tapijttegelstunter.nl- Logo - Beoordelingen

tapijttegelstunter.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
tapijttegelstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Per Email gevraagd naar echt geschikte tapijttegels voor in de kinderkamer. Niet te hard en het liefst lekker bont. Meteen antwoord en een super leuke suggestie gekregen. Ook werd ik geholpen met het aantal m² berekenen en de nodige accessoires. Top bedrijf en het resultaat mag er wezen. De kids zijn er super blij mee!

We bestelden een mix van grijstinten en kregen een hele bonte mix. Het is niet de eerste keer dat we bestelden en we waren altijd heel tevreden, maar dit was nu wel de laatste keer.

Beoordelingen voor tapijttegelstunter.nl

23 dec 2023
Alles snel geregeld alleen ik had een ander afleveradres ingevuld daar is niet aan voldaan Dus we hebben het zelf gebracht Tegels zijn goed daar gaat het om Bedankt
28 okt 2023
De verpakking. De tegels vielen er bijna uit. !!!!Heel slordig.
Antwoord van tapijttegelstunter.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te lezen dat de verpakking niet goed was. Wij verpakken de tapijttegels altijd in dozen, extra versterkt met tape. Het gebeurt helaas soms dat de pakketten tijdens het bezorgen beschadigd raken. Onze excuus hiervoor.

De bestelling

Is gelukkig verstuurd op het moment dat ik het wilde.
Antwoord van tapijttegelstunter.nl
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.
1 nov 2023
Snelle levering.goed verpakt.
Antwoord van tapijttegelstunter.nl
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.
16 jul 2023
Antwoord van tapijttegelstunter.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling