Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.073 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.157 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

22 apr 2024
Op de kaas staat geen sticker met de naam van de kaas, nog het gewicht, nog de tht datum.
1 aug 2023

Valt tegen

Goedemiddag De extrabelegen goudsekaas die besteld heb valt mij erg tegen kwa smaak voor deze prijs +-20euro inclusief verzendkosten Op de markt betaal ik toch minder voor een heerlijk extrabelegen stuk kaas van een kilo Bij deze laatste keer dat ik besteld heb vgr Papenburg
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de extra belegen Goudse kaas je deze keer niet naar wens heeft gesmaakt. We begrijpen je teleurstelling. Onze missie is om hoogwaardige kazen aan te bieden, en we zullen jouw feedback ter harte nemen om te blijven verbeteren. Mocht je in de toekomst nog eens overwegen om bij ons te bestellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en kunnen je adviseren over de beste kaasopties die aan je smaak en budget voldoen.
AG
An G.
Hoofddorp
16 jul 2023
Als je 5x een pond besteld dan wil ik ook 5 stukken van een pond ontvangen en niet stukken van 6 ons en stukken van 4 ons. Meestal bestel je ook voor een ander. Dat kan verbeterd.
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Bedankt voor uw feedback. We streven ernaar om de bestellingen zo nauwkeurig mogelijk te snijden. Helaas kan dit zeker voor nieuwe collega's soms moeilijk zijn. Onze excuses als er een misverstand is geweest met de gewichten. We zullen ons best doen om dit te verbeteren en ervoor te zorgen dat uw bestellingen in de toekomst correct worden verwerkt. Bedankt voor uw begrip.