LIVING AND COMPANY

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60 beoordelingen in totaal

ongeldig

LIVING AND COMPANY is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij LIVING AND COMPANY vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Beoordelingen voor LIVING AND COMPANY

Prachtige artikelen. Mooie kwaliteit. Goede service en snelle levering
18 jan 2024
Snel geleverd

Behulpzaam

Er ging iets mis met verzending, daar reageerden ze meteen op en checkten erna of het alsnog goed was aangekomen.
18 nov 2023
Hebben mij voorzien van een goed advies met een leuke korting. Super blij met de House Doctor hoekset.
25 aug 2023
Ik was eerst wat huiverig met bestellen omdat er nog weinig reviews waren geplaatst. Na mailcontact direct een bestelling geplaatst waarvan ik heel snel een bevestiging per mail mocht ontvangen. Dezelfde middag kreeg ik nog een verzendbevestiging en het pakket met mijn nieuwe servies was al de volgende ochtend geleverd. Niet alleen was de levering heel erg snel maar was het servies ook super goed verpakt. Heel erg bedankt.
21 sep 2023
Ik heb hier de mooie hkliving retro bank gekocht in april. Het was een hele dure uitgave maar met de welkomskorting net genoeg om de bank aan te schaffen. De bank is netjes thuis geleverd en uitgepakt. De bezorgers waren extra voorzichtig voor de gietvloer waarvoor dank.

Klacht netjes opgelost

Ik kreeg in eerste instantie geen contact met dit bedrijf, maar dit bleek achter een fout te zijn waardoor zij de emails niet lazen. Na het plaatsen van de review werd er snel contact opgenomen en de klacht netjes afgehandeld.
1 jun 2023
Aantal producten besteld van Hkliving. Alleen hier waren ze nog met korting te koop. Het bestellen, het op de hoogte houden van de bestel- en verzendstatus, de verzending verliep helemaal goed. Het waren producten die op voorraad waren en ik ben er blij mee.

Fijn!

Wat een fijne, mooie producten/merken hebben jullie! Ik moest eventjes wachten totdat mijn product weer voorradig was maar werd prima op de hoogte gehouden over de gang van zaken.
30 dec 2023
Na mailcontact een bestelling geplaatst voor diverse artikelen met verschillende levertijden. Alles keurig in één levering geleverd.
21 sep 2023
We waren zeer tevreden over de vorige aankoop en levering en hebben daarom nog 2 dezelfde producten besteld. Wederom erg tevreden!
25 aug 2023

Dankjewel

Snel geleverd en goed verpakt. Lekker koffie drinken met de nieuwe Hkliving mokken.

Leuke webshop

Mooie webshop, snelle levering, leuke korting Ga zeker vaker bestellen
21 sep 2023
Snelle levering, goed verpakt en een top product ook blij met de betalingsmogelijkheden
21 sep 2023
Snelle bezorging, goede verpakking, leuke korting en bovenal super super mooi product.
21 sep 2023
Tafel had een levertijd van 5 a 9 werkdagen maar is al binnen 3 dagen geleverd. Blij 😊
19 okt 2023
De bestelde artikelen waren snel geleverd en goed verpakt. Alles correct geleverd.
21 jul 2023
Super snelle levering, heel erg blij met de Hkliving parasol :)