Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Efficiënte Levering en Uitstekende Kwaliteit

Vlotte verzending wasmiddelcapsules pods en 24 stuks delicatesse kattendrink bouillon

Voskes Delicatesse Kattendrink Rund is voordeliger per 24 stuks. Sowieso voordeliger dan bij de dierenwinkel en je hoeft er niet mee te sjouwen. Mooie aanbieding Ariel pods color clean en fresh air; voordeliger als je 2 x 74 stuks koopt. Vorige keer pods Ariel Alpine besteld via Plein.nl. Mijn bestelling bestaande uit 2 pakketten is in goede staat op 2 verschillende datums geleverd. Een paar blikjes waren ingedeukt, geen probleem. Extra korting gehad via Acties.nl. en via Sovendus bij een voorgaande bestelling € 5 voucher. Fijne klantenservice als je vragen hebt over je order of een niet werkende kortingscode. Bestel hier al jarenlang met plezier afwasmiddel, wasmiddel, wasverzachter, kruidentandpasta, aleve feminax, HG vloeibare ontstopper, haarlemmerolie capsules, oral B opzetborstels, Voskes natvoer tonijn div. varianten tray van 24 st. in voordeelverpakking en kattenbakvulling (kattengrit) div. merken.
EK
Elja K.
Utrecht

Wanneer ik bestel bij Plein.nl

Wanneer ik bestel bij P,ein.nl, valt het mij steeds op dat de prijzen vooral in serie leuk en voordelig zijn. En als je besteld hebt, dan duurt het ook niet lang voordat je de artikelen ontvangt. Daarom ben ik dik tevreden over Plein nl. Als ik iets nodig heb en het voordelig is, dan bestel ik weer. M.vr.gr. Elja.
17 apr 2024
Groot assortiment met fijne prijzen en snelle levering. Helaas bij levering een foutje in een van de ontvangen product soorten. Per email gemeld en binnen 2 dagen reactie gehad met excuses en dat het origineel bestelde product kostenloos werd nagezonden. Zeer vriendelijke en schappelijke klachtafhandeling.

Denkt mee

Wordt prima verzonden, komt meestal wat knullig over, maar er is echt wel over nagedacht denk ik. Wanneer er iets mis is (1x gebeurd) wordt dit snel en goed opgelost. De prijzen zijn prettig, reden om voor plein.nl te kiezen voor mij. Al met al prima tevreden :)
Stella V.
Purmerend
19 apr 2024
Afgelopen maandag zou deze bestelling binnen komen, het postorderbedrijf had geconstateerd dat de bestelling stuk was. Dus retour naar het bedrijf plein.nl. Het bedrijf heeft netjes mijn bestelling opnieuw verzonden en heb ik vandaag netjes ontvangen. Top.
ML
Marie L.
Den Haag

Top webwinkel

Ik ben enorm tevreden met Plein. Bestelling goed uitgevoerd en op afgesproken dag bezorgd. Levering is erg snel, accuraat en netjes verpakt. Dus een hele tevreden klant hier! Ik ga hier zeker vaker bestellen en beveel deze webshop zeker aan.

Goede Ervaring met PLEIN.nl

Ik ben tevreden met mijn aankoop bij PLEIN.nl! De snelheid van de levering was goed en de prijzen waren zeer betaalbaar. Een gebruiksvriendelijke website maakte het hele proces moeiteloos. Ik kan plein.nl zeker aanbevelen. Bedankt, PLEIN.nl!
26 apr 2024

Altijd goede service

Bestel vaker bij plein , weet als ik bestel wat ik krijg en dat het het goed wordt afgeleverd. Altijd goede service en levering contact is ook goed goede ervaring met plein en schoenmaker blijft bij de leest
SK

Aanrader

Site is overzichtelijk, veelzijdig, omschrijvingen zijn duidelijk, sommige producten zijn goedkoper dan bij vergelijkbare winkels, scherpe aanbiedingen, bestellingen verlopen goed en zijn netjes verpakt.
Er is altijd wel een actie. Netjes verpakt in een doosje van jullie zelf en altijd op tijd geleverd! Ik bestel wel vaker bij Plein.nl Er hoeft voor mij niks verbeterd te worden een uitstekende site!
ND
Nelly d.
Terschelling
25 apr 2024
Prima. Wat ons stoorde dat bij een 1+1 gratis actie niet automatisch het tweede product bijgeleverd wordt, maar dat dit blijkbaar pas toegevoegd wordt als je van het bewuste product twee besteld.
Snel en goed. Alleen als ik jullie was. ! Niks meer met post NL verzenden. Post NL. Sons de invoering geen kaartje meer in de bus. Is dit post NL zo slecht geworden bovendien erg duur
25 apr 2024
Fijne webwinkel. Veel producten en zeer gevarieerd assortiment. Lage prijzen en snelle levering. Bestel veel voor onze ratjes maar ook voor gezondheidsproducten kun je hier goed terecht.
DV
Dick V.
HAARLEM
23 apr 2024
Het aanbod van Plein.nl is heel groot. Toch kon ik snel vinden wat ik nodig had dankzij de goede zoekfunctie op de website. De bestelling werd de volgende dag prima verpakt bezorgd.
OD
O.L. d.
ZAANDAM

uitgebreide en voordelige assortiment bij Plein.nl

Het uitgebreide assortiment bij Plein.nl spreekt me aan, plus de heel voordelige korting op vaste prijzen! Mijn bestelling werd heel vlot en zonder problemen bij me afgeleverd!
Snelle bezorging, ik had pech dat er een fles wasmiddel was gebarsten tijdens vervoer. Nadat ik dit doorgaf heeft Plein.nl dit keurig afgehandeld. Ik kan Plein.nl zeker aanraden!
Svenja V.
Nieuwegein
Leuke en makkelijke website, goede prijzen voor agapornis voer en speeltjes voor de vogels. Alleen jammer dat de zakken altijd kapot aankomen en de doos vol vogelvoer zit....
27 apr 2024

Verpakt te groot

Snel bezorgd, alleen de verpakking is veeeel te groot voor zo iets kleins, zat ook vast in mijn brievenbus, moest doos eerst kapotmaken om uit me brievenbus te halen
23 apr 2024
Groot assortiment en snelle levering. Erg prettig dat dieren spullen in een andere doos zitten dan bijv. wasverzachter o.i.d. Bij klachten een uitstekende service.