brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

brandfield.nlReviews

Beoordelingen voor brandfield.nl

3.530 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 dec. 2021
Ik heb deze bestelling nog niet binnen (eerder wel producten ontvangen) maar ik vind het ontzettend fijn dat er veel verzendopties zijn (thuis bezorgen, pakketpunt of ophalen in de winkel). En de verzending is gratis boven een beschaafd bedrag. Ook veel keuze uit betaalmethodes waaronder paypal. Zo kon ik mijn bestelling (cadeau) toch geheim houden voor mijn partner (via bankafschrift). 10 punte

26 dec. 2021
Ik vind het een prima site qua assortiment en opzet. Helaas kwam Mijn tas kwam gekreukeld aan (soort niet goed opgeslagen dubbel gevouwen vouw) 1- Gebeld, duurde 1 uur, aardige vrouw (wel wat lastig te verstaan aan de telefoon. Kortingscode gekregen voor de trouble. (Ik dacht toen nog, vooruit it happens) 2- Maar om te retourneren moet je een heel formulier invullen waarom en wachten op toestemming. (Lichte ergernis dat ik 48u wacht op een toestemming, heb andere dingen te doen) Daarna moest ik ineens weer aangeven, gewoon verzenden, verzekerd tot 100,-, verzekerd tot 300,- (OK nu ben ik geërgerd, ik wil me niet druk maken of een retour aankomt en bang worden gemaakt. Neem als bedrijf een verzekering hiervoor, als ik een verzetsbewijs heb zoals andere aanbieders) Ik vind dit het geen vertrouwen geven, durf amper te retourneren, bang straks gedoe te hebben, dat hij niet aankomt. Maar vind het belachelijk dat ik dan extra moet betalen. Ik had de tas namelijk met een kreukel ontvangen en dan moet ik gaan betalen??????

Beoordelingen voor brandfield.nl

Ik zag dat vlak na mijn bestelling hetzelfde artikel in de aanbieding ging. Gebeld met klantenservice en enige mogelijkheid was terugsturen en opnieuw bestellen. Dat vind ik niet van deze tijd: het kost mij moeite en het terugsturen en opnieuw verzenden is slecht voor het milieu. Terwijl het ook administratief geregeld kan worden: gewoon het prijsverschil vergoeden.
Een betaling met een cadeau kaart van de brandfield kan iets overzichtelijker gemaakt worden. Ik moest eerst naar de klantenservice pagina om erachter te komen hoe dit werkt. De 10% korting van het draaiwiel kon ik niet verwerken.
29 okt. 2022
Met name als er vragen of problemen zijn met het aangekochte item mag er wel wat meer toegankelijkheid zijn. Ik moest via verschillende linkjes naar de Belgische site, uiteindelijk het item maar teruggestuurd.
betaling via creditcard (Visa) is niet mogelijk Ik heb nu via bank betaald maar krijg geen betaalbevestiging van jullie Het is wel al van mijn rekening afgeschreven ...
13 nov. 2022
Bij artikel kon u best meer informatie zetten, een smartwatch van 125€ waarbij batterijduur zelfs geen 1 dag is maar halve zou vermeld moeten worden bij die artikel.
De verificatiecode/captcha is te moeilijk. Na heel veel pogingen was het uiteindelijk gelukt. Helaas meerdere malen onleesbaar.
30 okt. 2022
8 okt. 2022
Pakketje is goed, producten zijn naar wens alleen productverpakking is geen aanrader. Mijn pakketje paste niet in de verpakking en heb hier wel voor betaald. Levering was wel optijd en ben tevreden met het product. Klantenservice was de eerste medewerker ook niet heel behulpzaam, tweede wel heel erg!
17 okt. 2022
Beetje jammer dat je als nieuwe klant naast de 10% korting geen code voor de goody bag kunt invullen. Want dan verdwijnt de korting. Het is dus of de een of de ander.
5 okt. 2022
Beloven dat het de volgende dag bezorgd wordt en dat dat dan na een hele dag wachten toch om 21uur niet gaat lukken!!!!!
2 okt. 2022
Hele slechte goodiebag.. haalt niet de waarde en 1 van de 2 items is voor een man terwijl we dames items besteld hebben.
11 okt. 2022
Het hele proces verliep prima alleen werkte mijn kortingscode niet, terwijl ik wel aan de voorwaarden voldeed.
2 okt. 2022
De kwaliteit van de producten valt soms tegen. De producten zijn altijd wel erg leuk verpakt.
24 okt. 2022
11 okt. 2022
7 sep. 2022
Het contact met de klantenservice laat soms te wensen over. De optie om via whatsapp geholpen te worden is ronduit dramatisch. Als je contact opneemt via de telefoon word je wel direct geholpen. In mijn geval was mijn horloge geleverd met een beschaving op het uurwerk. Ik heb deze terug kunnen sturen en een nieuwe kunnen bestellen. Nadat de tweede werd geleverd kreeg ik hetzelfde kapotte product. De retour-afdeling zou mogelijk over het defect hebben heengekeken.
21 sep. 2022
Er staat dat je je kan aanmelden voor de nieuwsbrief en dat je dan 10 procent welkoms korting krijgt. Echter heb ik geen mail of iets gezien waar ik een code kan uithalen en die vervolgens in het winkelmandje kan toevoegen. Ik heb een aantal minuten gewacht, en me ook geregistreerd maar nog steeds geen mail voor de 10 procent welkoms korting Wel is de site verder gebruiksvriendelijk :)
11 sep. 2022
Mijn vriend heeft voor mij 2 armbandjes besteld op de site die allebei binnen 2 maanden kapot waren (niet door eigen toedoen) maar in een poging deze te repareren is er een deukje in gekomen en vielen ze niet meer onder de garantie. Zelf heb ik een buddha to buddha ring en over deze bestelling ben ik nogsteeds tevreden! De levering was snel en het is een goed product.
4 sep. 2022
Bestelling gedaan en op de site stond dat het artikel op voorraad was. Volgende dag kwam er een bericht dat het artikel toch niet op voorraad was en dat het geld teruggestort zou worden. Er werd geen alternatief aangeboden. Het geld was wel snel terugbetaald dus dat was netjes.
19 sep. 2022
Ik had een kortingscode en daarnaast werd op de site aangegeven dat je bij bestelling van 50 euro een goodiebox zou krijgen. Nu kon ik niet beide invullen waardoor ik een keuze tussen 1 van de 2 moest maken...