Plein.nl
Beoordelingen:

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

de meest kritische beoordeling

26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Plein.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ze hadden een actie 2 en 2 gratis ..had er 4 besteld en kreeg er maar 4 omdat ik per toeval de bundel had aangevinkt .ALas je een actie doet moet je het voor klanten duidelijk maken en niet moeilijker .Maar blijkbaar is het teveel moeite om soepel te zijn .Ook waren ze bij mijn bestelling 2 producten vergeten .Ik ga er niet meer bestellen .Zeker geen service gericht bedrijf .
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
4 dagen geleden
Beste hellemansannick@hotmail.com, Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De actie werkt als volgt; bij bijvoorbeeld een 2+2 gratis actie leg je 4 stuks in je winkelmand, hier zal dan automatisch 50% korting verrekend worden. Helaas doen de bundel verpakking hier niet aan mee, alleen de enkele stuks. Dit staat ook vermeld op onze website. Excuses hiervoor.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bij het afrekenen van een bestelling kwam ik 1 cent tekort, daardoor was afrekenen onmogelijk en moest ik iets bij bestellen een artikel voor € 1.69 wat mij uiteindelijk € 6,00 meer koste door de verwerking van de verzend kosten. Mijn mening ronduit belachelijk. Met vriendelijke groet R.Moné
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
6 dagen geleden
Beste Rob,  Bedankt voor je e-mail. De verzending binnen Nederland en België is gratis als je voor minimaal €35,- aan producten besteld, exclusief de verzendkosten. In jouw bestelling zie ik dat je voor €16,68 aan producten hebt besteld. Dit is te weinig voor gratis verzending. In het winkelmandje komen de verzendkosten automatisch te vervallen wanneer je de €35,- bereikt hebt. Helaas is onze minimale bestelwaarde €15,00, dit is de reden dat er nog een artikel toegevoegd moest worden. Excuses hiervoor.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
ML
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de ene bestelling nooit ontvangen en de andere heb ik de helft van geretourneerd en nooit terugbetaald gekregen en gezien hun dit met elkaar verwarren kom ik er niet doorheen en heb ik dus nog niets terug gekregen van mijn getekende 1 kg verpakking lactol puppymelk a 29,95
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
23 apr 2024
Goedemiddag Miranda,  Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering en retourbedragen, ik heb vernomen dat het ondertussen is opgelost, ik ga er dan ook vanuit dat alles in orde is. Nogmaals excuses voor het ongemak.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Iets besteld bezorger zegt het door brievenbus te hebben gedaan en heb pakket nooit ontvangen. Bek je plein krijg je iemand aan de lijn die er geen zak om geeft. Daarom online iets kopen stelt me steeds weer teller. Weer een online store die ik niet meer ga gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het telefoon gesprek niet als prettig hebt ervaren. Ik zie dat je pakket retour wordt gestuurd naar ons door de bezorgdienst. Ik vermoed dat er lekkage in het pakket is geweest. Ik heb het bedrag direct gecrediteerd. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. Excuses voor het ongemak. Fijne dag gewenst!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levering

Pakket op verkeerd adres afgeleverd. Op het oude adres. Woon al drie jaar daar niet meer. Voorheen kwamen de bestellingen goed aan . Konden geen antwoord geven waar het mis is gegaan en ik zou zelf er achteraan moeten gaan dus mooi niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
12 dagen geleden
Goedemorgen meneer Mutsaers,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat het zo loopt met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Ik zie dat helaas het verkeerde adres in de order is genoteerd. Echter zie ik dat ondertussen je pakket op 29-04 is afgehaald, ik ga er daarom ook vanuit dat alles in orde is.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Oral b io elektrische tandenborstel gekocht, op de site stond niet tevreden geld terug garantie, het pakje netjes retour gedaan, krijg ik het pakje weer terug gestuurd zonder verdere informatie? Erg jammer Welke garantie heb je dan?
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je retour is teruggestuurd omdat dit een hygiëne product betreft, deze gebruikt is en daarom niet meer verkoopbaar is voor ons. Mocht het apparaat een defect hebben dan heb je hier 2 jaar garantie op. Ik kan je hiervoor desgewenst de gegevens verstrekken.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg de postcode op geen enkele manier ingevuld op het formulier..daarom moest ik dus 10 km. met de auto om het op de halen ...voor 2 setjes tandenstokers...in een mega grote doos..
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
26 apr 2024
Beste Jenny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het niet lukte met je postcode invoeren. Mocht dit een volgende keer voorkomen dan raden we je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we direct met je kunnen meedenken waar dit aan zou kunnen liggen. Betreft de verpakking; we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
JS
Johan S.
Breukelen
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen zo kan ik ook rijk worden 1+1gratis en dat 2 maal, blikken Nivea Men. Érg slecht. ….als het zó moet …., dan nooit weer….!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat er is gekozen voor de leverdatum 06-05. De track en trace geeft aan dat je pakket vanavond bezorgd gaat worden https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SSHOP212870039-NL-3621KB?language=nl  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Reeds tweemaal bericht gestuurd geen toiletpapier ontvangen . Dan sturen ze dat het komt en tot nu toe niets ontvangen. Heb reeds 30 euro betaald daar voor
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Op de achtergrond hebben wij een onderzoek opgestart om te achterhalen waar je pakket zich bevind. Om jou niet langer onnodig te laten wachten hebben wij het direct voor je opgelost en heb ik een nieuwe zending met 3x Page Toiletpapier Compleet Schoon 2-laags (24 stuks) voor je aangemaakt.  Zodra deze het magazijn verlaat zal je hiervan een mail ontvangen. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje werd zo voor de deur gezet ik kon nog geen deur openen en weg was die hij wist nog geneest of ik thuis was .
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
12 dagen geleden
Goedemorgen Ria,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Lange levertijd

Vandaag besteld, volgende dag geleverd klopt niet echt! Wacht nu al meer dan een week en heb nog niets binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
12 dagen geleden
Goedemorgen Astrid,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Excuses voor de vertraging van je pakket. Helaas heeft de levering van het artikel vanuit onze leverancier langer geduurd dan dat wij hoopte, dit is de reden dat leverdatum ook later was.  Gelukkig word je artikel vandaag geleverd!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
AR
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas een enorme prijsverhoging!

Helaas een enorme prijsverhoging en opeens minder korting dan ik gewend was!!! Dus veeel duurder!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
29 apr 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij werken niet met een laagste prijsgarantie. Uiteraard willen wij onze klanten graag bedienen door service te verlenen én advies te geven over onze producten. Dit staat ook op onze website vermeldt. Het kan dus zo zijn dat sommige producten elders goedkoper te vinden zijn. Excuses voor het ongemak. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Twee bestelde items zijn niet geleverd en de klantenservice is niet telefonisch bereikbaar
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels heeft opgelost door de 2 niet geleverde artikelen te crediteren. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat uiteraard graag. Fijne middag gewenst!
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Producten over datum bah 2 keer zelfs

Krijg tot 2 keer producten die ruim over de houdbaarheidsdatum zijn toe gestuurd
Beoordeling melden
CV
Cor v.
Rotterdam
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bij plein kattenvoer gekocht. Op basis van wat moet ik plein beoordelen?
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
24 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je bericht. Je kunt ons beoordelen op service, verpakking, product, snelheid etc. Alles wat iets te maken heeft met de levering van je pakket vanuit Plein. Het is natuurlijk niet verplicht om te beoordelen.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
MV
Monique V.
Spijkenisse
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vaatwastabletten

Vervelend als je een bestelling doet en deze na enkele dagen geannuleerd wordt
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
15 apr 2024
Goedemorgen Monique, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat dit vervelend is. Dit komt zie ik, omdat er een voorraad verschil bleek te zijn en dit product niet meer op voorraad was en ook niet meer binnen gaat komen. Nogmaals excuses voor deze verwarring. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Koekjes bijna over datum. Ik had in de winkel niet deze hoeveelheid gekocht
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ontving mijn bestelling niet. Wacht er al een week op! Fout geleverd????
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
26 apr 2024
Beste Kathy, Bedankt voor je beoordeling. Klopt het dat dit over order 20177803 gaat? Volgens de track en trace code zou dit pakket op 20 april bezorgd moeten zijn op onderstaand adres: K. Beaute Kathy Van Volsem Nevelestraat 14-02/02 9850 Deinze België Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij je bijgaande niet ontvangersverklaring in te vullen zodat wij een onderzoek kunnen opstarten bij de vervoerder. Graag het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP6231886 Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail. Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk. Onze vervoerder heeft meerdere werkdagen de tijd om het onderzoek op te starten. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen vanuit onze bezorgdienst, informeren wij je direct. Zodra het onderzoek volledig word afgerond zullen wij een terugbetaling of nalevering realiseren. Alvast bedankt voor je reactie!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Garden groente zaden zakjes met maar 4 zaden per zakje, teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat mij collega inmiddels een korting heeft toegepast. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag. Fijne middag gewenst!
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket is nog steeds niet afgeleverd en al op 17 april besteld
Beoordeling melden