Skottsberg- Logo - Beoordelingen

Skottsberg

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
Skottsberg voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
heb ondertussen 2 lightweight cast iron pannen en een carbon steel pan en deze zij gewoon super ! de pannen zijn al ingebakken bij aankoop ! je kan er alles in bakken en nadien effe water erin en laten koken ,uitvegen , laten drogen op het vuur en opnieuw in olien en terug de kast in voor volgend gebruik !!! waarom nog giftige tefalpannen gebruiken ??? skotsberg pannen zijn gewoon een droom voor het leven in elke keuken

Ik wist op voorhand niet hoe gevoelig de pan is voor thermische shock, roest en dergelijke. Ik kook op een Aga en heb daarom niet de mogelijkheid om de warmtebron zachtjes op en af te draaien.

Beoordelingen voor Skottsberg

Geweldige pannen, de warmte is goed te doseren en de pan wordt gelijkmatig verwarmd. Het schoonmaken is totaal geen probleem. Voor mij geen andere pannen meer.
Het pakket was snel en in goede staat binnen gekomen. Als ik nog eens weer een pan nodig heb dan zal ik zeker overwegen om hier weer te bestellen.
10 okt 2023
Gemak van de bestelling en goede service. Alleen de bezorging door DHL kan gemakkelijker. Hier zijn niet altijd goede afspraken mee te maken
27 jun 2023
Wat kan iets toch gewoon eenvoudig goed zijn. Hier word je gewoon blij van wat een top pan.
29 okt 2023
Prima pan. Goede beschrijving hoe je de pan in gebruik moet nemen en hoe je deze onderhoudt
13 sep 2023
Het is in het begin even wennen, maar als hij eenmaal in gebruik is wordt hij steeds beter

De beste pan

Back to basic, gewoon een hele goede pan die je kunt vertrouwen en bij je blijft. Top.
Levering was snel en goed verpakt. De pan is een cadeau en wordt de 18de overhandigd.
9 nov 2023
Duidelijke webshop, snelle levering en mooie kwaliteit pannen. En geen pfas meer 🤢
30 aug 2023
Uitstekende producten, uitstekende service, lage prijzen. In 1 woord geweldig!
Kwaliteit . Al eerder een pan besteld en die heeft mij overtuigd.
10 aug 2023
Snelle levering, mooie pannen, degelijk en makkelijk in gebruik
30 jul 2023

Top pan!

De pan waar ik een lange tijd naar opzoek ben geweest!
Fijne kleine pan. Wordt snel warm en bakt goed.
1 sep 2023
Prima kwaliteit gereedschap voor de keuken
15 aug 2023
Snelle verzending, had ik niet verwacht.
Zeer snelle levering, mooi product
Goede kwaliteit en ready to use.
14 nov 2023

pure oorspronkelijke kwaliteiet

pure oorspronkelijke kwaliteit
Het zijn gewoon "de" pannen!