Houtmarkt.nl/nl/

370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2022
Houtmarkt.nl/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Goede kwaliteit, eerlijke prijs. Ik zou het personeel die de spullen voor je halen in de loods beter laten communiceren met de klant. Geef aan wanneer je spullen gaat pakken en wanneer je de spullen compleet hebt.

13 jun 2023
De prijs was heel redelijk, ze werden heel snel verzonden, maar 20 van de 25 vlonderplanken waren gebogen en niet recht, jammer.

Beoordelingen voor Houtmarkt.nl/nl/

2 mei 2024

Slechte bezorgservice

levering was echt slecht. erg duur voor de zeer slechte service. De bezorging werd op straat in de buurt van mijn huis achtergelaten. de bezorger belde niet eens aan (ik heb een slimme deurbel, als ze dat wel deden, zou dit in de geschiedenis te zien zijn). Het hout werd geleverd, maar niet de schroeven.
Enkele platen zijn beschadigd aan de kant. En de platen kunnen voor een particulier met folie worden verpakt zodat ze beschermd zijn tegen regen.

scheurtjes en barsten

Ik heb 3 hardhout tuinpalen en 5 onderliggers besteld, helaas is er bij een van de houtpalen veel scheurtjes en barsten aan meerdere zijden.
Quality wood. Delivery scheduling can be a bit chaotic.
4 feb 2024

Bestellen prima, de rest minder

Bestellen prima, levering en kwaliteit minder. Site en klantenservice zijn prima. Tijdens de levering was het pakket niet compleet. Kwaliteit van het hout is okee, maar niet bijzonder goed. In het underpayment zijn alle noesten open, en de platen zijn niet recht. De balken zijn getordeerd.
27 mei 2023

Bestelfout

De materialen (bankirai dekplanken) zijn prima, alleen tijdens de bestelling 5 * 3950 en 3*4850 is iets misgegaan. De bestelbevestiging, die we pas bij aflevering controleerden, gaf aan 8*3950 terwijl we de bestelling met 2 personen gecontroleerd hadden en op de site zeker weten 5 korte en 3 langere planken besteld hadden. Bellen met de klantenservice gaf geen oplossing anders dan suggestie voor retourzending met 95 euro verzendkosten voor onze rekening. We hebben het er bij gelaten.
13 jul 2023
Het geleverde hout was van matige kwaliteit. Je verwacht dat ontzettend kromme delen en delen waar veel kwasten uitgevallen zijn dat dat door de medewerker eruit gehaald worden. Maar nee het zat gewoon tussen de levering. Nadat ik het afgekeurd had duurde het een half uur voordat ik andere (betere) delen kreeg.
4 jun 2023

Goed en niet goed

Jammer: bij de levering 6 Bankirai-planken was er een bij waarin spint voorkwam. Plezierig: snelle reactie op mijn klacht en -na enige aandrang mijnerzijds- snelle erkenning door Houtmarkt, waarna de betreffende plank werd gecrediteerd.
10 nov 2023
Planken direct gratis op maat gezaagd: Top! Minpuntje dat er verkeerde schroeven geleverd werden: verzinkt ipv de bestelde rvs.
28 sep 2023
tong zijde van de osb platen zijn vrijwel allemaal beschadigd. De bezorging was wel top geregeld.
15 jun 2023
Deze mail pas versturen nadat de bestelling is binnengekomen.