Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.069 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.159 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Kaasmagazijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Voor het eerst kaas besteld en was best benieuwd. Ben heel positief en verrast. Alle soorten kaas is per pond goed verpakt en daardoor langer houdbaar. Ook zit er nog papier bij voor gebruikte kaas. Tegenwoordig is de kaas best wel een stuk duurder geworden op de markt of in de supermarkt. Nu heb je voor een betaalbare prijs een goed product. De jonge kaas gebruik ik vaak voor mijn ovenschotelgerechten of pasta.

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

JH
jos . H.
Geeste
Ik woon al 16 jaar in Duitsland en ben dol op overjarige brokkelkaas. Hier is alleen jonge en jongbelegen Gouda te krijgen, met enig geluk nog old amsterdam in plakjes. Mijn bestelling is super verlopen, snel , goed verpakt en zelfs ietsje méér ( zoals we dat kennen in de kaaswinkels in Nederland ) Het heeft mijn verwachting overtroffen, zeker voor herhaling vatbaar :-)
CL
Conny L.
Gladbeck
26 apr 2024

Super schnelle Lieferung, lecker

Super schnelle Lieferung, beide Sorten die bestellt wurden sind absolut lecker. da kann kein "normaler" Supermarkt Käse mithalten. Empfehlung.
23 apr 2024
De goede verpakking ,met kaaspapieren en info over houdbaarheid. Minder vond ik de prijs. Toch aan de prijzige kant, hartelijke groet, Ineke
IV
Ingrid v.
'S-GRAVENHAGE
28 apr 2024

De lekkerste kaas

Altijd hele goeie service kaas goed verpakt . Extra kaaspapier erbij, En de lekkerste kaas echt top .
18 apr 2024
Snelle levering. Kaas is heerlijk. En door het vacuüm kan je veel bestellen. Top, ga zo door.
23 apr 2024
goeie kaas goeie levering en ook snel en bij vragen ook snel antwoord echt een aanrader

Een echte en lekkere aanraders

Perfect verpakt, keurig met extra verpak papier voor ieder stuk kaas. Snelle levering
De kaas smaakt heerlijk!! Volgende dag al bezorgd en goed ingepakt. Smaakt naar meer
De kaas, jullie service en de bezorging. Ik heb jullie ook aanbevolen bij anderen.
23 apr 2024
Alles was naar wens bestelling oké dag nadien levering en super goede verpakking
KK
Karin k.
wervershoof
29 apr 2024
gewoon goed snelle levering goed op de hoogte gehouden 10 met een griffel
18 apr 2024
Wir essen seit Ende 2022 nur noch Käse von Kaasmagazijn! Wirklich lecker 😋
Quick delivery. I love the paper you send to pack the cheese in.
TG
Tonny G.
Spijkenisse
21 apr 2024
We zijn heel tevreden heerlijke kaas zeker tot de volgende keer.
19 apr 2024
Al vele keren besteld en altijd dik in orde doe zo voord
27 apr 2024
Supersnelle levering, volledig zoals ik gevraagd had
14 apr 2024

Top. Bedankt!

Snelle levering. Goed verpakt en heerlijke kazen.
IE

RV
Ron v.
Westernieland
28 apr 2024
Net als anders heerlijke kaas. Weer genieten.👍🏼
17 apr 2024
beste in vergelijking smaak levering en prijs