Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.396 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.198 beoordelingen in totaal

Ik was heel blij dat ik de sluitingen voor onze afzuigkap nog kon bestellen en ze arriveerden ook al de volgende dag, heel prettig. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat 2 van die kleine draaiknopjes in doos worden bezorgd waar een dik boek in kan van A4 formaat en met een auto worden bezorgd! Daardoor waren de verzendkosten € 6,99 en daarmee meer dan de helft van het aankoopbedrag voor de sluitingen. Zo'n kleine bestelling kan toch met de post!?

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

8 aug 2023
Ik wil het product retourneren maar krijg geen retourformuliet
10 aug 2023
Hoi Anita, bedankt voor je review. Wij hebben 6 dagen geleden al een retourformulier naar je gemaild. Het kan in de spambox te recht komen. Ik zal het vandaag opnieuw versturen. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
25 dec 2023
Sorry mijn bestelling is nog steeds niet geleverd door DHL.
Antwoord van Fiyo.nl
Goedemorgen, wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Zojuist heb ik de status van je bestelling gecontroleerd en heb ik gezien dat jouw bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Excuses voor de vertraging! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
Vind de poster echt te wazig als ik dat had geweten.
Antwoord van Fiyo.nl
Beste, bedankt voor je review. Ik denk dat jij het verkeerde bedrijf hebt beoordeeld. Jij hebt bij Fiyo een deurbak besteld. Wil jij misschien de review aanpassen ? Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
29 aug 2023
Geen bevestingsmail van je bestelling
30 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Ik heb het e-mailadres even gecontroleerd maar die is hetzelfde als waarmee je hier de reactie hebt achtergelaten. Het is dan ook erg vreemd dat je geen bevestigingsmail ontvangen hebt? Ik heb uit voorzorg de opdrachtbevestiging nogmaals verstuurd. De bestelling zelf dient afgelopen donderdag in de brievenbus bezorgd te zijn. Mocht je desondanks niks ontvangen hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
5 jun 2023
Helaas nog niet ontvangen!!!
6 jun 2023
Goedemorgen, wat enorm vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik stuur zometeen even een mail met daarin wat vragen, zodat ik je klacht door kan zetten naar de betreffende vervoerder. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan Klantenservice Fiyo
Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Fiyo.nl
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen. Ik ga de status van je bestelling controleren en zal je per e-mail op de hoogte brengen! Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
24 jul 2023
Bestelling klopte niet
24 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de bestelde deurbak (boven) niet paste. Hiervoor hebben wij op 19 juli al retourinstructies toegestuurd, naar aanleiding van je online aanvraag. Zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen sturen wij uiteraard een ontvangstbevestiging. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, stuur dan gerust een e-mail! We helpen je graag! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
oplichting
29 aug 2023
Beste, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je ons van oplichting beticht? Volgens onze gegevens is het bestelde artikel afgelopen woensdag 23 augustus succesvol bezorgd? Waarom dan deze review? Graag zouden we een toelichting hierop zien, zou je ons een mail kunnen sturen, naar info@fiyo.nl onder vermelding van je bestelnummer? Wij informeren je graag verder. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
26 jul 2023
27 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat jammer dat we maar 1 ster krijgen. Hoe kunnen we er voor zorgen dat dit de volgende keer hoger is? We kijken graag met je mee. Zou je ons hierover kunnen mailen, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen? Ons kun je bereiken via info@fiyo.nl onder vermelding van je ordernummer, die begint met 18. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo