Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Wasmiddelen

Hallo. De verpakkingsdoos was een stuk groter dan de inhoud. Eėn pak biotex was open en het wasmiddel was eruit geglipt. Gelukkig niet zoveel, maar toch. De aflevering was een dag later dan in 1e instantie was aangegeven. Geen probleem op zich, maar toch vermeld
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Wat vervelend om te horen dat er 1 pak biotex is open gegaan. Onze excuses hiervoor. Ik heb direct 1 pak gecrediteerd. De kosten hiervan zullen binnen 1-2 werkdagen weer op je rekening te zien zijn. Betreft de bezorging; Ik zie dat het pakket wel netjes op tijd het magazijn verlaten heeft maar dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij Post NL. Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!

Sneller reageren op een mail ivm…betaling factuur

Sneller reageren op een mail ivm betaling die of gecorrigeerd moet worden of Te weten wat je met je defecte levering moet doen. Na zelf telefonisch contact opgenomen te hebben, na 4 dagen , was het snel genoeg geregeld. Jammer dat je er wel zelf achteraan moet
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag mevrouw Herbergs,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Dank voor de feedback, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je lang moet wachten op een antwoord. Helaas was het op het moment bij ons er druk en proberen wij iedereen z.s.m. te helpen. Ik zie dat het ondertussen gelukkig is opgelost. Wij streven erna dit voor een volgende keer te voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak.  Een prettig weekend toegewenst!
TB
Tink B.
Kloosterburen
28 apr 2024

Levertijd secht

Jazeker , want mijn bestelling zou afgelopen woensdag geleverd worden en daarna zaterdag de 27 ste en nu krijg ik het morgen de 29ste april hoop ik , dus vermeld alsjeblieft dat de levertijd 5á7 werkdagen is !!
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Wij streven er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter kan je pakket door onvoorziene omstandigheden vertraging oplopen door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of zoals in jouw geval als er een product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Dan kunnen er een paar werkdagen extra overheen gaan voor op bezorging kunnen overgaan. Onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5% korting: 1055552B765B6, te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
MA
Margot A.
Amsterdam
Helaas moest ik lang wachten op mijn pakketjes.Het pakket was teruggestuurd naar Plein door de post vanwege lekkage. Na 2 maal bellen naar Plein krijg ik morgen mijn pakketjes
16 apr 2024
Goedemorgen Margo,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Fijn dat je pakketten nu onderweg zijn, en nogmaals excuses voor het ongemak.  Ik wens je nog een prettige dag toe!
24 apr 2024
prima en snelle levering alleen van 1 product was de verpakking in het pakket opengegaan en de doos eromheen was dus blijkbaar niet stevig genoeg. Dit had men kunnen weten
25 apr 2024
Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het pakket in deze staat bij je is aangekomen. Onze excuses hiervoor. Om welk product ging het en is deze nog wel te gebruiken of is er veel van de inhoud verloren gegaan? In afwachting van je reactie.
16 apr 2024

Snelle prijsverhoging

Nadat ik een product had besteld was een dag later de prijs meteen fors verhoogd. Jammer omdat ik nogmaals hetzelfde wilde bestellen
17 apr 2024
Beste Ingrid,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wij werken met een dynamisch prijssysteem om concurrerende prijzen aan te kunnen bieden. Wanneer andere aanbieders van dit product prijzen wijzigen kan het voorkomen dat onze prijzen zich daarop aanpassen. Dit betekent dat onze prijzen verschillen ten opzichte van andere aanbieders. Ook heeft dit te maken met kortingspercentages die wij aanbieden op artikel, dit word vanuit ons Sales team beslist en hier hebben wij helaas geen invloed op. Excuses hiervoor.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
Mijn doosjes waren zwaar beschadigd. Niet geseald en het zag er erg armoedig uit. Helaas geen foto's gemaakt. Maar wel gemeld.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Rabia,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling in deze staat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag wil ik je voor de volgende keer adviseren ons direct te voorzien van foto"s, wij kunnen dit dan uitzetten bij ons magazijn en je voorzien van een passende oplossing.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% korting voor een eventuele volgende bestelling.  105555220F937 Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
13 apr 2024
Kreeg gisteren mail dat er n bestelling klaar staat terwijl er al n bestelling verzonden is en via post.nl bezorgd is ??
Antwoord van Plein.nl
Beste Thea, Bedankt voor je beoordeling. Het lijkt erop dat er wat verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat deze bestelling dubbel in het systeem stond, ik heb deze dan ook direct verwijderd. Bedankt voor je feedback. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Een fijne dag gewenst!
Het inpakken kan beter. Doordat er veel producten in een te grote doos zaten schuiven ze te veel en gaat er wat stuk..
Antwoord van Plein.nl
Beste Emmy, Bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten ons helpen om te verbeteren. Uiteraard vinden wij het enorm belangrijk om goed met het milieu en onze producten om te gaan. Het is zeker niet de bedoeling dat er producten beschadigd raken tijdens de verzending door te grote dozen. Daarom nemen we je suggestie serieus en kijken we hoe we ons inpakproces kunnen verbeteren om dit soort klachten in de toekomst te voorkomen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag van je. Ik wens je nog een fijne dag toe!
25 apr 2024
Een aanbieding moet ook echt aanbieding zijn. Ik merkte dat een voordeelverpakking uitei delijk niet voordelig was.
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben wekelijks verschillende aanbiedingen. Het is aan u om te kijken wat op dat moment het voordeligste is, losse stuks of een bundel. Ook werken wij niet met een laagste prijsgarantie. Uiteraard willen wij onze klanten graag bedienen door service te verlenen én advies te geven over onze producten. Dit staat ook op onze website vermeldt. Het kan dus zo zijn dat sommige producten elders goedkoper te vinden zijn. Als ik u nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor u klaar. Ik wens u een fijne dag toe.
17 apr 2024
Door een foutje kreeg ik minder dan was besteld en betaald. Wel kreeg ik direct het niet geleverd deel terugbetaald.
18 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend te horen dat je pakket niet compleet geleverd is. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega het heeft gecrediteerd. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Zending was beschadigd en retour gestuurd. Dat was wel balen. Maar helemaal dat ik er niet over geïnformeerd ben.
Antwoord van Plein.nl
Beste Joyce,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Ik zie dat je bestelling bij ons retour is gekomen omdat deze is gaan lekken tijdens transport. Onze excuses hiervoor. Helaas krijgen wij deze melding ook pas later dan dat PostNL die weergeeft in de track en trace. Ik zie dat het ondertussen al is opgelost door mijn collega, ik ga er dan ook vanuit dat alles in orde is.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe!
Vaak zitten de spullen los in een te grote doos en zo gebeurt het wel eens dat alles onder de shampoo zit.
Antwoord van Plein.nl
Beste Harriët,  Dank voor je beoordeling en bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Ik heb voor het ongemak van de lekkage een korting toegepast op je order van 10%. Dit bedrag zal binnen 2 werkdagen teruggestort worden.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.

eenvoudig ruilen

Had per abuis twee hetzelfde besteld. Het ruilen gaat heel makkelijk. De levering duurde best lang.
29 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Wij streven er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter kan je pakket door onvoorziene omstandigheden vertraging oplopen door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of zoals in jouw geval als er een product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Dan kunnen er een paar werkdagen extra overheen gaan voor op bezorging kunnen overgaan. Onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5% korting: 10555522FA0CB, te gebruiken bij een volgende bestelling.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne middag gewenst!
14 apr 2024

Snelle shop

Niet alle aanbiedingen zijn echte aanbiedingen. Wel altijd snelle levering, dat is prettig.
19 apr 2024
geen communicatie over tweede deellevering. Levertijd een week voor een standaard artikel.
19 apr 2024
Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je product vertraging op heeft gelopen. We trachten ernaar om de volgende werkdag te kunnen bezorgen. Echter lukt dit niet altijd door bijvoorbeeld verschillen in de voorraad of vertraging met de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Voor het ongemak hierbij een kortingscode van 5% korting: 1055552405AC0 te gebruiken bij een volgende bestelling. Fijne middag gewenst!
De schrijving geen vogelvoer noemen als het hoofdzakelijk voor duiven is!
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Voor zo ver ik kan zien is de omschrijving:  Beyers Basic 4-seizoenen 25 kg en geen vogelvoer. Kun je misschien specifieker zijn met wat je bedoelt? In afwachting van je reactie.
22 apr 2024
Snelle levering + Veel te grote doos. Er kon we 20 keer zoveel in ——
23 apr 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.

Ook Plein word duurder.

Vin de prijzen van de tand ragers aan de hoge kant aan het worden
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij werken niet met een laagste prijsgarantie. Uiteraard willen wij onze klanten graag bedienen door service te verlenen én advies te geven over onze producten. Dit staat ook op onze website vermeldt. Het kan dus zo zijn dat sommige producten elders goedkoper te vinden zijn. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
Wasmiddel flessen heel slecht verpakt, waardoor veel lekkage.