Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Efficiënte Levering en Uitstekende Kwaliteit

Vlotte verzending wasmiddelcapsules pods en 24 stuks delicatesse kattendrink bouillon

Voskes Delicatesse Kattendrink Rund is voordeliger per 24 stuks. Sowieso voordeliger dan bij de dierenwinkel en je hoeft er niet mee te sjouwen. Mooie aanbieding Ariel pods color clean en fresh air; voordeliger als je 2 x 74 stuks koopt. Vorige keer pods Ariel Alpine besteld via Plein.nl. Mijn bestelling bestaande uit 2 pakketten is in goede staat op 2 verschillende datums geleverd. Een paar blikjes waren ingedeukt, geen probleem. Extra korting gehad via Acties.nl. en via Sovendus bij een voorgaande bestelling € 5 voucher. Fijne klantenservice als je vragen hebt over je order of een niet werkende kortingscode. Bestel hier al jarenlang met plezier afwasmiddel, wasmiddel, wasverzachter, kruidentandpasta, aleve feminax, HG vloeibare ontstopper, haarlemmerolie capsules, oral B opzetborstels, Voskes natvoer tonijn div. varianten tray van 24 st. in voordeelverpakking en kattenbakvulling (kattengrit) div. merken.
Misschien is het fijn als er duidelijkere foto's geplaatst worden van het product zodat de klant goed weet of het om 1 of meerdere producten gaat. Dus een enkel stuk of multipack. Daarnaast is het wel eens voor gekomen dat er uitgeweken werd naar een andere bezorgservice en toen was de hele bestelling zoek, maar na wat rond bellen, mailen en wachten is het uiteindelijk wel netjes door jullie opgelost. Verder ben ik juist heel te vreden!
16 apr 2024
de bestelling was netjes, compleet en snel de bezorging ging een beetje moeizaam. Iedere dag was het tijdstip van bezorging anders. Het frappante was ook, dat ik de bestelling al in huis had (op vrijdag) en dat ik nog steeds bericht kreeg (tot dinsdag) dat het tijdstip van bezorging nog niet bekend is, maar dat ik het morgen waarschijnlijk het pakket wel in ontvangst kan nemen. Dit bericht heb ik dus enkele dagen gehad.
NR

Tja.. beetje jammer, maar goed opgelost

Tja, het is altijd de vraag of iets door de verzender of de verzenddienst open is gegaan, maar een open (draai) dop is toch echt niet verzenddienst dat is niet gecheckt bij inpakken... de doos rook wel lekker (was namelijk zeep) maar wel een beetje zonde dat meer dan de helft van de verpakking in de doos was leeggelopen. Verder; snelle verzending, fijne site. Super opgelost!

Zeer goede afhandeling klacht

Na ontvangst van mijn bestelling bleek er een fles groene zeep gelekt te hebben. Een derde van de verpakking was eruit en ook de andere artikelen waren vies geworden. Het duurde even voor alles weer schoon was. Na mijn klacht hierover heb ik een goede vergoeding gekregen. Ook is mij beloofd dat mijn suggesties over de verpakkingen zeker zullen worden opgevolgd.
EK
Elja K.
Utrecht

Wanneer ik bestel bij Plein.nl

Wanneer ik bestel bij P,ein.nl, valt het mij steeds op dat de prijzen vooral in serie leuk en voordelig zijn. En als je besteld hebt, dan duurt het ook niet lang voordat je de artikelen ontvangt. Daarom ben ik dik tevreden over Plein nl. Als ik iets nodig heb en het voordelig is, dan bestel ik weer. M.vr.gr. Elja.
17 apr 2024
Groot assortiment met fijne prijzen en snelle levering. Helaas bij levering een foutje in een van de ontvangen product soorten. Per email gemeld en binnen 2 dagen reactie gehad met excuses en dat het origineel bestelde product kostenloos werd nagezonden. Zeer vriendelijke en schappelijke klachtafhandeling.
bijna altijd goed timothy hooi van beaphar care+. bijna....want de laatste paar maanden van de winter hebben ze niet het echte goede timothy hooi....ligt aan het seizoen denk ik..alleen jammer dat je wel dezelfde prijs ervoor moet betalen. Afwachten maar of ze over een maand ofzo weer het goede hooi hebben.
22 apr 2024
Waterpik vlot en correct geleverd. Mijn vorige waterpik via Plein was binnen de garantieperiode defect geraakt. Het aanschafbedrag kreeg ik vrij snel terug. Ik heb weer een nieuwe aangeschaft, die vlot en correct is geleverd. Goede service die je tegenwoordig bij Webshops niet zo vaak meer meemaakt.
De bestelling is snel verzonden en bezorgd. Helaas stond het pakketje op de afvalbak voor in de tuin, waar iederen het eenvoudig had kunnen meenemen. De pport was echter open, zodat het pakketje ook voro de huisdeur neergezet had kunnen worden. Is echter meer een probleem van de bezorgdienst.
Correcte en vriendelijke communicatie bij indienen van een vraag over de levering van de bestelde artikelen. Wat jullie beter zouden kunnen doen, is bij de aanbiedingen gelijk aangeven dat het niet gegarandeerd is; de bestelde artikelen, die in de aanbieding zijn, na 1 dag te kunnen leveren.
WP
Wietze P.
ECHTENERBRUG

Het product snel geleverd

Het product kwam snel binnen, en is precies als in de omschrijving: trekt lekker snel in, en na een paar dagen voelen mijn handen al veel beter aan. Avonds besteld, de volgende dag (doordeweeks) al binnen. Snelle verzending en stevig verpakt. Ik ben zeer tevreden...Wietze

Denkt mee

Wordt prima verzonden, komt meestal wat knullig over, maar er is echt wel over nagedacht denk ik. Wanneer er iets mis is (1x gebeurd) wordt dit snel en goed opgelost. De prijzen zijn prettig, reden om voor plein.nl te kiezen voor mij. Al met al prima tevreden :)
SV
Stella V.
Purmerend
19 apr 2024
Afgelopen maandag zou deze bestelling binnen komen, het postorderbedrijf had geconstateerd dat de bestelling stuk was. Dus retour naar het bedrijf plein.nl. Het bedrijf heeft netjes mijn bestelling opnieuw verzonden en heb ik vandaag netjes ontvangen. Top.
ML
Marie L.
Den Haag

Top webwinkel

Ik ben enorm tevreden met Plein. Bestelling goed uitgevoerd en op afgesproken dag bezorgd. Levering is erg snel, accuraat en netjes verpakt. Dus een hele tevreden klant hier! Ik ga hier zeker vaker bestellen en beveel deze webshop zeker aan.

Goede Ervaring met PLEIN.nl

Ik ben tevreden met mijn aankoop bij PLEIN.nl! De snelheid van de levering was goed en de prijzen waren zeer betaalbaar. Een gebruiksvriendelijke website maakte het hele proces moeiteloos. Ik kan plein.nl zeker aanbevelen. Bedankt, PLEIN.nl!
26 apr 2024

Altijd goede service

Bestel vaker bij plein , weet als ik bestel wat ik krijg en dat het het goed wordt afgeleverd. Altijd goede service en levering contact is ook goed goede ervaring met plein en schoenmaker blijft bij de leest
AN

Opgelost

Bedankt voor jullie reactie en fijn dat het nu op deze manier opgelost is. Ik ben niet in de mogelijkheid om bestellingen terug te sturen en bestel met een reden online. Ik voelde me onbegrepen, maar ben blij dat het nu opgelost is.
SK

Aanrader

Site is overzichtelijk, veelzijdig, omschrijvingen zijn duidelijk, sommige producten zijn goedkoper dan bij vergelijkbare winkels, scherpe aanbiedingen, bestellingen verlopen goed en zijn netjes verpakt.