Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

1.454 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.491 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

de meest kritische beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
 Sorteren  
Relevantie
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Vind het echt heel slecht . Je belt en krijgt een Engels persoon aan de lijn . Ik als Nederlander moet me dan in allerlei bochten wringen om in het Engels het probleem duidelijk te maken . Krijg ik als reactie ; de oorbel zit er anders uit als op je foto . Ja geef ik in mijn beste Engels aan , het pinnetje is kapot al tijdens het openen van de verpakking . Het pinnetje zit aan de achterkant dus dan draai je de oorbel om en fotografeer je het probleem . “That makes sense” en pas toen was het duidelijk voor de medewerker . Vervolgens krijg ik een mail met dat het opnieuw besteld is en zie ik online dat het bestelnummer niet geldig is . Vind dat wel echt een rare vage klantenservice hoor . Stuur me gewoon een nieuwe toe wel zo netjes als je kapotte artikelen levert . Voor mij ook wat gênant als je iets koopt op Valentijnsdag en dat het tijdens het openen al kapot is . Jammer !
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee weken geleden een armband besteld maar heb een verkeerde maat geleverd gekregen. Ik heb deze direct teruggestuurd en moest gelijk weer een nieuwe bestellen (en betalen!) want ruilen kan niet. Erg onhandig. Heb al 2 keer gebeld om de retour afgehandeld te krijgen. Heb tot op heden mijn geld niet terug gekregen. Mailtjes e.d. worden nooit beantwoord. Echt een heel klantonvriendelijk bedrijf.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Na 1 week nog niks..

7 dagen geleden heb ik een order geplaatst. Na 3 dagen nog niks. Email gestuurd of alles in orde is met mijn bestelling. Automatische antwoord dat het is druk en het duurt langer. Na 1 week wachten ik wil graag weten wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Het was €80.
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was te laat!! Moest met lege handen naar verjaardag. Mail gestuurd en geen reactie gehad
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geannuleerd door hun zonder mij op de hoogte te brengen. Dus nee geen goede review.
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkopen een horloge dat niet op voorraad is, maar reageren niet op mail
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product was prima Echter in de goodiebag zaten kapotte oorbellen in
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
2x verkeerde producten geleverd, klantenservice niks helpend..
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
beste ik mocht het pakket niet ontvangen
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen, geen reactie op e mails.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling zonder bericht geannuleerd.

Ik heb een bestelling geplaatst waar ik maar geen verzendbevestiging van ontving. Hier heb ik in totaal 3 keer over gebeld. Waarbij de eerste 2 keer werd verteld dat het in behandeling was en dat ik teruggebeld zou worden. Ik ben nooit teruggebeld. En bij de 3e keer dat ik belde werd mij verteld dat het op de dag van bestelling al geannuleerd was ivm geen voorraad. Slecht en onvolledige informatie en communicatie. En als klant weet ik niet waar ik aan toe ben. Daarbij, het horloge heb ik 2 dagen na aankoop nog te koop gezien op de website.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had geen goodiebag moeten ontvangen, nooit ontvangen en ik werd afgewimpeld met dat ik pech heb omdat het nu uitverkocht is.
Beoordeling melden
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had twee keer een Armband besteld en alle twee keren kreeg ik later een mail dat die uitverkocht zijn.
Beoordeling melden
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Annulering continu

Bestelling wordt iedere keer geannuleerd terwijl op de site steeds staat dat het op voorraad is
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn geld niet ontvangen na een retour zending van mijn horloge.
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service is ronduit waardeloos en stelletje boeven zijn het

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Spullen te koop aanbieden die achteraf gezien er toch niet zijn, teleurstellend...

Ik heb een paar dagen geleden een mooi horloge van Boss bij Brandfield besteld. Op de site stond dat er nog maar één van dit horloge beschikbaar was. Een mooi cadeau die ook nog eens goed afgeprijsd was. Helaas kreeg ik een dag na de bestelling een andere mail met de tekst dat het horloge niet meer beschikbaar is, terwijl ik een dag eerder de factuur had gekregen met een bezorgdatum. Erg teleurstellend. Zo denk je een leuk cadeau gekocht te hebben, maar door een slechte administratie blijkt dat achteraf gezien toch niet te zijn. Ik baal er ontzettend van en dit zorgt ervoor dat ik niet zo gauw meer iets anders bij jullie zou bestellen. Hoop dat jullie wat kunnen met deze feedback.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring en feedback met betrekking tot je bestelling bij Brandfield. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent door de situatie, vooral omdat je dacht dat je een leuk cadeau had gekocht. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het lijkt erop dat er een fout is opgetreden in de voorraadstatus en communicatie. We waarderen je eerlijke feedback en nemen dit serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We hopen dat je in de toekomst een betere ervaring zult hebben als je bij ons winkelt. ^HJ
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb een bestelling van heel iemand gekregen.…

Ik heb een bestelling van heel iemand anders ontvangen. Krijg niemand te pakken, email gestuurd maar op antwoord kan ik nog even wachten Op de doos stond mijn naam maar de inhoud van iemand anders, beetje een AVG ding lijkt mij want ik heb alles gegevens van iemand maar iemand van mij ook. Slordig en slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We hebben je zojuist een email gestuurd. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen goodybag twv € 130,00 ontvangen

Tijdens bestelling aangegeven de goodybag two € 130,00 te willen ontvangen. Code daarvoor ingevoerd maar bij bestelling niet ontvangen. Reeds 2x mail gestuurd maar krijg geen reactie terug.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
11 dec 2023
Volgens onze facturatiegegevens hebben we gezien dat je de 10% kortingscode hebt gebruikt. We willen je erop wijzen dat onze actievoorwaarden vermelden dat slechts één code per bestelling kan worden ingevoerd. Hierdoor kom je helaas niet in aanmerking voor de goodybag. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. ^HJ