Houtmarkt.nl/nl/

370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2022
Houtmarkt.nl/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Goede kwaliteit, eerlijke prijs. Ik zou het personeel die de spullen voor je halen in de loods beter laten communiceren met de klant. Geef aan wanneer je spullen gaat pakken en wanneer je de spullen compleet hebt.

13 jun 2023
De prijs was heel redelijk, ze werden heel snel verzonden, maar 20 van de 25 vlonderplanken waren gebogen en niet recht, jammer.

Beoordelingen voor Houtmarkt.nl/nl/

2 mei 2024
Coöperatieve mensen, vriendelijk en vlot. Lieve leverancier/ chauffeur. Enig min punt: niet alle balken waren even fijn gezaagd. Twee zagen er uit als'grof steigerhout'. Voor ons maakte dat niet uit omdat ze niet zichtbaar zijn, maar het moest wel in de houtmenie dus dat iets iets meer 'soppen met verf'
HC
Hans C.
Soesterberg
Al regelmatig hier besteld. Verschillende soorten en maten hout besteld. 99% is recht, netjes geschaafd, niet getordeerd en keurig op maat. Ben zeer tevreden! En snel geleverd! Blijf hier graag kopen!!!
25 apr 2024
Netjes op tijd geleverd, in het vervolg graag het hout in krimpfolie wikkelen als er regen wordt voorspeld. Nu moest het binnen eerst drogen voor verwerking.
23 apr 2024
Prima prijzen en collectie. Tracking informatie kan nog wat duidelijker

ProduKwaliteit goed

Product Kwaliteit goed, levertijd kon beter 9 kalenderdagen.
Voor mij geen verbetering nodig. Netjes en snel geholpen
22 apr 2024
De levering kwam netjes en werd keurig bezorgd.
Prima hout en levering keurig
30 apr 2024
24 apr 2024
22 apr 2024
service was goed, aan de telefoon op de hoogte gebracht dat sommige planken niet op voorraad waren hiervoor netjes geinformeerd. klein puntje dat de levering hout 100% de oprit blokeerde die gedeeld is met buren. verder prima
RF
R.W. F.
Woudenberg
Bestellen was eenvoudig , maakte een fout met betalen en daarbij werd ik goed geholpen . Enig minpuntje was de late mededeling i.v.m. levering .
14 apr 2024
Prima