Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

27 jan 2024
Alles goed gegaan en een snelle levering
RL
Ron L.
Raalte
Sneller reageren en de order afhandelen

Tas

Goede kwaliteit
Prima en snel
Levertijd
17 jun 2023

Festina F20535-1 bij Brandfield

22 okt 2023

Eenmalige klacht, normaal altijd heel fijne service

Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.
24 okt 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je recente bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om te lezen dat een item dat je hebt besteld niet meer beschikbaar is, zeker als dit niet direct duidelijk was op de website. We zijn blij te lezen dat onze klantenservice je snel heeft kunnen helpen en dat je bestelling nu onderweg is. We hopen dat de resterende items volledig naar wens zijn en dat je er veel plezier van zult hebben. Als er nog andere vragen of zorgen zijn, laat het ons dan weten. We stellen je geduld en begrip op prijs. ^HJ
20 jul 2023

Violet Hamden Essential Bag

Ik heb een Violet Hamden Essential Bag zwarte shopper VH25017 besteld en ik ben erg blij mee! Is sterk en heeft een mooie stijl. Erg handig in gebruik. Heeft ook een appart laptop vakje. Het is een grote tas wat handig te ordenen is. Het is zo ie zo een reële foto. Ik raad dit zeker aan. Ik vind het wel erg jammer dat er een goodiebag promoot wordt van 100 euro inhoud. Daar heb ik niets van gezien. Je moet mensen geen belofte doen over dit en dan niets versturen.
24 mei 2023
Leuk en overzichtelijk assortiment voor ieders budget! Via een win-actie een leuke kortingscode mogen ontvangen waarmee ik eindelijk een horloge en/of armband kan aanschaffen. Het filter biedt zoveel keuze dat je in de enorme collectie horloges/armbanden toch snel en overzichtelijk je eigen smaak in keuze hebt. Top dus. Daarnaast verschillende mogelijkheden tot bezorgen, bij je thuis, in de winkel of een PostNL locatie. Echt handig.
Bestellen en bezorgen..helemaal top.. Retourneren en geld terug krijgen duurt ontzettend lang..tot wel 4 weken..ze houden precies de maximale dagen aan..terwijl het product al heel snel in hun bezit is..ook vragen ze je een verzekering af te sluiten om het product te Retourneren..mocht er iets fouts gaan bij post nl.anders heb je pech..dat vind ik raar .heb dat niet gedaan..maar het is wel goedgekomen..
AG
A G.
Lunteren
Fijne site. Communicatie over levertijd ergens op de site staat; voor 23.30 besteld morgen geleverd. Op een andere plek wordt 23 uur als laatste tijd genoemd. Het is niet helemaal duidelijk dat je moet wachten op een kortingscode na inschrijving voor een nieuwsbrief. Voor mij was dat verwarrend De klantenservice heeft na mijn klacht contact opgenomen, en het netjes en vriendelijke opgelost.
31 mei 2023

Recencie

de brede selectie aan sieranden maakt het leuk en makkelijk om het ideale sieraad op deze site te vinden. zelf had ik wel een probleem bij het betalen. ik wou gedeeltelijk met een fashioncheque betalen en had dit perongeluk geanulleerd waardoor er geen geld meer op de kaart stond maar ik ook geen aankoop had gedaan. dit is wel weer binnen een dag opgelost dus complimenten daarvoor
8 mei 2023
Makkelijk te bestellen, stap voor stap wordt je begeleid. Een digibeet, als ik ben, kon alles goed uitvoeren. Ik heb oorknopjes van Pandora besteld en deze kwamen aan in een klein plastic zakje gestopt in een Pandora tasje. Niet eens in een mooi doosje! Ik denk dat Brandfield hier niets aan kan doen, wrs. Instructies van Pandora!! Heel jammer!
7 nov 2023

Verzendkosten die niet nodig zijn

Heb een tas gekocht bij jullie en een cadeaubon. Cadeaubon zat in een doos waarvoor ik 3.95 verzendkosten moest betalen. Had net zo goed in een envelop gekund, dan hoefde ik alleen €1.01 voor een postzegel te betalen. Ik kreeg er gratis een cadeauverpakkking bij maar ik vond er weinig feestelijks aan. Tas beviel goed, was zoals op het plaatje.
9 nov 2023
Hartelijk dank voor je aankoop en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij te lezen dat de tas naar wens was en voldeed aan je verwachtingen. Wat betreft de verzendkosten voor de cadeaubon en de cadeauverpakking, onze excuses als deze niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om onze klanten een waardevolle en feestelijke ervaring te bieden, ook bij het ontvangen van cadeaubonnen. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Mocht je verdere suggesties of opmerkingen hebben, dan horen we graag van je. We waarderen je feedback en hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je nieuwe tas. ^HJ
2 aug 2023

Verpakking kan kleiner.

De verpakking was wel heel erg groot voor zo iets kleins. Had wat kleiner gekunt. Daarnaast een leuk verassingscadeau erbij gekregen, maar dit was heel erg mannelijk. Een mannen zonnebril, die ook echt niet voor vrouwen kan. Had beter iets meer unisex kunnen zijn, want ik heb niemand in mijn leven waar ik dit aan kwijt kan.
3 aug 2023
Bedankt voor je review. Goed dat je dit aangeeft, aangezien wij dit nu kunnen meenemen naar de kwaliteitsafdeling om dit verder op te pakken! Ik heb je via de post wat leuks nagestuurd! Ik heb een case aangemaakt bij jou bestelling en via die weg je een email gestuurd. Wil je daarop reageren, dan kan ik dit verder voor je oppakken. Zie je reactie graag tegemoet! :) ^HJ
Levering oké goodie bag slecht. Een grote teleurstelling mbt goodie bag. Een herenmuts, armbandje van stof met klein hartje, en 3 tubes huidverzorging die je niet gebruikt want je hebt je eigen merk. Mijn bestelde artikel was oké maar goodie bag erg teleurstellend en dat zou 130 euro waard zijn !!
Antwoord van Brandfield
Het spijt ons te horen dat de goodie bag niet voldeed aan je verwachtingen en als een teleurstelling werd ervaren. We begrijpen dat je andere verwachtingen had. Het is belangrijk voor ons om onze klanten tevreden te stellen, en we nemen je feedback serieus. We zullen dit doorgeven aan het desbetreffende team om te kijken of er verbeteringen kunnen worden aangebracht in de samenstelling van de goodiebag in de toekomst. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor het delen van je ervaring. ^HJ
8 mei 2023

Fijne en nette site

Erg mooie producten voor ook meestal nette prijzen, verzending is vaak echt ontzettend snel wat ik erg fijn vindt. Alleen Afterpay werkt nooit bij mij, ik bestel best wel veel en vindt het dan fijner om achteraf voor de producten te betalen die ik dan ook daadwerkelijk hou.
30 jul 2023

Blij met bestelling

Heel blij met de snelle levering van de tas die ik graag wou hebben. Enige minpunt: misleidende goodiebag t.w.v. €100,- twee kleine tubes crème een ‘herbruikbaar’ tasje en een cadeaubon die je mag inleveren bij een bestelling boven de €150,-.
2 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met de goodiebag inhoud. Wij doen ons uiterste best iedere klant blij te maken met het gratis cadeau. Onze excuses als het gratis cadeau niet aan jou wensen voldoet! ^HJ