Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl
Beoordelingen:

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.143 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

de meest kritische beoordeling

20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
11 dagen geleden
Beste Marja, bedankt voor je review. Jammer dat jij niet tevreden bent. Helaas is jouw bestelling retour gekomen omdat het niet geleverd kon worden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer en duur voor stukjes plastic!

Verkeerde rolletjes en voor dat geld was wel teleurgesteld. Het alternatief komt er niet eens bij in de buurt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
27 mrt 2024
Hallo Jennifer, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als na ontvangst het onderdeel tegenvalt. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht. We waarderen je eerlijke mening en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestelling bleek levering ongeveer 3 weken te duren ,uiteindelijk was levertijd +/-8 weken.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
5 mrt 2024
Beste Cees, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de levertijd. Ik snap dat dit uiterst vervelend is. Onze excuses hier voor. Sommige fabrikanten kunnen momenteel niet precies aangeven wanneer en produkt op voorraad komt. Vandaar dat wij dan een levertijd van meer dan 3 weken moeten hanteren. Nogmaals onze excuses hier voor. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat voor M7 hakmolen 350 ml
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
22 mrt 2024
Hallo Annemarie, Bedankt voor je review en je feedback over de verkeerde maat van onze M7 hakmolen met een capaciteit van 350 ml. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen het dat je ons op de hoogte hebt gesteld en we willen dit graag rechtzetten. Als je het product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via info@fiyo.nl. We zullen ervoor zorgen dat je een vervangend product ontvangt of je geld terugkrijgt. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het product nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
7 mrt 2024
Hallo Megan, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie in de track&trace dat de vervoerder jouw bestelling niet heeft kunnen afleveren vanwege foutief adres. Ik heb je een mail gestuurd hoe nu verder. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product is niet goed verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
18 mrt 2024
Hallo Ronald, bedankt voor je review. We begrijpen dat het product niet goed verpakt was en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik heb jou een mail gestuurd met enkele vragen. Deze zo goed mogelijk beantwoorden en dan zullen wij het ongemak hopelijk wegnemen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas verkeerd geïnformeerd op de site. Niet heel duidelijk. En geen goed retourbeleid na mijn idee.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 feb 2024
Hallo Sylvana, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent. Zou jij kunnen aangeven wat jij mist aan duidelijkheid op onze website en waarom vind jij het geen goed retourbeleid. We zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
damaged product
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
4 mrt 2024
Hoi Christina, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij gaan het graag voor je oplossen. Ik heb een mail naar je verstuurd met enkele vragen. Deze zo volledig mogelijk beantwoorden en dan zal ik het voor je oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloze kwaliteit, vervangend onderdeel was onflexibel en brak bij de 2x sluiten van de diepvrieskast, echt het geld niet waard.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
23 jan 2024
Beste Anni, bedankt voor je review. wat vervelend om te horen dat jij zo ontevreden bent. Ik zal proberen te achterhalen waarom de vergrendeling kapot is gegaan. Ik zie dat het om een origineel Whirlpool onderdeel gaat. Ik heb een mail gestuurd met wat vragen en graag deze mail zo goed mogelijk beantwoorden in de hoop jou goed verder te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind de poster echt te wazig als ik dat had geweten.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
12 jan 2024
Beste, bedankt voor je review. Ik denk dat jij het verkeerde bedrijf hebt beoordeeld. Jij hebt bij Fiyo een deurbak besteld. Wil jij misschien de review aanpassen ? Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
8 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikel niet aangeboden thuis maar wel de verzenkosten betalen , slechte service !

Artikel besteld maar werd niet aangeboden thuis noch op een afhaalpunt. Het artikel werd terugbetaald behalve de verzendkosten maar het artikel is nooit ontvangen! Na verschillende mails blijft je hetzelfde antwoord krijgen; het artikel werd terugbetaald. Wat een slechte service, ik besteld nooit nog iets bij Fiyo!
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
9 mei 2023
Hoi Rob, bedankt voor je review. jammer dat je zo ontevreden bent. De vervoerder gaf aan dat het afleveradres niet correct was en daarom is je bestelling teruggekomen. Onze excuses voor het ongemak. Goetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
23 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten zijn top en snelle levering voor de rest slechte service .

Producten zijn top en snelle levering. Maar voor retourneren niet tot heel slecht te bereiken, slechte service Ik hoop dat ik tijdig een retour formulier krijg binnen de 2 weken retour termijn
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
24 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de bestelde artikelen toch niet in het apparaat pasten! Hiervoor hebben wij op 19 juli de retourinstructies verstuurd, naar het bij ons bekende e-mailadres. Deze instructies kunnen in je spam terecht zijn gekomen en daarom zal ik de instructies nogmaals toe laten sturen. Mocht je desondanks niks ontvangen, wil je mij hierover dan contacteren? Mij kun je altijd bereiken via info@fiyo.nl t.a.v. Susan. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
de levering was niet conform bestelling en het lukt niet om te ruilen en de goede ring te ontvangen. Ik krijg alleen maar weer een link toegestuurd geen enkele garantie dat het goed is
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
1 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het niet soepel is verlopen met de retouraanvraag dan wel omruilen. Ik ga je mail erbij zoeken en zal dan even de informatie doornemen en hierop reageren. Het artikel hoef je in elk geval niet terug te sturen! Dit betalen we meteen terug. Mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen product, geen reactie, niets

Er wordt beloofd het product de volgende dag te ontvangen. Wij zijn 15 dagen verder, geen product, geen informatie, geen reactie op mijn mail, maar wel betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
15 mei 2023
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te vernemen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik ga het voor je uitzoeken. Het is druk op de klantenservice waardoor het voor kan komen dat je iets langer wacht op een reactie dan gebruikelijk. Zodra ik meer informatie over je bestelling heb, zal ik contact opnemen via de e-mail. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Er staat zo weinig informatie over maat

Er staat zo weinig informatie over de exacte afmetingen van het product zodat het bij aankomst helemaal niet past en weer terug gestuurd moet worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 sep 2023
Beste , jammer om te horen dat de glasplaat niet past. Bij het produkt zie ik op de website toch de afmetingen staan. Graag willen wij je verder helpen, zou jij het type/modelnummer naar ons kunnen mailen ? Dan proberen wij de juiste voor jouw model te vinden. Groetjes Dimitri.
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Incompleet, mis onderdelen bij de grondpennen er zijn 50 pennen en maar 10 kunststof plaatjes geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
25 okt 2023
Beste Dre, bedankt voor je review. De order waar jij refereert gaat om een flexibele slang. Graag anders een e-mail sturen naar info@fiyo.nl. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben erg goed geholpen maar die achteraf verstuurde e mails om te beoordelen kan ik niet waarderen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
11 dec 2023
Beste Bertus, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat jij je zo stoort aan onze mails na een bestelling. Dat doen wij om inzicht te krijgen over hoe de klant het contact met Fiyo hebben ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reparatie set zonder handleiding en slangenklem die niet te gebruiken is door een niet-profecional
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
17 jul 2023
Hoi Ad, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij niet van alle onderdelen een handleiding hoe je het onderdeel kunt vervangen. Vaak kun je iets terug vinden op b.v. You Tube of bij de fabrikant van jouw apparaat. Onze excuses voor het ongemak. Als je mij jouw typenummer mailt kan ik voor je kijken, mij kun je bereiken via info@fiyo.nl . Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service

U kunt mij verder helpen met terugstorten van geld na retourneren van een product
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
17 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord omtrent de ontvangst van jouw retourzending. Ik zal hier navraag over doen en jou via de mail informeren! Ik hou je op de hoogte! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Namaak past niet op orgineel en nog betalen voor retour. Slecht heel erg slecht.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
21 jun 2023
Hoi Andres, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het onderdeel niet past. Als je mijn jouw typenummer van het apparaat mailt dan zal ik proberen om de juiste voor je te zoeken. Bij een verkeerde keus wordt inderdaad retourkosten berekend, en dat geven wij ook aan op de website. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.