Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

18 mei 2024
Kaas is (normaal gesproken) heerlijk, snel verzonden. Helaas neemt de vervoerder (PostNL) het niet zo nauw met de levering. Gevolg: ipv de neerzettoestemming in mijn schuur te gebruiken had de vervoerder de kaas voor mijn voordeur neergegooid en heeft de kaas de hele middag in de bloedhete zon gestaan en leek de kaas meer op smeerkaas, helaas.
Heerlijk kaas en goed verzorgd aan gekomen.bedankt en zal het doorgeven aan anderen om een beetje reclame te maken.mgv Gertie Maassen.

Kaas heerlijk, gewicht wijkt logischerwijs naar boven en onder af

Mijn stukjes kaas zijn om je vingers bij af te likken.. Gewicht heeft zowel een foutmarge omhoog (4%) als naar beneden (10%)
20 mei 2024
De kaas is heerlijk !!! maar als jullie deze verzenden ,dan graag een koelelement erbij doen zodat die gekoeld blijft
WD
ik had de jonge gras kaas, net open is hij heerlijk, volgende dag en in het kaas papier ingepakt, minder, erg zout.
JA
Jan a.
Middelkerke
De kaas is heerlijk! Snelle bezorging!
Snelle levering netjes verpakt
22 mei 2024
Lekkere kaas en snel geleverd.
18 mei 2024
Goede kaas en goed verpakt
Snelle bezorging
MV