Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.073 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.157 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

13 apr 2024
LV
Lode V.
Tienen (Belgien)
Had het liever in fijne sneetjes ontvangen.
CK
Cf K.
Vijfhuizen
Bestelling was niet compleet en afhandeling matig
18 jun 2023

kaasnaam op de stukken

Geen kaasnaam op de stukken, Slechte overname tekst bij bestelling op de levering..daardoor bijna levering in kliko.( foto s meegestuurd) en verbeter tips.. Stukje ned taal..probleem. Kaas is lekker.. geen punt. Feedback ook aan bedrijf doorgegeven..yassin..heeft beantw.maar niet begrepen. Heb t zo gelaten.
27 okt 2023
Lekkere verse kazen. Vacuüm verpakt, snel thuisgestuurd. 5 kazen waren precies of net iets zwaarder dan wat ik besteld had. 2 Kaasjes waren onder het gewicht waarvoor ik had betaald.
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Fijn om te horen dat je genoten hebt van onze lekkere kazen en dat deze snel in huis waren. Wat betreft de kleine gewichtsverschillen, het kan voorkomen dat enkele kazen in je bestelling lichter zijn dan wat je hebt besteld. We snijden onze kazen handmatig, en hoewel we ons uiterste best doen om nauwkeurig te zijn, kunnen kleine variaties in gewicht optreden. We proberen altijd een marge van maximaal 5% aan te houden, maar begrijpen dat zelfs deze kleine verschillen belangrijk voor je kunnen zijn. Bij het ontstaan van deze gewichtsverschillen is ons beleid wel dat het totaalgewicht aan kaas tenminste overeenkomt met wat is besteld.
10 sep 2023
Etiketten op de kaas.. als je mix plateaux besteld en los voor meerdere mensen..is t abacadabra wat voor wie is... een echt gemis en reden om niet meer te bestellen ..
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Bedankt voor je feedback en je suggestie. We begrijpen dat het identificeren van de kaas op een mix plateau belangrijk is, vooral als je deze voor meerdere mensen bestelt. We werken momenteel aan ons etiketteersysteem om dit probleem aan te pakken. In de tussentijd willen we je verzoeken om in het opmerkingenveld te vragen of wij de namen op de kaasstukken willen schrijven. Wij zullen dan graag handmatig de namen van de kaasstukken op de verpakking schrijven. We hopen dat deze tijdelijke oplossing je ervaring verbetert. Bedankt dat je ons de kans hebt gegeven om dit aan te pakken, en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult bestellen.
11 nov 2023
Ik had gevraagd om te zorgen dat het niet dinsdag bezorgd zou worden en wat denk je: het werd dinsdag bezorgd, ik was niet thuis!!
22 mei 2023
goed verpakt en smaakt prima. levertijd viel me tegen. Heb het dinsdagmorgen besteld en werd pas zaterdagmiddag bezorgd.
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Bedankt voor je review en je begrip met betrekking tot de verpakking en smaak. Helaas hebben we geen controle over de levertijden en eventuele vertragingen bij PostNL. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, maar eenmaal in handen van de koeriersdienst, kunnen er soms vertragingen optreden.
MB
Marianne B.
Amersfoort
13 mei 2023
Als ik stukken kaas bestel van 1 kilo verwacht ik ook ongeveer kilo stukken en niet 800 gram en 1200 gram.
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Dank je wel voor je opmerking. Onze kaas wordt met de hand gesneden, wat soms tot kleine gewichtsverschillen kan leiden. We proberen binnen een marge van maximaal 5% te blijven. Gelukkig lukt dit tegenwoordig in alle gevallen!
5 okt 2023
Door het op de kaas te schrijven wat het is boerenbelegen of oude kaas of Wat voor kaas is het
14 mei 2023
kaas heeft niet de smaak die ik had verwacht.
15 mei 2023
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat de kaas niet aan uw verwachtingen voldeed wat betreft de smaak. We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden en willen graag meer informatie om u beter van dienst te kunnen zijn. Kunt u ons meer details geven over welke kaassoort specifiek niet aan voldeed aan uw verwachting? Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Team Kaasmagazijn
13 sep 2023

Heerlijke kazen voor een prima prijs* *met de hete dagen zat er niks van verkoeling bij waardoor de kazen er minder aantrekkelijk uitzagen

Heerlijke kazen voor een prima prijs* *
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Bedankt voor je positieve feedback over onze heerlijke kazen en de goede prijs. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Wat betreft de opmerking over de hete dagen begrijpen we je zorg. We doen ons uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen, inclusief de verpakking en levering. We zullen je opmerking ter harte nemen en kijken of er manieren zijn om de kazen tijdens warme periodes beter te beschermen en te presenteren. We hopen dat je in de toekomst weer van onze kazen zult genieten, en als je suggesties hebt om onze service verder te verbeteren, laat het ons dan gerust weten.
TS
T. S.
Nijmegen
13 sep 2023
Niet echt een groot verschil.
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
Bedankt voor je feedback. We streven ernaar om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Als je specifieke suggesties hebt over hoe we je ervaring kunnen verbeteren of als er iets is waarmee je niet helemaal tevreden bent, aarzel dan niet om ons te laten weten. We luisteren graag naar onze klanten en zullen ons best doen om aan je verwachtingen te voldoen. We hopen dat je in de toekomst weer van onze kazen zult genieten en dat we de kans krijgen om je beter van dienst te zijn.
8 jun 2023
Versheid emmentaler
Antwoord van Kaasmagazijn.nl
We streven ernaar om onze kazen altijd zo vers mogelijk te leveren. Kun je wat meer informatie geven over je specifieke zorgen of vragen met betrekking tot de versheid? Zo kunnen we je beter assisteren en ervoor zorgen dat je met vertrouwen kunt genieten van onze Emmentaler.
16 jun 2023