Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

19 apr 2024
Als een klant aangeeft dat één van de 3 aangekochte producten onvolledig is geleverd,met foto en al, dan is het de bedoeling dat je dit spoedig oplost. Niet 2x melden dat je het nog aan je chef moet vragen, dat is fout! Wel alles betaald!
22 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat dit nog is opgelost. Een losse stok nazenden is helaas niet mogelijk. Daarom wil ik je vragen de incomplete set retour te sturen aan: Plein.nl Antwoordnummer 16608 4780WS Moerdijk o.v.v. ordernummer 20135092 Als je het verzendbewijs hiervan op de mail naar ons zet zullen wij daarna direct een nieuwe set nazenden. Nogmaals excuses dat het zo is gelopen. We hopen het zo naar tevredenheid op te lossen. Fijne dag gewenst!
22 apr 2024
Slechte bezorging. Bestellingen worden niet thuis afgeleverd maar direct naar een afhaalpunt gebracht. En dit afhaalpunt is niet het aangegeven voorkeurs afhaalpunt maar een postkantoor ver weg. Helaas herhaalde malen gebeurd.
23 apr 2024
Beste Paul,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
19 apr 2024
Ik vindt dat ik best een goede klant ben. En nu ik een klein probleempje heb krijg ik geen antwoord op het bericht die ik twee april gestuurd heb. Heel jammer. Mevrouw Burgerhout
19 apr 2024
Beste mevrouw Burgerhout, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Ik heb geprobeerd deze mail te zoeken maar ik kon geen mail van 2 april terugvinden. Misschien dat je deze kunt doorsturen in reactie op deze mail? Dan kan ik met je meekijken en je mail beantwoorden zoals het hoort. Alvast een goed weekend gewenst!
Vraag gesteld over producten die zijn geleverd, duurt best lang voor antwoord en oplossing. Ook was de doos waarin de producten zijn verstuurd, erg beschadigd.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen mevrouw Veenstra,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat de reactie vanuit ons lang duurde, excuses hiervoor. Wij zijn op het moment erg druk en proberen iedereen z.s.m. van dienst te zijn.  Ik zie dat mijn collega ondertussen je vraag/probleem heeft opgepakt en is hier mee bezig. Voor het ongemak van het langere wachten wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% voor een volgende bestelling.  10555525F5929 Ik wens je nog een prettige dag toe!
21 apr 2024
verkeerde bestelling ik had toch echt shampoo van dove met kurkuma besteld , krijg ik hem zonder kurkuma , moest er nog 14 dagen op wachten ook .
22 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb direct meegekeken maar ik zie geen shampoo bij deze bestelling staan alleen dier producten.  Mocht ik je alsnog kunnen helpen dan ontvangen wij graag het betreffende ordernummer. Fijne dag gewenst!
28 apr 2024

Te kleine doos, producten beschadigd

De producten zijn ineen te kleine doos gepropt waardoor de produktverpakkingen zijn beschadigd en open zijn
29 apr 2024
Beste Johan,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het pakket in deze staat bij je is aangekomen. We geven je feedback door aan het magazijn om zo ons inpakproces te verbeteren en dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Ik zie dat mijn collega het inmiddels voor je heeft opgelost door een korting toe te passen. Ik ga er vanuit dat het hiermee naar wens is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
Leveren wat ik besteld heeft. En volgens de site gewoon leverbaar alleen duurder.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Jan,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega dit verder heeft opgepakt en opgelost. Helaas konden wij de 3x Schoonmaakazijn (5 liter) niet naleveren omdat deze geen voorraad meer hebben. Dit bedrag word gecrediteerd.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
25 apr 2024
Voelt niet veilig, kreeg berichten van FedEx die ik niet vertrouwde.
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Je geeft aan dat je berichten kreeg van FedEx, dit komt ons niet bekend voor. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat deze berichten niet van ons afkomen.  Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag. Alvast een fijn weekend gewenst!
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, heel vervelend
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Lia,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen het pakket nog niet geleverd is. Excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega 2 dagen geleden al een onderzoek is opgestart bij onze bezorgpartner. Zodra wij een terugkoppeling hebben laten wij dit direct aan je weten!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
23 apr 2024
Vaak de zakken van parkieten voer zwaar beschadigd
24 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen dat de zakken parkieten voer beschadigd zijn geleverd. Graag verneem ik hoeveel zakken er defect zijn en hoeveel product er verloren is gegaan. Ik ontvang ook graag een afbeelding.  In afwachting van je reactie.
uiterste leverdatum bleek 'vanafdatum'
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Martin,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Helaas is je bestelling later verzonden omdat er nog enkele artikelen voorradig moesten komen. Ik zie dat ondertussen je bestelling geleverd is, wat fijn! Ik wens je veel plezier met je bestelling!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
25 apr 2024
De acties zijn niet duidelijk
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de acties niet duidelijk zijn overgekomen. Ik heb even meegekeken en ik denk dat je doelt op de 2+2 actie. Om het zo duidelijk mogelijk te laten overkomen staat er altijd een uitleg bij het betreffende product vermeld. Ik zie dat mijn collega inmiddels een korting heeft toegepast zodat je alsnog gebruik hebt kunnen maken van de actie. Ik ga er dan ook vanuit dat het hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag. Alvast een goed weekend toegewenst!
27 apr 2024

betere verpakking

Ik heb 8 flacons met vaatwaspoeder besteld, waarvan 2 flacons open gegaan zijn tijdens het vervoer. De poeder lag door heel de doos... Dit had voorkomen kunnen worden wanneer er opvulmateriaal aan de verpakking was toegevoegd. Nu hadden de flacons teveel beweegruimte in de doos, waardoor er twee open gegaan zijn. Jammer en slordig.
Antwoord van Plein.nl
Goedenavond, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons om te horen dat je flacons met vaatwaspoeder open zijn gegaan tijdens het vervoer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen dat dit erg vervelend is. We vinden het altijd erg fijn als klanten met ons meedenken en nemen je suggestie om opvulmateriaal toe te voegen aan de verpakking zeker ter harte. We zijn constant bezig om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Ik zal je klacht doorgeven aan ons magazijnteam, zodat zij hiervan op de hoogte zijn en hier direct actie op kunnen ondernemen. Ik heb direct 10% korting op je factuur toegepast voor dit ongemak. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, hoor ik dat graag van je.
23 mrt 2024
Het pakket is in de stromende regen buiten neergezet. Aanbellen? , nee hoor is er tegenwoordig niet meer bij. Het ligt bij de pakketbezorgers. Service? is er niet meer bij. Bij een aangetekende zet een pakketbezorger rustig een handtekening voor je. Heeft niet op dit betrekking maar schoot mij te binnen
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u problemen hebt gehad bij de aflevering van uw pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan uw klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik u nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor u klaar. Ik wens u een fijne dag toe!
dat de bezorger geduld heeft we liggen niet achter de deur. moet 14 meter lopen om bij de buitendeur te komen.ik heb slechte benen, vraag geen medelijden maar geduld. dan maak je mij blij.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren?  Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
24 mrt 2024
The shampoo bottle was open!! And some of it spilled in the delivery’s box. They sent me an unsealed product from Aveda. I know Abeda products are sealed when unused.
Antwoord van Plein.nl
Good morning, Thank you for your review. How annoying to hear that the order arrived at your home. Can you please indicate approximately how much of the bottle was lost? Awaiting your response.

doet niet wat bik er van verwacht

het scheerapparaat doet niet wat gemeld wordt ik wil hem retourneren hoe doe ik dat, krijg ik een retour formulier die ik kan uit printen. groet Marian Balk
Antwoord van Plein.nl
Beste Marian, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb u zojuist een garantie mail van Braun verstuurd maar dit is niet juist. Excuses hiervoor, deze mail mag u als niet ontvangen beschouwen. Dit valt namelijk nog binnen de 30 dagen. Kunt u vertellen wat er niet goed is aan het apparaat? In afwachting van u reactie.
7 apr 2024
het zou beter zijn als de verpakking van flessen voortaan stande werd gedaan dat voorkomt veel stres en elende
Antwoord van Plein.nl
Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling en feedback, we waarderen het enorm dat klanten met ons meedenken. We vinden aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk en doen ons best om de producten zo goed mogelijk te verpakken. Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn als flessen niet goed aankomen en dat dit stress kan veroorzaken. We zullen uw suggestie ter harte nemen om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten in de toekomst niet meer voorkomen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
Ik heb artikelen geretourneerd die ik al betaald had. Maar ik krijg de betreffende kosten niet terug
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Gerrit, Bedankt voor uw beoordeling. Mijn collega heeft afgelopen vrijdag dit met u opgelost via de mail. De geretourneerde artikelen zijn gecrediteerd, en u ontvangt de bedragen binnen een aantal werkdagen terug op de rekening. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl