen in pré workout
10 jun. 2023
Ik kreeg geen bericht wanneer het bezorgd werd en de bezorger was al weg voordat ik de deur open had, pakket lag open en bloot tegen de voordeur.
7 sep. 2023

Prima producten maar trage levering

Bestelde producten zijn prima, alleen de verzending laat lang op zich wachten. Wat verbeterd moet worden is het verzenden van de bestellingen. Als pas 6 dagen na je bestelling de bestelde producten verzonden worden dat vind ik echt niet passen in de tijd.
30 apr. 2023

Verzending duurt lang en potten gaan open.

Verzending duurt lang. Soms tot 1 week. Vaak gaan de potten open tijdens het transport, waardoor alles onder de poeder zit. Anderzijds sturen ze gewoon een nieuwe pot zonder problemen, maar dan moet je dus weer een week wachten.
21 mei 2023
Creatine monohydraat is niet wat ik gewend ben, scoopje is ook meer dan 5 gram. Niet echt duidelijk en weet niet zeker of deze poeder vorm puur is. We gaan het uittesten in het lab met de gc/ms.
18 mrt. 2023

prima

Heb netjes alles ontvangen wat ik had besteld, het duurde alleen wel bijna twee weken en de citrulline was heel erg klonterig. Verder goeie service en goeie kwaliteit!
14 mei 2023

Levering van product duurde lang, maar goede houdbaarheidsdatum

Levering van product duurde lang, slechte infomatie verziening mbt de levering. Uiteindelijk wel het juiste product, met (belangrijk!) een prima houdbaarheidsdatum.
1 jun. 2023

Goeie proteine, verschrikkelijke bezorging

Ik vind hun proteine poeder de beste tot nu toe, maar het duurt minstens twee weken voordat je het in huis hebt.
23 mei 2023
TR
Tom R.
Amsterdam
17 mrt. 2023
Eerst de prijzen verhogen en dan korting geven. Sigaar uit eigen doos dus.