bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

2 feb. 2024
Wat absoluut beter kan is de bezorging. Wij waren gewoon thuis en de zending was gewoon op de stoep gezet aan de openbare straat. kan echt niet. Een voorbijganger belde aan om dit te melden en dat is de enige reden dat ik iets heb ontvangen.
DB
7 feb. 2024

De producten qua smaak heel prettig en aangenaam

De producten qua smaak heel prettig! En het werkt! Alleen de verzending vind ik vrij lang duren en dat vind ik wel echt een aandachtspunt.

Producten zijn goed, levering zou sneller mogen

Producten zijn goed. Goede actie prijzen. De levering zou wat sneller mogen. Duurt enkele dagen.
JP
Jolien P.
Zoutleeuw
6 feb. 2024

Uitstekend assortiment en prijzen, jammer van langere levertijden

Assortiment en prijzen zijn echt uitstekend. Alleen de levertijd is aan de lange kant.
16 jan. 2024
Het zijn lekkere producten van bodylab en ze helpen echt ook. Vooral die pannenkoeken zijn super lekker je proeft echt de banaan er door, - puntje is dat het sneller mag geleverd worden.
22 jan. 2024
Bestellingen sneller bezorgen. Een paar dagen kan tegenwoordig niet meer.
10 jan. 2024
Bodylab heeft betaalbare supplementen, verzending duurt een paar dagen.
15 jan. 2024

Prima levering

Levering niet super snel maar verder wel helemaal perfect
CR
Chantal R.
Watervliet
9 jan. 2024

lekker

vind het lekker in de yohourt
RV
Rene V.