www.topregal.nl- Logo - Beoordelingen

www.topregal.nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden192 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
www.topregal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne overzichtelijke webshop. Snelle levering, heldere montagehandleiding. Enige minpuntje is dat één bout en moer ontbrak en dat bevestiging van handvat niet lekker past. Maar rest allemaal top. Dus idd een topregal!

Commercieel niet OK. Wij hebben nu 2 moooie bestellingen gedaan bij jullie en bij de 2de aankoop hebben we meer moeten betalen dan bij de eerste. En jullie wilden hier niet van afwijken... We zijn op zoek naar een andere leverancier ondertussen. Mvg Jo Coene Engico 0473575348

Beoordelingen voor www.topregal.nl

14 aug 2023
Correcte bestelling, correcte levering, correct product, dank u
8 aug 2023
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve commentaar. We zijn blij dat u tevreden was met ons product en onze service. Wij staan te allen tijde tot uw beschikking voor toekomstige bestellingen. Uw TOPREGAL-team!
top bedrijf
2 aug 2023
Beste TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Uw TOPREGAL-team!
22 jul 2023
Kan niet beter .
26 jul 2023
Beste TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Uw TOPREGAL-team!
19 jul 2023
Top service
20 jul 2023
Geachte TOPREGAL klant, wij danken u voor uw lof en geven deze graag door aan mevrouw H. Wij wensen u veel plezier met uw schap en kijken uit naar verdere bestellingen. Hartelijke groeten Uw TOPREGAL-team
19 jul 2023
Correct en degelijk product!
26 jul 2023
Beste TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw product. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Uw TOPREGAL-team!
13 jul 2023
12 jul 2023
5 jul 2023
28 jun 2023
21 jun 2023
Top firma,goede service en niet duur
26 jun 2023
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en onze service en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Veel groeten uit Filderstadt Uw TOPREGAL team
15 jun 2023
Bordes trap besteld bestelling keurig geleverd vooraf gebeld of de levering uitkomt Top
14 jun 2023

Geen btw

Had eerst geen btw nr gegeven en ze hebben het geld zonder problemen trug gestort
26 jun 2023
Beste TOPREGAL klant, bedankt voor de positieve feedback en de lovende woorden over de belastingteruggave, die we graag aan mevrouw T. doorgeven. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Veel groeten uit Filderstadt Uw TOPREGAL team
14 jun 2023
7 jun 2023
DV
Dave V.
Lelystad
25 mei 2023
Goed product en levering volgens afspraak. Gewoon goed!
10 mei 2023
Snelle en correcte service. Degelijk product op het eerste zicht
17 mei 2023
Beste klant van Topregal, Bedankt voor uw positieve feedback en wij hopen dat u veel plezier beleeft aan het product. Uw Topregal team!

Correcte bestelling, correcte afhandeling

Fijne bestelling, correct en goed geleverd. Geen opmerkingen
17 mei 2023
Beste klant van Topregal, wij zijn blij met uw positieve beoordeling en kijken uit naar verdere bestellingen. Uw Topregal team!
3 mei 2023
Top