Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.454 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.491 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Meest recente eerst
Duidelijke site, makkelijk bestellen en snel thuis
LK
Goede prijs en snelle levering.
Zeer mooi horloge.
Ik heb een artikel besteld die op voorraad zou zijn. Na enkele dagen gebeld omdat ik maar niets hoorde. Krijg ik een engels sprekende heer aan de telefoon. De volgende dag blijkt het artikel toch niet op voorraad. Ik hou hier niet van en zeker niet dat ik er zelf achteraan moet.
Snelle levering krijg alleen de rekening niet
SD
Sylvia D.
Wolvega

Waardeloos verpakt

Vind als je hoor zo’n gedrag besteld, dat het ook wel netjes in een doosje verpakt mag worden, nu ligt er een armband van €80 gewoon los in een tasje en ik meende dat ik toch verpakking had aangegeven, 1 armband is wel verpakt en de andere niet, vind ik wel slordig en dat je er extra voor moet betalen, ook niet netjes

Na 1 week nog niks..

7 dagen geleden heb ik een order geplaatst. Na 3 dagen nog niks. Email gestuurd of alles in orde is met mijn bestelling. Automatische antwoord dat het is druk en het duurt langer. Na 1 week wachten ik wil graag weten wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Het was €80.
Super snelle levering.
Topservice
Pakket komt heel netjes en verzorgd aan.
TB
T B.
Zevenaar
Wordt netjes geholpen

Snel levering

Super snelle levering
Goede prijs-kwaliteit voor gouden oorringen.
Snelle service en mooi als surprise verpakt!