Plein.nl

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

De bestelling werd vlot afgewikkeld en werd binnen enkele dagen op het bezorgadres afgeleverd. Wat ons verbaasde was dat er van de 20 flessen, er 2 met lek gesprongen dopjes bijzaten. (pakketje beschadigd) Kortom, nadat alle flessen van de smurrie was ontdaan werd er contact opgenomen met de klantenservice van Plein.nl. Wij wilden graag ook weten waarom deze flessen niet was voorzien van plastic folie, want dat had een hoop gescheeld. De klantenservice bood binnen enkele dagen de optie aan om de 2 beschadigde flessen te vergoeden. Al met al een keurige oplossing van Plein.nl en wij zijn dan ook erg verheugd dat dit bedrijf empatisch en klantvriendelijk is. Zeker een aanrader voor alle klanten die nog twijfelen.
16 mei 2024

Prettig winkelen

Hele fijne website met een enorm groot aanbod. De voordeel verpakkingen en groot verpakkingen vind ik een echte aanrader. Veel kopen voor een relatief lage prijs. Er is 1 minpuntje en dat is als je iets van de dierenafdeling koopt. Het word apart verpakt en ook aparte verzendkosten (mits onder de 50 euro). Van mij mag dat best bij mijn andere dingen in 1 doos want het zit tenslotte allemaal verpakt. Op dit puntje na krijgt Plein van mij toch echt een dikke 10
De bestelling verliep probleemloos; ik kon wat ik zocht meteen vinden, ook de zonnebrandcrème. Een leuke en goede aanbieding ook: zo probeer ik weer eens een andere wasverzachter als die ik altijd heb, en dan meteen 8 flessen, kan ik weer mijn gang gaan voorlopig;). De bezorging was bijna sneller dan het licht! Ik had het nog niet besteld, of Trunkrs was er al. Het was alweer een tijdje geleden dat ik iets bestelde, maar de ervaring was weer als vanouds:)).
20 mei 2024

Bestellen is Fijn bij Plein

Niet alleen fijn, ook makkelijk. De producten zijn goed vindbaar, de omschrijvingen zijn duidelijk. Plein heeft heel veel producten, alle gangbare merken vind je hier. Bestelling zonder poespas. Communicatie is voldoende, niet overdreven veel. En pakketvoordeel. Als ik dan toch iets moet zeggen. Ik doe graag grotere bestellingen, bijvoorbeeld dierenvoer, dat is soms een groot gewicht. Let op dat de verpakking draagbaar is voor de bezorgers.
Handige website met leuke promoties. Ik vind steeds makkelijk de nodige producten terug. Je krijgt steeds tijdig informatie over je bestelling en ook een terugbetaling gebeurt heel vlot. Geen gedoe. Jammer dat er enkel geleverd wordt met post.nl. Meer dan eens gaan zij onvoorzichtig om met de pakketjes en gaan hierdoor verpakkingen open.
FV
Frank v.
's-Hertogenbosch

Kwaliteit, service, snelle levering en prijsverhouding zijn uitstekend

Dit is mijn eerste aankoop en wat een geweldige service wordt er geboden. Zeer snelle levering en correctie afwerking. Ik kan iedereen aanbevelen bij Plein te bestellen. Ook zeer goede kwaliteit en prijzen. Het is zonder meer de moeite waard Plein te bezoeken en te kopen en wat mij betreft is dit zeker niet de laatste aankoop bij hun.
20 mei 2024
De bestelling worden steeds netjes en op tijd geleverd. En de prijzen zijn ook over het algemeen goedkoper. Loopt er dan als eens iets mis, dan word dit meteen vergoed! Heb eens een kapotte pot confiture gehad en kreeg deze meteen terug betaald. En ook een mailtje met hun excuses voor het ongemak. Ik raad deze webwinkel zeker aan!
HT
Helma T.
BODEGRAVEN
17 mei 2024
Alles was perfect in de doos, alleen de bezorging duurde lang, na 4 dagen kreeg ik bericht dat ik het pakketje op moest halen bij de Jumbo, uit de kast met code, is gelukt, maar het zou bezorgd worden, geen briefje ontvangen dat ik het op moest halen. Liever de volgende door Post Nl laten bezorgen.
2 jun 2024
Fijne app als site om te bestellen. Leverdatum wordt direct vermeld. Grote bestelling geplaatst, werd in 2 pakketten geleverd echter 1 van de 2 pakketten is bijna een week later geleverd ipv 1 dagen later. Daarom 1 ster minder. Voor de rest zeer tevreden en een aanrader voor anderen.
AS
Annemieke S.
Den Helder
19 mei 2024
Snelle levering door Plein, maar dat zijn we al jaren gewend van Plein zelf. (Echter een heel vervelende ervaring met de bezorger. Extra betaald voor avondlevering, maar wij moesten toch de volgende dag de zware zak diervoer ophalen, omdat we z.g. 's avonds niet thuis waren!!)
23 mei 2024
Netjes snel bezorg. Duidelijk bericht wanneer datum en tijd bezorgen van het gene wat ik besteld had. Had namelijk een grote zak droog voer voor mijn hond Bello ze is een Border Collie. Klein van stuk. Bezorger heeft omdat ik niet mag tillen netjes in huis gang gezet.

Plein is fijn!

Ik zocht betaalbaar toiletpapier. Dat is haast nergens meer te vinden. Maar, wél bij Plein.nl. Dus direct groots ingekocht en snelle levering! Goede prijs-kwaliteit verhouding, groot aanbod, snelle levering, makkelijk zoeken. Ga hier zeker nog vaak terugkomen!
22 mei 2024
Bij een eerdere bestelling was er van alles mis gegaan bij het verzenden en ondanks dat de four niet bij plein lag hebben ze me keurig geholpen en een nieuw product verstuurd. Heel netjes ! Had al goede ervaringen en dit gebaar waardeer ik enorm ! Aanrader !
24 mei 2024
De levering ging snel alleen ik snap iets niet ik had 1 Color aan gevinkt en 2 voor witte en ik 3 maal wit gekregen dat vond ik wel jammer want ik kan ze niet zo goed meer vinden en was blij dat ik het bij jullie zag , maar ga het nog wel een keer doen.
22 mei 2024

Voordelig geprijsde producten en snel verzonden

Goede website met mooie en voordelig geprijsde producten, die goed verpakt en snel verzonden worden. De enige reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is omdat alles perfect ging en ik daarom de klantenservice niet kan beoordelen op 'aftersales'.
28 mei 2024

Revieuw

Ben altijd heel tevreden geweest. Artikelen zijn goed, zeker voor prijs/kwaliteit. Wel een dompertje bij laatste bestelling. Ik bestelde voor 37,93€, maar ondanks de gratis levering vanaf 35€, heb ik toch leveringkosten betaald. Jammer!
28 mei 2024
Goedenavond. Eerst was ik klant bij brezk diervoeder. Daar ben ik mijn geld kwijt door dat ze niet leveren , wel betaald. Eenmaal bij plein gekomen, helemaal top . Binnen 1 dag kreeg ik mijn product geleverd . Van mij een dikke 10
1 jun 2024
Service is heel goed, maar bij het openmaken van de doos bleek een van de kannen Sun vaatwaspoeder beschadigd, waardoor de helft van de inhoud in de doos belandde en tussen de andere producten (Luctovitaal) terecht was gekomen.

Post nl

Is nog niks geleverd. Komt niet door plein. Nl. Maar door postnl. Bericht gekregen van postnl. Dat alles is gaan lekken. Is door postnl weer retour gezonden. Dus ben nu aan het wachten. Voor nw pakket van podt nl
Ik bestel altijd mijn jaarlijkse voorraad aan wasmiddelen bij plein. Wat ik zo fijn vind aan plein is de enorme kortingen en dar je bulk inkopen kan doen. Dit scheelt mij enorm in tijd. Altijd goede service!!!