Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.696 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Mooie kettingen van mooie kwaliteit. Jammer dat een van de kettingen in de knoop geleverd werd :(
26 dec 2023
Het is fijn om te horen dat je de kettingen van mooie kwaliteit vindt. Het is echter vervelend dat een van de kettingen in de knoop werd geleverd. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of als je hulp nodig hebt met eventuele knopen of andere kwesties, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je feedback! ^HJ
PH
Petra H.
Heteren
20 jul 2023
Prettige site, makkelijk zoekmachine, betaalprogramma zou aangevuld met Klarna kunnen worden
Netjes geleverd .maar de gooddiebag is geen € 130.- waard cadeau doosjes waren mooi .
26 dec 2023
Dank je wel voor je feedback over de levering en de goodiebag. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze excuses als de waarde van de goodiebag niet aan je verwachtingen voldeed. We proberen altijd cadeauverpakkingen en extra's van hoge kwaliteit aan te bieden om onze klanten te verrassen en blij te maken. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit meenemen om onze cadeauopties te verbeteren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag ervoor zorgen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Bedankt voor je begrip en feedback. ^HJ
De goodie bag viel´echt wel tegen hoor ! Slechte kwaliteit ! Is voor de vuilnisbak 😓
Antwoord van Brandfield
Het spijt me te horen dat de goodie bag tegen viel en dat de kwaliteit ervan niet aan je verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten positief te verrassen en we bieden onze excuses aan voor eventuele teleurstelling. We zullen zeker je feedback over de goodie bag doorgeven aan ons team, zodat we in de toekomst kunnen proberen dit aspect van onze service te verbeteren. Als er iets is waarmee we je nog kunnen helpen of als je verdere opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor het delen van je feedback. 🛍️ ^HJ
24 mei 2023

zo kan ik makkelijk iets uitzoeken en…

zo kan ik makkelijk iets uitzoeken en laten thuisbezorgen een overzichtelijke site
8 mei 2023

tevreden

Duidelijk site. Heldere uitleg omtrent inzetten van kortingscodes of acties.
1 nov 2023
Product ring en oorbellen mooi 🤩 Cadeau veel papier je kan er niets mee .
4 nov 2023
We zijn blij te lezen dat je blij bent met de ring en oorbellen! Onze excuses als het cadeau niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar om onze klanten een extraatje te geven als blijk van waardering, maar het lijkt erop dat we deze keer de plank mis hebben geslagen. We zullen je feedback zeker meenemen om onze toekomstige cadeaus te verbeteren. Bedankt voor je eerlijke mening en nogmaals, geniet van je schitterende nieuwe sieraden! 🌟 ^HJ
JM
jp m.
Bergen Op Zoom
bestelling mooi verpakt, geleverd zoals afgesproken,leuk presentje erbij
26 dec 2023
Dat klinkt als een geweldige ervaring! We zijn blij om te horen dat je bestelling mooi was verpakt, op tijd werd geleverd en dat er een leuk presentje bij zat. Het toevoegen van een extraatje kan de winkelervaring nog specialer maken. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
5 jun 2023
automatisch kortingscode toevoegen en de optie om het te laten verpakken
8 sep 2023
Goede en snelle levering. 69 Euro gift was een beetje een tegenvaller.
8 sep 2023
Bedankt voor je feedback. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, inclusief leuke extra's zoals geschenken of kortingen. Het spijt ons dat de gift een tegenvaller was. We zullen je feedback doorgeven aan ons team, zodat we onze aanbiedingen kunnen verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. ^HJ
16 dec 2023
Top store. Mooie aanbieding en volgens afspraak op tijd geleverd.
26 dec 2023
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met je winkelervaring! We zijn blij dat je de aanbieding waardeert en dat de levering volgens afspraak op tijd was. Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we streven er altijd naar om onze beloften na te komen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en streven ernaar om je een geweldige winkelervaring te bieden. Bedankt voor je vriendelijke woorden! ^HJ
1 jun 2023

Prima website

Website krijgt soms een error. De service en gebruiksgemak is top.
6 okt 2023
snelle en correcte levering,prijs kwaliteits verhouding zeer goed
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor het delen van jouw ervaring en voor de waardering van 4 sterren! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle en correcte levering, alsook met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Mocht je in de toekomst nog verbeterpunten voor ons hebben om die vijfde ster te verdienen, dan horen we het graag. We zien uit naar je volgende bezoek! ^HJ
30 jun 2023
Bestelling wordt snel afgeleverde, quality of products is super
26 mei 2023
Uitgebreid assortiment en wat beter kan is een "price slider"
9 mei 2023
Snelle bezorging. Veel keus. Goodie bag stelt niet zo veel voor
Snelle levering, netjes verpakt en tas was zoals op de webdite
19 nov 2023
Prima service. Vlot geleverd. Product conform verwachting.
Antwoord van Brandfield
We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Het feit dat de levering vlot verliep en het product aan je verwachtingen voldeed, is geweldig om te weten. Bedankt voor je positieve feedback, en als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om je van dienst te zijn! ^HJ
13 sep 2023
Retour moeten sturen omdat de maat niet klopte erg jammer
15 sep 2023
Dat is inderdaad jammer als de maat niet overeenkomt met wat je had verwacht. Als je verdere hulp nodig hebt bij het retourproces of als je andere vragen hebt, staan we klaar om te helpen. ^HJ
Levering correct aangekondigd, keurig op tijd geleverd.
Antwoord van Brandfield
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat de levering correct was aangekondigd en dat je bestelling keurig op tijd is geleverd. Als je in de toekomst meer bestellingen plaatst of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke winkelervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback! 😊📦🌟 ^HJ