Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.422 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

9 jul 2024

Plein heeft voor mij het meest uitgebreide assortiment van mijn lievelingsschoonmaakmerk.!

Plein heeft voor mij het meest uitgebreide assortiment van mijn favoriete wasmiddel 'Seepje" en andere producten van dit Eco merk. Ik hoef dan niet veel moeite meer te doen om dit product bij verschillende supers of websites bij elkaar te sprokkelen. Het is ook de reden dat ik dit schone product nogmaals bij Plein besteld heb. En wat nog leuker was, is dat ik een extra 'terugkomst' korting ontving naast de kortingen die Plein al aanbied. Dat is pas voordelig shoppen.!

Veel aanbod en goede acties, maar zorgvuldiger verpakken

Veel aanbod en goede acties. Enige is dat mijn eerste pakket retour werd gestuurd door de PostNL vanwege een lekkage. En bij de levering van het ‘nieuwe’ pakket was er weer een artikel gaan lekken. Wellicht een pech momentje, maar alle artikelen zaten in 1 grote doos zonder verdere afscheiding. Lijkt mij vanuit mijn ervaring niet zo handig. 1 van de doppen van de handsoap was namelijk los gekomen en dat was naast jammer gewoon ook een zooitje.

Kattenvoer 😺

Ik had een bestelling gedaan bij een ander bedrijf,maar de levering werd steeds uitgesteld tot mijn kat bijna geen eten meer had,daarom heb ik geannuleerd. Heb toen bij Plein besteld en had het de volgende dag al in huis. Ik kan niet even naar een winkel omdat ik heel moeilijk loop en nooit buiten kom.
Fijne online shop met veel aanbod en vaak leuke acties. Helaas had ik dit keer biologisch katoenen maandverband gekocht en deze geurde erg sterk. Mijn tip is, om deze producten niet bij andere geurende producten te zetten in het magazijn. De klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Goede aanbiedingen, makkelijke website. Veel is op voorraad waar andere drogisterijen vaak uitverkocht zijn. De bezorging is altijd super snel, de volgende dag in huis in een stevige doos (die door de kat nog als mandje gebruikt wordt voordat de doos wordt gerecycled)
8 jul 2024

Fijne website en snelle levering!

Fijne website, goed aanbod en snelle levering! Jammer van die verzendkosten. De bestelde artikelen waren precies zoals op de website vermeld en voldeden dus aan de verwachting. De artikelen (helaas wel in 2 delen) kwamen keurig verpakt binnen.
Dit was mijn eerste keer dat ik wat bestelde bij Plein. Wat er was beschreven heb ik ook gekregen. Het werd erg snel geleverd en daar was ik erg blij mee. Ik ben zeer tevreden, en ik ga zeker wat vaker bestellen bij Plein.
BV
Bianca V.
Leerdam

Een zeer tevreden klant

Ik heb onlangs een royale bestelling gedaan van milieuvriendelijke wasmiddelen. Er was ook meer dan voldoende keus. En ook nog eens 2+2 gratis. Heel blij mee. Het werd ook na de bestelling geleverd. Netjes verpakt.
4 jul 2024
Het inpakken van het pakketje was slecht. Ik had een grote doos met twee spuitbussen en een poederdoos. Ze hadden alleen geen opvulling in de doos gedaan dus de poederdoos was kapot. Dat is zonde van de producten.
MS
3 jul 2024
De artikelen zijn vertraagd maar keurig afgeleverd . De artikelen werden in de namiddag bij de buren afgeleverd terwijl ik €1,95 extra verzendkosten heb betaald om de zending in de avond af te laten leveren !!
5 jul 2024
Plein is mijn vaste online shop waar ik alles vind van huishoudelijke tot huisdieren snoepjes voor mijn kieskeurige kan Sky , ze herkent de doos 📦 en ze moet geopend worden zo niet helpt ze heel graag mee
2 jul 2024
Groot aanbod, goede prijzen/aanbiedingen. Goede communicatie via mail ivm verzending/track&trace/verschillende pakketten. Heel mijn huis ruikt lekker naar Robijn en ik kan voorlopig weer vooruit!!
7 jul 2024
Ik dacht dat je haarverf besteld automatisch 1+1 gratis kreeg omdat het erop stond dus slecht aangegeven heb er dus maar 1 besteld in de veronderstelling dat ik er 2 zou krijgen dus duur ingekocht
5 jul 2024
Heb gevonden wat ik zocht en de levering was snel. Almo Nature HFC Natural Kattenvoer Kip met Aloë en in rund smaak. Deze smaken zag ik niet op andere site die ik gewonlijk gebruik.
28 jun 2024
Goede aanbiedingen, snelle bezorging. Maar het allerbeste is de klantenservice die heel snel reageert en een tip service biedt. Ik heb al vaker gekocht en gaat dit ook blijven doen
De prijzen zijn zeer gunstig, de leveringen altijd correct en jullie zijn tenminste een van de bedrijven, die erg klantvriendelijk zijn. top om jullie bij iedereen aan te bevelen.
13 jul 2024
3 tubes besteld en die werden in een enorme doos verzonden. Misschien volgende keer een wat meer passende doos. Bestelling verliep zeer voorspoedig en ik had hem ook snel in huis.
2 jul 2024
Zeer prettige web shop. Men maakt waar wat ze beloven, zeer gunstige prijzen, veel voordeeltjes. Bestellingen lopen zeer soepel, en snelle bezorging. Van harte aan te bevelen..
28 jun 2024
Groot assortiment tegen concurrerende prijzen. Na bestelling zeer snelle levering. Alvorens huishoudelijke artikelen te bestellen eerst bij Plein.nl kijken!!

Breed assortiment vele kortingen

Ontzettend tevreden, een breed assorti20778154ment veel korting en de mogelijkheid binnen 14 dagen te betalen wat ontzettend handig is in moeilijke maanden