Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Nog steeds geen bestelling ontvangen. Adverteerd wel met voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis. Nou echt niet. Heb er al 2x achter aan gebeld maar nog geen horloge ontvangen.
Antwoord van Brandfield
Onze oprechte excuses voor hoe jouw bestelling is verlopen. Na grondig onderzoek kwam naar voren dat er een voorraadfout was opgetreden, wat heeft geleid tot de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We willen onze excuses aanbieden voor deze fout en begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. We willen je ook laten weten dat de terugbetaling voor je bestelling is verwerkt. Het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan en we zullen onze processen herzien om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. ^HJ
DK
dirk k.
bunschoten
Ik heb een horloge gekocht en betaald zou track trace nr krijgen en kreeg ik niet na drie dagen zelf gebeld . na 5 wachtende voor u 25 minuten veder hoor ik horloge uitverkocht
26 dec 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen hoe vervelend het is om een e-mail te ontvangen waarin staat dat een van de door jou bestelde artikelen niet meer op voorraad is. Dit was een systematische voorraadfout, en we werken eraan om herhaling in de toekomst te voorkomen. We begrijpen dat dit niet de service is die je had verwacht, en we hopen in de toekomst je beter van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor je feedback. ^HJ
5 sep 2023
Niet geleverd binnen termijn. Wel direct na plaatsen van de bestelling een mail ontvangen dat levering 2 tot 3 werkdagen langer duurt. Jammer, cadeau was te laat binnen.
7 sep 2023
Onze excuses voor de vertraging in de levering en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt, vooral omdat het om een cadeau ging. We begrijpen hoe teleurstellend dat kan zijn. Bedankt voor je begrip, en we hopen dat de ontvanger nog steeds blij was met het cadeau, ondanks de vertraging. Als je in de toekomst nog vragen of behoeften hebt, staan we altijd voor je klaar. ^HJ
3 sep 2023

Product nog steeds niet ontvangen…

Product zou gelijk Verzonden worden maar nu nog steeds geen bericht...terwijl het gewoon op voorraad is...had ik hem beter ergens anders kunnen bestellen
4 sep 2023
Excuses voor de vertraging in de verzending van je product, ondanks dat het op voorraad is. We begrijpen je teleurstelling. Er is een case aangemaakt onder het ordernummer en we hebben je een e-mail gestuurd met verdere details. We kijken uit naar je reactie en zullen ons best doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Bedankt voor je begrip en feedback. ^HJ
Pakje was volgende dag beloofd, maar is ondertussen al 4 dagen geleden en pakje is nog steeds niet toegekomen, het was nog een last minute kerstpakket
1 nov 2023
Gouden ring besteld, bij aankomst van het pakketje uiteraard meteen geopend en wat blijkt.. ring is totaal niet rond meer. Een 2e hansje dus.
4 nov 2023
Bedankt voor je review en dat je dit probleem hebt gemeld. Het spijt ons heel erg dat de ring niet in perfecte conditie is aangekomen. We willen alleen het beste voor onze klanten en dit is zeker niet de standaard die we nastreven. We hebben net gereageerd op de e-mail die je ons afgelopen dinsdag hebt gestuurd. Als je nog andere vragen hebt of meer hulp nodig hebt, twijfel dan om te reageren op onze email. We staan voor je klaar om je te helpen! ^HJ
1 sep 2023
Artikel was opeens niet meer leverbaar maar was een cadeau. Kreeg 24 uur na de verwachte levertijd pas een mailtje dat het niet leverbaar was
4 sep 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door het feit dat het artikel niet langer leverbaar was. We begrijpen dat dit teleurstellend is. We hebben contact met je opgenomen via de case, indien je nog vragen hebt zien we graag daar een reactie op tegemoet. Nogmaals onze excuses voor de voorraadfout en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen je begrip en geduld. ^HJ
26 sep 2023

Horloge besteld maar is er niet meer

Horloge besteld na een aantal dagen krijg ik te horen dat het horloge er niet meer is Bijzonder als ik het heb besteld en betaald
28 sep 2023
Het spijt me te lezen dat je een frustrerende ervaring hebt gehad met je horlogebestelling. Het kan te maken hebben met de beschikbaarheid van het product in de voorraad van de winkel, technische problemen of andere logistieke uitdagingen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Volgens jouw case is de terugbetaling ook verwerkt en hebben we je een email hierover gestuurd. Nogmaals onze excuses en nog een mooie dag toegewenst! ^HJ
23 jun 2023

Niet leverbaar

Artikel besteld was toen nog op voorraad en betaald, krijg ik 2 dagen later een beticht dat het niet leverbaar is. Echt slecht
29 jun 2023
Dankjewel voor je review. Wat vervelend hoe dit is gelopen. We zien dat dit inmiddels voor jou is opgelost. ^MB
25 dec 2023
Late levering. Vrijdagochtend besteld. Status bestelling is nog steeds onbekend. Terwijl er stond volgende dag in huis.
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Wij hebben je ook zojuist een email gestuurd. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
JT
Joa T.
Arnhem
3 sep 2023
Online een waardebon gekocht, na 4 dagen nog geen bericht dat deze verstuurd is, vertraagd zeggen ze, een waardebon!!
4 sep 2023
Onze oprechte excuses voor de vertraging bij het verzenden van je waardebon. Volgens de trackinglink wordt deze vandaag bezorgd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je snel kunt genieten van je aankoop. ^HJ
16 dec 2023
Klantvriendelijker zijn. En stoppen met PostNl. Horloge nooit aangekomen maar wel bijna 1900,00 betaald. Schandalig!
26 dec 2023
We willen je hartelijk bedanken voor het delen van je recensie. Onze excuses voor de vertraging in onze reactie. Volgens onze administratie is de terugbetaling verwerkt op 19-12. Het kan 3 tot 5 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening wordt bijgeschreven. Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ

Bestelling geannuleerd door verkeerde prijs

Ik heb een bestelling geplaatst en omdat jullie de verkeerde prijs erbij zetten wordt mijn bestelling geannuleerd
14 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan door een fout in de prijsvermelding bij je recente aankoop. Door een technisch mankement is je tas ter waarde van 77,95 euro per ongeluk aangeboden voor slechts 8,43 euro. Dit betreft duidelijk een onbedoelde fout in de prijsopgave. Tot onze spijt kunnen we om deze reden de aankoop niet honoreren. De prijs van 8,43 euro is inderdaad uitzonderlijk laag voor een item van dergelijke kwaliteit. We hopen op je begrip voor deze situatie. ^HJ

Goodiebag christmass

Super veel reclame over de christmas goodiebag, en hij werd er niet bijgeleverd ondanks dat ik hem besteld had!
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Graag ontvangen wij reactie op de email die zojuist is verzonden. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
EC
Esra C.
Rotterdam
29 aug 2023
Over bezorging geen bericht verwachtte datum.is al 2 dagen verstreken en nog steeds geen bericht erg slecht
30 aug 2023
We begrijpen dat je teleurgesteld bent over het gebrek aan communicatie en de vertraging in de bezorging. Onze oprechte excuses hiervoor. Om dit probleem aan te pakken, hebben we een case onder jouw ordernummer geopend en je via die weg een bericht gestuurd. Als je verdere vragen hebt of meer informatie wilt, nodigen we je uit om te reageren op die e-mail. We staan klaar om je te helpen en dit recht te zetten. ^HJ
6 sep 2023

Zaterdag besteld maandag thuis klopt niet

Zaterdag besteld maandag thuis, zeggen ze. Het is woensdag en ik heb mijn pakketje nog steeds niet.
7 sep 2023
Dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Volgens onze informatie is het pakket gisteren geleverd. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
8 sep 2023
Pakket dinsdag besteld zou vandaag komen niks binnen gehad omdat de logistiek bij hun puinhoop is
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de problemen die je hebt ervaren met de vertraging van je pakket. We begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn. Volgens de track en trace link wordt het pakket vandaag bezorgd. Als je verdere vragen of zorgen hebt over je bestelling, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om je te helpen. We hopen ondanks de vertraging je tevreden gaat zijn met je aankopen! ^HJ
23 aug 2023
Had een artikel besteld zou geleverd worden en ineens is het niet meer leverbaar beetje jammer
24 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de beschikbaarheid van het artikel. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we betreuren dat het niet meer leverbaar was zoals oorspronkelijk aangegeven. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren en we waarderen je begrip. Als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. ^HJ
10 mei 2023
Na 4 weken begint hij al te verkleuren. Niet de gok waard. Goud laag word steeds minder.
15 jun 2023
Dankjewel voor je review. Wat ontzettend vervelend en natuurlijk niet de kwaliteit die je van ons gewend bent. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@brandfield.nl met je ordernummer en foto's van je sieraad? Dan gaan wij dit voor je oplossen. ^MB
22 mei 2023
Online een bestelling gedaan en die kan ik niet eens retouren in de winkel. Wat slecht.
15 jun 2023
Dankjewel voor je review. Het klopt dat een online bestelling niet retour gestuurd kan worden in de winkel. We zijn blij om te zien dat je retour inmiddels succesvol door ons is verwerkt. ^MB