Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.143 beoordelingen in totaal

8 mei 2023
Ondanks dat de website een manier heeft om te controleren of de melkkan past bij mijn koffiemachine kwam ik er toch niet uit. Dus maar een mail gestuurd met een foto van het typeplaatje en mijn vraag of ik de goede melkkan ging bestellen. Ik kreeg al snel een mail terug met een duidelijk antwoord. De bestelling was vervolgens ook lekker snel binnen. Al realiseer ik me wel dat Fiyo hier zelf misschien niet altijd heel veel invloed op heeft, want de pakketbezorger moet er ook zin in hebben. Anyway, ik ga een volgende keer weer via Fiyo bestellen.

20 apr 2024
Op de site was het lastig te vinden of mijn product ook voor een Miele oven te gebruiken was ( glazen bakplaat). Ik heb er 1 besteld, maar deze was veel te klein. Misschien is dat beter te verwerken in de zoekopdracht van de site. Bestellen en betalen ging makkelijk, de verzending was heel snel. Retourneren is nog een beetje omslachtig met een formulier wat geprint moet worden, dus ook dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

20 apr 2024

Zeer snelle levereing, kleine verbeterpunten

Antwoord van Fiyo.nl
Hallo Annemiek, bedankt voor je review. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het product op deze manier heeft ervaren, vooral omdat bestellen en betalen zo makkelijk ging en de verzending heel snel was. Wat betreft de zoekfunctionaliteit op onze site, we zullen zeker kijken naar manieren om dit te verbeteren, zodat klanten gemakkelijker kunnen vinden wat ze zoeken. Ook nemen we uw feedback over het retourneren ter harte en zullen we bekijken hoe we dit proces kunnen vereenvoudigen. Graag hopen we u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! 😊
Netjes bezorgd tussen de tijden.
Antwoord van Fiyo.nl
Beste, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jij tevreden bent en het ons laat weten. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
2 okt 2023

Verpakken kan zorgvuldiger

Ik bestelde een stofzuigeronderdeel. Het onderdeel doet het, dus ik heb het gehouden. Het kwam echter in aangebroken verpakking aan en was duidelijk eerder uitgeprobeerd... Begrijpelijk dat iets soms terugkomt en opnieuw naar een andere klant gaat. Zorg dan wel dat het onberispelijk is en de verpakking er goed uitziet. Voor de beleving van de klant is dit heel belangrijk.
3 okt 2023
Hoi Inge, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij niet tevreden bent over het ontvangen onderdeel. Opmerkelijk dat de borstel gebruikt lijkt. Hier kunnen we wat mee! We zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Wij zullen dit bespreken in ons overleg en waar nodig actie ondernemen. We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
22 aug 2023
Het bestelde product past ook op een zetgroep voor de EN750 en dit is niet weergegeven op de website. Uiteindelijk toch besteld en het past. Onlangs dat de communicatie goed verloopt is het niet heel flexibel. Wanneer je een vraag stelt en/of een verkeerde order plaatst is het een zeer lastige operatie om iets te wijzigen. Dat is jammer dat deze flexibiliteit mist.
23 aug 2023
Hoi Alexander, bedankt voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Wanneer je bij ons een order plaatst is het vaak binnen 10 minuten verwerkt en klaar gemaakt voor levering. Nadeel daar van is als je iets verkeerd hebt besteld dat niet meer aan te passen is. Snel leveren kan ook een nadeel hebben. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.

Verkeerd geleverd

Helaas heb ik een verkeerd product ontvangen. Besteld Nespresso waterreservoir MS 623608 - ontvangen MS-624403. Graag ontvang ik info van u hoe dit te retourneren en het juist bestelde naar mij toe te sturen.. Betreft bestelling 1800666110 van 23 november 2023. F. van 't Hof, Plantageweg 138b - 2951VH Alblasserdam
Antwoord van Fiyo.nl
Beste F. van 't Hof, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij een ander product hebt ontvangen dan jij besteld hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dat gaan wij oplossen voor je. Ik heb even voor je gekeken maar wat jij ontvangen hebt is een vervanger van het origineel omdat die niet meer leverbaar is. Ik zal je hier over verder informeren via de mail. Onze excuses voor de verwarring. Wij zullen de informatie dan ook aanpassen op onze website. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
Jullie zouden DHL niet meer als bezorgdienst moeten gebruiken. Zijn niet bij mij aan de deur geweest en hebben het pakket meteen naar het servicepunt gebracht. En het artikel was zo beschadigd dat de deksel er niet op kan. En dit was niet de eerste keer ellende met DHL.
Antwoord van Fiyo.nl
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo is gelopen met je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb hierover net een mail naar je toegestuurd. Zodra ik je reactie ontvangen heb kan ik de klacht verder afhandelen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
29 aug 2023

ingedeukt artiekel

Twee keer iets besteld bij Fiyo. eerste keer alles goed ontvangen tweede keer was de bestelde condensator helemaal ingedeukt en de contactpunten gebogen, dit was duidelijk al eens gebruikt.
30 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je een condensator hebt ontvangen die reeds ingedeukt was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur je zo een e-mail om wat meer informatie te ontvangen en samen tot een passende oplossing te komen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
24 jun 2023

Alles prima, kosten bezorging in dit geval te hoog

Communicatie, snelheid, product was allemaal prima. 5 sterren dus zou je zeggen. Maar euro 7,- bezorgkosten voor een veertje die door de brievenbus past vond ik wat gortig.
27 jun 2023
Hallo Hr.Baars, bedankt voor je review. In verhouding met de prijs en vorm ten opzichte van de verzendkosten begrijp ik je opmerking. Helaas hebben wij daar weinig invloed op bij de verzender. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
18 okt 2023
helaas was het een foute artikel dat besteld was. Fiyo treft geen blaam en heeft daarna de retour afhandeling goed verzorgd.
10 mei 2023
Goede service. Ik baal er wel van dat mijn product niet past in mijn machine, ik heb er nu weinig aan.
10 mei 2023
Hoi Sjoerd, bedankt voor je review. Ik heb een retourenformulier naar je gemaild. Jammer dat het niet past. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
16 jun 2023
Helaas is het terug sturen erg omslachtig en duurt het erg lang voordat bedrag wordt teruggestort.
20 jun 2023
Hoi Ruud, bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over ons retourproces. Inderdaad kan het wel eens langer duren omdat de vervoerder retouren verzameld om zo efficiënt mogelijk met de transportkosten om te gaan. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
17 aug 2023
Schakelaar was korter dan het origineel daardoor moest ik de kabels aanpassen/verlengen
18 aug 2023
Hoi Barry, bedankt voor je review. Wat spijtig om te horen dat het onderdeel niet meteen paste. Fijn om te horen dat jij het op je eigen wijze hebt opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.

Niet wat ik er van verwacht had.

Mijn ervaring is dat de led lampjes heel snel weer opgeladen moeten worden,
Antwoord van Fiyo.nl
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je de ledlampjes zo snel weer moet opladen. Helaas is het mij niet bekend om welke bestelling dit gaat? Bij het opgegeven bestelnummer horen 2 knoppen voor het fornuis en een universele reiniger voor bijv. de afzuigkap en combi-magnetron. Mocht je de ledlampjes ook bij ons besteld hebben, dan ontvangen we graag via info@fiyo.nl het juiste bestelnummer zodat we samen kunnen kijken voor een passende oplossing. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
16 okt 2023
Product was niet goed omschreven, maar kon wel retouren dus dat is prima.
16 okt 2023
Beste Hr. Scholten, bedankt voor je review. jammer om te horen dat jij niet helemaal tevreden bent over het ontvangen onderdeel. Wij proberen bij elk onderdeel zoveel mogelijk informatie bij te voegen om verkeerde bestellingen te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
4 mei 2023
Ik twijfel of ik een originele parketborstel heb gekocht voor de Dyson V10
5 mei 2023
Hoi Jos, bedankt voor je review. Ie hebt echt een origineel Dyson produkt gekregen met het originele Dyson nummer 97044301. Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
9 aug 2023
Vrij prijzig verzenden en plastic toeslag absurd snoer is goed
10 aug 2023
Hoi Durk, bedankt voor je review. Jammer dat je de verzendkosten te hoog vindt. Fijn om te horen dat je wel tevreden bent van het produkt. De verzendkosten zijn toch conform de markt . Wij kunnen het helaas niet voor minder doen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
25 jul 2023
ik moest het deurscharnier bijslijpen om deze passend te maken
25 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het product niet geheel aan de wens voldeed. Graag kijken we met je mee waarom dit niet het geval was. We zoeken het graag uit. Je kunt altijd via info@fiyo.nl contact met ons opnemen om het probleem verder te onderzoeken. We helpen graag. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
13 aug 2023
onderdeel was door,post nl verkeerd bezorgd .
14 aug 2023
Beste H. laarakker, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling niet op het gewenste afleveradres is bezorgt. Ik hoop dat je inmiddels je bestelling in bezit hebt. Anders laat het mij weten via de mail. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
20 sep 2023
Geen beoordeling meer vragen