soolutions.com/nl/- Logo - Beoordelingen

soolutions.com/nl/

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden462 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 sep 2020
soolutions.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Had in eerste instantie per ongeluk een zwarte lader besteld. In 1 belletje was deze nog voor verzending omgewisseld voor een witte lader. Door verschillende redenen was de aardlek in eerste instantie niet meegeleverd terwijl de volgende dag de monteurs al aan de deur zouden staan. Na een mail richting klantenservice werd ik na twee uurtjes gebeld om het probleem op te lossen. Enkele uren later stond een medewerker van het bedrijf aan de voordeur om het onderdeel persoonlijk af te leveren... Hoe bedoel je service... Echte toppers..

30 jun 2023
Ik vind het een nadeel dat het in de avond wordt bezorgd en in een veel te grote verpakking Het product is gewoon wat je er van verwacht

Beoordelingen voor soolutions.com/nl/

Snelheid van leveren
Goede service
6 okt 2023
Makkelijke website, goed verpakt, bestelling volgende werkdag in huis klopt niet helemaal, het heeft wat langer op zich laten wachten.
13 jun 2023
Is een foutje gemaakt weet niet waar maar naar ons telefoontje. Gelijk actie en de volgende dag geleverd
Antwoord van soolutions.com/nl/
15 jun 2023
Fijn dat wij het probleem snel hebben kunnen oplossen en de bestelling geleverd kon worden.
3 jun 2023
was snel geleverd!