topregal.com/nl/home/- Logo - Beoordelingen

topregal.com/nl/home/Reviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
topregal.com/nl/home/ is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij topregal.com/nl/home/ kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor topregal.com/nl/home/

75 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 mei 2022
ik kocht de wipeket SWM50E, tot op heden een fantastische machine. reinigt snel en grondig, de nalopende afzuig is flexibel en zeer grondig, reinigen van de machine is zeer makkelijk. De accu's lijken mij van goede kwaliteit te zijn, deze gaan lang mee alvorens een lading te vragen. een enorm luxe deze machine! - het enige minpunt wat ik denk dat op de lange duur nadelig zal zijn is het kunststof handvat en de bevestiging hiervan, maar time will tell :) de levering kwam per pallet, de transporteur had een hefbrug wat het lossen vergemakkelijkte. het product kwam zeer degelijk verpakt en ongeschonden aan. ik werd op voorhand telefonisch gecontacteerd door de heren van Topregal aangaande de facturatie. alles duidelijk en correct. ik kan deze firma alsook deze machine aan vele mensen aanraden

28 apr. 2022
Niet helemaal de Duitse kwaliteit die we verwacht hadden. Omsnoeringsband (PET band) is veel te stug en het dispenserapparaat hebben we zelf moeten verstevigen.

Beoordelingen voor topregal.com/nl/home/

Zeer goede kwaliteit en prima communicatie mbt de leverdatum en tijd.
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste klant van Topregal, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de levertijd. Wij geven uw lof graag door aan onze klantenservice en wensen u veel plezier met uw elektrische vorkheftruck en pallettruck. Uw TOPREGAL team
Levering prima verlopen , echter niet binnen aangegeven termijn . Tip , door ons bestelde stapelaar was door de pallet heen gezakt , deze dus beter ( steviger pallets ) verpakken / verzenden . Voor de rest prima !
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Geachte klant van Topregal, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Bedankt ook voor uw opmerking over de verpakking, die we hebben doorgegeven aan onze collega's in het magazijn. Dit is zeer waardevol voor ons om verder te verbeteren :-) Het is jammer dat de levering te laat was. Soms kunnen er korte vertragingen optreden, bijvoorbeeld als wij het artikel vanuit een van onze externe magazijnen moeten verzenden. Niettemin mogen vertragingen in de levering natuurlijk niet voorkomen en wij zullen proberen het de volgende keer beter te doen. Wij zijn blij als u verder tevreden bent met ons product. Als u vragen hebt over het artikel, zal ons serviceteam u te allen tijde graag helpen. Uw TOPREGAL team
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste klant van Topregal, Dank u voor uw feedback. Wij zijn blij dat u tevreden bent met uw bestelling. Aangezien klantenservice onze hoogste prioriteit is en wij hier een ster missen, willen wij graag weten wat wij nog meer voor u kunnen doen om u volledig tevreden te stellen. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten Uw Topregal Team
19 jan. 2023
Snelle afhandeling van de bestelling
19 jan. 2023
Beste klant van Topregal, wij zijn blij met uw positieve beoordeling en zullen deze doorgeven aan mevrouw G. Hartelijk dank. Uw Topregal team
vlotte afhandeling
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste TOPREGAL-klant, bedankt voor uw positieve beoordeling en wij zijn blij dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Wij geven uw lof graag door aan ons team. Wij zien uit naar verdere bestellingen. Uw Topregal team
voldoet prima
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste TOPREGAL-klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw opmerking, we zijn erg blij :-) Wij geven uw lof graag door aan ons team. Wij zien uit naar verdere bestellingen. Uw Topregal team
11 jan. 2023
Alles was tiptop in orde. Heb wel lang moeten wachten achter mijn artikel zonder communicatie maar doordat een mevrouw mij belde de dag voor dat de chauffeur kwam is ht helemaal goed gekomen.
17 jan. 2023
Beste klant van Topregal, Wij zijn blij te horen dat u tevreden was met uw aankoop bij ons en geven uw feedback graag door. Wij verontschuldigen ons voor de late levering en zullen proberen het de volgende keer beter te doen. Wij wensen u veel plezier met uw toestel. Vriendelijke groeten uit Filderstadt, Uw Topregal team
Top
21 dec. 2022
Komen afspraken na zeer vriendelijke medewerkers
17 dec. 2022
15 dec. 2022
Vlugge service Mooi matr
14 dec. 2022
Snelle bezorging, product zoals beschreven.