Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.069 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.159 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

Graag etiketten op de ingepakte kaas , welke soort kaas op elke blok .want nu weet ik niet welke ik eet .
29 apr 2024

Netje verpakt en kaaspapier erbij.

Netje verpakt en kaas papier erbij.
HK
26 apr 2024
TT
Theo T.
Sittard
Snelle bezorging en prima kwaliteit en perfect verpakt .kortom top
RB
Snelle levering en zeer smakelijk kaas
16 mrt 2024
Goed verpakt snel geleverd en lekker
SS
Stefan S.
Brussel
De kaas is goed. Ik had platte stukken gevraagd, jammer dat het kilogram stuk in een punt werd geleverd. Platte stukken zijn makkelijker te snijden met de kaasschaaf.
10 mrt 2024

toppie

kaas was zeer goed verpakt alleen benaming op de verpakking is fijner met bv naam sticker erop. verder snel geleverd en heerlijke kazen
AV
annie v.
Zierikzee
prima verpakt,het zou alleen erg handig zijn,als er op der verpakking stond welke kaas het is.
Jammer dat er geen sticker op de kaas verpakking zit zodat je weet welke kaas je nu proeft
Kaas is lekkerder dan in de supermarkt en de verzending is ook prima gegaan.