Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.143 beoordelingen in totaal

8 mei 2023
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

17 mrt 2024
Nieuw rubber besteld voor mijn vaatwasmachine. Typenummer ingetoetst en volgens de website moest het passen in mijn vaatwasser. Bij levering bleek dat het rubber te dik was en dus niet paste.
Antwoord van Fiyo.nl
hallo Angelo, bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat het nieuwe deurrubber niet goed paste in uw vaatwasser. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om het juiste onderdeel te ontvangen, en we willen dit graag voor u oplossen. Ik heb een e-mail naar je verzonden met enkele vragen. deze zo goed mogelijk beantwoorden zodat ik de juiste rubber voor jouw vaatwasser kan opzoeken. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Helaas, niet gekregen wat ik besteld heb. Als ik dat geweten had. Dan had ik het elders besteld voor veel minder geld!
Antwoord van Fiyo.nl
Beste J Westerop, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd om te achterhalen wat er fout is gegaan en hoe wij dat voor je kunnen oplossen eventueel. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
2 jul 2023
Pakketje niet binnen gekregen blijkt verkeerde postcode ingetoetst te zijn maar wel goede straatnaam+Huisnr, aan jullie vraag gesteld via de mail geen antwoord of belletje op gehad
Antwoord van Fiyo.nl
Hoi Jorg, bedankt voor je review. wat jammer dat je zo ontevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd van de reden dat jouw bestelling retour komt. Mocht je nog vragen hebben na aanleiding van de mail hoor ik het graag. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
8 aug 2023
De bestelling was de andere dag al binnen maar was niet het goede artikel dan is het een heel gedoe om het terug te sturen. Na 2 weken had ik eindelijk het goede artikel binnen.
10 aug 2023
Beste J.M.van der Velden, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat jij niet tevreden bent over onze retourprocedure. . Een retourzending wordt gemiddeld binnen 2 tot 3 weken in ons magazijn geleverd, indien je voor optie 1 hebt gekozen bij de retourinstructies, vermeld bij stap 4. Helaas kunnen wij dat niet verkorten. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
12 nov 2023

Product past niet

Levering was volgens afspraak en oké. Helaas past het product niet hoewel dit zou moeten. Bedrag is te gering om te retouren
Antwoord van Fiyo.nl
Beste H. Arts, Bedankt voor je review. wat jammer om te horen dat het onderdeel niet past. Als je een mail wilt sturen naar info@fiyo.nl met het typenummer van jouw apparaat, dan kan ik proberen om het juiste onderdeel voor je te vinden. Ik hoor graag van je. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.

De reden van de lage waardering is dat…bestelde artikelen niet zijn geleverd door DHL

De reden van de lage waardering is dat de artikelen die een week geleden besteld zijn nog steeds niet door DHL geleverd zijn.
11 jul 2023
Hoi Colinda, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Wij hebben dan ook een onderzoek ingediend bij de vervoerder om te achterhalen waar het pakketje zich bevindt. Zodra we meer informatie hebben, sturen wij je meteen een bericht met hun reactie. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo.
Levering correct en snel, producten daarentegen waren niet passend en volgens omschrijving. Dus alles retour!
19 sep 2023
Hoi Marjan, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de onderdelen niet passen. Kan jij een mail sturen naar info@fiyo.nl met een foto van het typeplaatje van jouw apparaat dan kunnen wij de juiste onderdelen misschien voor je vinden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
23 aug 2023
Ik bestelde een reserveonderdelen om te kunnen epileren, maar kreeg een onderdeel om te kunnen scheren!
24 aug 2023
Hoi Heidi, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een onjuist product hebt ontvangen. Ik heb even gekeken voor je maar je hebt gekregen wat jij besteld hebt. Ik heb een retourformulier naar je gemaild. Graag ontvang ik van je het typenummer van je apparaat zodat ik het juiste artikel voor je kan opzoeken. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
10 mei 2023

Bestellen gaat prima maar retourneren…afhandeling slecht

Bestellen gaat prima maar retourneren duurt erg lang heb na anderhalve week nog niets gehoord jammer
11 mei 2023
Hoi Hans, bedankt voor je review. Helaas moeten wij je mededelen dat wij je retourzending nog niet retour hebben mogen ontvangen. Een retourzending wordt gemiddeld binnen 10 werkdagen in ons magazijn geleverd. Helaas komt het ook wel eens voor dat het langer duurt vanuit het distributiecentrum (Schiedam).Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen sturen wij je een mail hierover. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
6 jul 2023
De deur is een andere maat dan aangegeven, er is in ieder geval niet duidelijk wat welke maat is
6 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je een deur hebt ontvangen met een andere maat, dat is uiteraard niet de bedoeling en ik zoek het graag voor je uit. Zou je mij een mail kunnen sturen met daarin foto's van wat je ontvangen hebt én een foto van het typeplaatje van je koel/vriescombinatie? Aan de hand van de ontvangen informatie kan ik alles uitzoeken en je daarover informeren. Ik help je graag verder! Mij kun je bereiken via info@fiyo.com t.a.v. Susan onder vermelding van je bestelnummer. Alvast bedankt voor de medewerking! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
3 sep 2023
ik heb 2 ledlampen besteld maar er was er een die niet branden.
4 sep 2023
Hoi Adri, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat 1 lamp al kapot is. dat gaan wij natuurlijk voor je oplossen. Ik heb een mail gestuurd met wat vragen. Deze graag zo goed mogelijk beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
11 mei 2023
duurt lang voor geld terug gestort wordt
11 mei 2023
Hoi Jaap, bedankt voor je review. Helaas moeten wij je mededelen dat wij je retourzending nog niet retour hebben mogen ontvangen. Een retourzending wordt gemiddeld binnen 10 werkdagen in ons magazijn geleverd. Helaas komt het ook wel eens voor dat het langer duurt vanuit het distributiecentrum (Schiedam). Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen sturen wij je een mail hierover en zullen wij over gaan met terugbetaling. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.