Lucardi Juwelier Oldenzaal

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden227 beoordelingen in totaal

Ontzettend goed geholpen door een hele vriendelijke vrouw met erg veel geduld. Ik was aan het twijfelen en mevrouw nam alle tijd voor ons. Leuke winkel en leuke medewerkers. Ook erg leuk ingepakt in een kerstbal, ik heb er zelf alleen even papier bij in gedaan om het nog even spannend te houden.

Horloge verkocht, batterij leeg. Moest ik onnodig nog eens terug

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oldenzaal

Vriendelijk personeel, ze denken mee en geven eerlijk antwoord als je vragen hebt.
Aardige medewerkster.
29 apr 2024
27 apr 2024
26 apr 2024
26 apr 2024
Kwam voor een helix (ring)oorbel, maar de verkoopster gaf gelijk aan dat deze vrij klein zijn en verwees me naar de normale oorbellen. En ik liet twee oorbellen zetten, deze heeft ze met aandacht en beleid gezet, erg tevreden.
De mevrouw dacht echt met me mee,voor een cadeautje voori mjn kleindochter die gaat afzwemmen. Een zilveren doosje gekocht met dolfijnoorbelletjes.
13 apr 2024

Mijn kleindochter werd leuk geholpen.…

Leuk geholpen mijn kleindochter werd leuk aangesproken en leuk geholpen ze voelde zich gelijk op haar gemak.
30 mrt 2024
We hadden een horloge gezien voor mijn dochter. Op de site zag hij er anders uit dan in het echt . Gezichts bedrog . Heel jammer
20 jan 2024
Klantvriendelijk geholpen :)
3 feb 2024
Je wordt fijn geholpen
Vriendelijk
23 sep 2023
Had goudkleurige ringen gekocht echter na een maand waren ze zilverkleurig had wel gemeld mogen worden. Gelukkig kreeg ik een ander setje maar deze omgeruild voor echt gouden ringen
6 jan 2024

Service plus

Ik wist al wat ik moest hebben en ze pakten het gelijk! Tevens vroegen ze naar mijn pas waardoor ik ook nog eens €1,00 korting kreeg op het product!! Heel goed meegedacht
4 nov 2023
Super vriendelijk personeel. Ik werd meteen goed geholpen. Ook hebben ze de Lucardi kaart op mijn telefoon gezet. Service is super !!!
Fijne hulp bij het kiezen van een leuk cadeau. Duidelijke informatie en extra informatie betreffende membercard.
11 aug 2023
Deskundige en vriendelijke verkoopster. Had geduld en was prettig naar de kinderen die sieraden uitzochten.