Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

896 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal  

4,41
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dinsdagmiddag een heel mooi polshorloge met grote kast uitgezocht gevonden en besteld. Dit ging allemaal zeer duidelijk en gemakkelijk, ik kon kiezen uit verschillende betaalopties. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik al snel een emailtje dat de bestelling goed was overgekomen. In dit emailtje stond ook dat ik een email zou krijgen als het horloge verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik al een emailtje met track en trace en donderdag werdt het bezorgt. Het horloge voldoet aan al mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik kan deze zaak echt aan bevelen als u een horloge zoekt. Ik zeg 5 sterren.

Meest relevante negatieve beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen en bezorgen..helemaal top.. Retourneren en geld terug krijgen duurt ontzettend lang..tot wel 4 weken..ze houden precies de maximale dagen aan..terwijl het product al heel snel in hun bezit is..ook vragen ze je een verzekering af te sluiten om het product te Retourneren..mocht er iets fouts gaan bij post nl.anders heb je pech..dat vind ik raar .heb dat niet gedaan..maar het is wel goedgekomen..
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle bezorging, mooi sieraad, mooie verpakking. Het kado twv €100,00 valt tegen, €30,00 vd €100,00 is een kado-bon met die waarde te besteden vanaf €150,00. Dat is vlg mij geen kado, dat is een dooie mus. Een bedrijf wat betrouwbaar wil overkomen leent zich niet voor deze methoden pp
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zonder problemen werd mij het bedrag teruggegeven dat ik betaald had voor een horloge, waarvan de armband nèt een cm te kort was; de reden waarom ik hem had geretourneerd. Ook de retourprocedure verliep vlekkeloos, alhoewel het bij PostNL wat vertraging opliep
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Good website and price

Good website, fast delivery and also a store in Eindhoven so trust worthy!
Beoordeling melden
LR
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat alles correct en snel wordt afgehandeld
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Keurig snel geleverd en mooi verpakt,top!
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
AD
A D.
Breda
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Eenmalige klacht, normaal altijd heel fijne service

Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
24 okt 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je recente bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om te lezen dat een item dat je hebt besteld niet meer beschikbaar is, zeker als dit niet direct duidelijk was op de website. We zijn blij te lezen dat onze klantenservice je snel heeft kunnen helpen en dat je bestelling nu onderweg is. We hopen dat de resterende items volledig naar wens zijn en dat je er veel plezier van zult hebben. Als er nog andere vragen of zorgen zijn, laat het ons dan weten. We stellen je geduld en begrip op prijs. ^HJ