Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

7 jun 2023
Een brede selectie dat is heel fijn. Ook heel leuk dat er standaard een cadeauverpakking aangeboden wordt. Bij mij liep de site alleen wel af en toe vast, misschien omdat ik te lang aan het zoeken was ;-) dat was het enige minpuntje.
4 jun 2023
Fijne website, goede filtering, erg fijne service! Niet bij alle producten meerdere foto’s. Bijv. bij zonnebrillen slechts 1 foto. Dat maakt het lastig om een goed beeld van het product te krijgen.
6 jun 2023

Wie leest dit?

Top: Goed naar voren gekomen in Google. Veel betaalmethoden, top Adres is te vinden. Tip: Te standaard sjabloon voor de website. Ik kan toch geen foto toevoegen als ik net besteld heb.
26 jul 2023
Misschien beetje ondankbaar maar die goodiebag vond ik zeer tegenvallen. 2 smeersels misschien best duur spul maar niet echt spannend . Tas waar het eigenlijk om gaat wel heel leuk..
2 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de inhoud van de goodiebag. Wij doen ons uiterste best iedere klant blij te maken met het gratis cadeau! Mijn excuses dat het gratis cadeau niet aan jou wensen voldeed. Heel veel draagplezier gewenst met je nieuwe aankoop! ^HJ
Snelle verzending alleen jammer dat je twee setjes sieraden bestel je maar 1 cadeautasje erbij krijg is niet handig om zo cadeau te doen met kerstmis aan verschillende personen
26 dec 2023
Bedankt voor je positieve opmerking over de snelle verzending, en we begrijpen je punt met betrekking tot de cadeautasjes. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen je feedback doorgeven aan ons team, zodat we kunnen overwegen om in de toekomst meer cadeauverpakkingsmogelijkheden of opties voor meerdere cadeautasjes aan te bieden. We willen graag dat onze klanten een probleemloze en prettige winkelervaring hebben, vooral tijdens de feestdagen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, of als er iets is wat we kunnen doen om je te helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en doen ons best om onze service te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. ^HJ
24 mei 2023
snel geregeld maar ik dacht 10% korting te krijgen op mijn eerste bestelling, ik heb hiervoor aangegeven de nieuwsbrief te willen ontvangen. Heb echter geen korting gekregen....
26 okt 2023
Bestellen en betalen met fashion cheque ging heel makkelijk, track en trace en pakket kwam alleen dag later als verwacht, maar dat was verder geen probleem.
27 okt 2023
Fijn om te lezen dat het bestellen en betalen met de fashion cheque soepel verliep! Onze excuses voor de kleine vertraging in de levering. We streven altijd naar een tijdige levering, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden. We waarderen je begrip en hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Bedankt voor je feedback en graag tot een volgende keer! ^HJ
20 mei 2023
Netjes ingepakt met tasje van brandgield erom. Niet alleen een doos van rayban in de doos gedaan.. oogt net even wat leuker als je het pakketje openmaakt.
13 mei 2023

Makkelijk zoeken en volledige informatie

Zeer aangename manier van zoeken op de website. Producten zijn makkelijk te vinden en ook de informatie bij het product is volledig. Erg prettig!
16 dec 2023
Pakket was wel door elkaar geschud aangekomen. Horloge lag uit het doosje. Verder niet beschadigd of zo. Doosje minder mooi dan gewend.
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring met de levering en de staat waarin het pakket is aangekomen. Het is jammer om te horen dat het pakket door elkaar geschud was en dat het horloge uit het doosje was. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. We zullen je feedback doorgeven aan het desbetreffende team om ervoor te zorgen dat de verpakking en levering van onze producten in de toekomst verbeterd worden. Onze excuses voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Als het horloge zelf niet beschadigd is, is dat in ieder geval een positief punt. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om de ervaring van onze klanten te verbeteren en eventuele problemen op te lossen. Bedankt voor je begrip en je waardevolle feedback. ^HJ
9 nov 2023
Alles prima verlopen ! Vind het alleen jammer dat de goodie bag er niet bij zat die was beloofd als je meer dan 50 euro zou besteden
14 nov 2023
Het doet ons goed te lezen dat je bestelproces probleemloos is verlopen. Echter, het ontbreken van de goodiebag in je pakket is waarschijnlijk te wijten aan het niet invullen van de benodigde promotiecode in het winkelmandje tijdens het afrekenen. Zonder deze actie wordt de goodiebag niet toegevoegd aan de bestelling. Wij bieden onze excuses aan voor deze verwarring en het eventuele ongemak dat hierdoor is ontstaan. ^HJ
23 dec 2023
De bezorging er staat op de site voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis dat is helaas niet waar duurde 2 dagen inplaats van 1
26 dec 2023
Onze excuses voor de vertraagde bezorging van je bestelling. We begrijpen dat je op basis van de informatie op onze website had verwacht dat je bestelling de volgende dag zou worden bezorgd, en het spijt ons dat we die gestreefde leverdatum niet hebben waargemaakt. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden zijn die vertragingen veroorzaken. We waarderen je feedback en zullen ons best doen om onze bezorgtijden te verbeteren. Als je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je ondanks de vertraging tevreden bent met je bestelling en staan klaar om je in de toekomst weer van dienst te zijn. 🎅🎄 ^HJ
27 mei 2023
Snelle levering, netjes verpakt. Foto was een beetje vertekend zodat het sieraad kleiner was dan verwacht. Desondanks erg mooi.
25 aug 2023

Spullen zijn goed, bezorging duurde 2 dagen ipv 1.

Spullen zijn goed, prijs was ok. Bezorging duurde 2 dagen i.p.v. bezorging volgende dag. Anders was het 5 sterren geweest.
28 aug 2023
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. We zijn blij dat je tevreden bent met de producten en de prijs. We begrijpen dat de bezorging langer duurde dan verwacht, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze leveringstijden zo nauwkeurig mogelijk te communiceren en we zullen blijven werken aan verbeteringen om een betere service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere opmerkingen hebt, vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. ^HJ
6 mei 2023
Duidelijk aangeven dat je of een extra cadeau kunt kiezen of je korting gebruiken. Bestelling was zeer snel. Uitstekend
12 mei 2023
Duidelijke website, mooi overzichtelijk. Goede foto's van de producten. Goede kortingen ook. Vaker wat besteld hier.
11 sep 2023
Verzending Het duurde langer dan verwacht voordat de verzending heeft plaatsgevonden. Het horloge was mooi verpakt.
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling. Het is fijn om te lezen dat je de verpakking van het horloge mooi vindt! Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. ^HJ
18 mei 2023
Ik had een klein constructie fout aan een product. Ik heb het gerapporteerd en het werd goed afgehandeld
8 mei 2023

Goede kwaliteit producten

Goede winkel met een breed aanbod. Goede kwaliteit producten. Fijne webshop waar alles goed te vinden is.
3 jun 2023
Veel keuzes en vaak kortingen! Terugbetaling bij retour duurde heeeeel erg lang maar is goed gekomen.