Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Snelle, nette levering en een goede prijs!
JB
J.J. B.
Westzaan
Op tijd en snel geleverd
Zeer snelle levering en goede communicatie over verloop van bestelling. Top webwinkel.
KB
Klaas B.
Groningen
Snelbesteld
IA
Ineke A.
Hoogezand
Goede produkten snelle levering
Ik heb het online besteld en ja alles is prima en super makelijk verlopen🤗🤗
Excellent
Altijd goed nooit probleem met leveringen
CH
Cokkie H.